Se încarcă...

Termeni si proceduri legale

Pentru utilizarea acestui site este necesar sa citesti si sa accepti aceste reguli in totalitate. Vizitarea in continuare a acestui site presupune ca esti de acord cu aceste reguli.

Vodafone Romania S.A. poate detine informatii despre tine, pe care ni le-ai oferit (de exemplu printr-o cerere sau printr-un formular de inregistrare, contract etc.). Aceste informatii pot include, printre altele, numele tau, adresa, numere de telefon, informatii despre modul in care folosesti serviciile si produsele noastre (de exemplu: tipul, data, ora, durata convorbirilor sau a mesajelor, numerele apelate, cat de mult cheltuiesti cu produsele si serviciile noastre si informatii ce rezulta in urma vizitarii site-urilor noastre), si orice alt fel de informatie in legatura cu modul in care utilizezi produsele si serviciile noastre (Informatie).

1. În ce fel poate utiliza Vodafone Romania S.A. aceste informaţii personale?

Informatiile despre tine pot fi folosite de noi doar in scopuri asociate comercializarii serviciilor si produselor Vodafone Romania S.A., cum ar fi:

  • 1. procesarea comenzilor sau cererilor tale;
  • 2. efectuarea verificarii creditului si a cheltuielilor (in afara de cazul in care exista o intelegere prealabila in acest sens);
  • 3. oferirea de produse si/sau servicii catre tine;
  • 4. facturare (in cazul in care nu beneficiezi de servicii preplatite);
  • 6. solutionarea cererilor, intrebarilor sau a reclamatiilor facute de catre tine;
  • 7. realizarea studiilor de piata si de produs si marketingul produselor si al serviciilor Vodafone Romania S.A. si ale distribuitorilor sai;
  • 8. contactarea ta (inclusiv prin posta, email, fax, mesaje text, pager sau telefon) in legatura cu oferte de produse si servicii ale Vodafone Romania S.A. si ale distribuitorilor nostri sau in legatura cu produse si servicii ale unor terte parti atent selectionate, care credem ca ar putea fi de interes pentru tine (in afara de cazul in care ai facut o cerere scrisa sa nu fii contactat in acest sens);
  • 9. inregistrarea informatiilor despre tine in vederea alocarii sau oferirii recompenselor, reducerilor si a altor beneficii, precum si pentru satisfacerea altor cereri sau cerinte pe care le ai in legatura cu programele de recompensare a clientilor si alte programe similare.

2. Distribuirea informaţiilor despre tine

  • 1. Vodafone Romania S.A. are dreptul sa distribuie aceste informatii despre tine catre Distribuitorii sai , care pot folosi informatia in aceleasi scopuri ca si Vodafone Romania S.A.
  • 2. Vodafone Romania S.A. are de asemenea dreptul sa transfere informatii despre tine catre terti in urmatoarele cazuri:
    • 2.1. acelora care ofera companiei noastre produse sau servicii colaterale serviciilor noastre, cum ar fi dealerii sau furnizorii nostri;
    • 2.2. incepand cu data de 26 februarie, datele cu caracter personal ale clientilor debitori, nu se mai prelucreaza in sistemele de evidenta de tipul birourilor de credit. Prin aceasta modificare, Vodafone Romania se aliniaza deciziei 105/2007 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, emise la data de 27 decembrie 2007, de catre Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
    • 2.3. daca altcineva iti plateste factura, ca de exemplu angajatorul tau, acelei persoane;
    • 2.4. tertelor parti atent selectionate, despre care consideram ca ofera produse ori servicii ce te-ar putea interesa.

3. Transfer de informaţii în afara României

Daca vrei sa folosesti produsele si serviciile noastre in strainatate, informatiile despre tine pot fi transferate in acea tara. Site-urile noastre s-ar putea de asemenea sa se gaseasca pe servere din afara tarii. Te avertizam ca protectia datelor prin legi ale altor tari decat Romania ar putea fi mai putin cuprinzatoare decat legislatia acestei tari.

4. Drepturile conferite de Legea 677/2001

Persoanele vizate beneficiaza de drepturile conferite de Legea 677/2001 (inclusiv dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si de opozitie). Drepturile persoanelor vizate se exercita prin transmiterea unei cereri scrise, semnate si datate la sediul din Bucuresti , P-ta Charles de Gaulle nr. 15, sector 1.

Îţi atragem atenţia asupra tentativelor de fraudă și te ajutăm să le eviți!

Vrem să îți atragem atenţia asupra existenţei unor tentative de fraudă prin mesaje scrise, apeluri telefonice, e-mail sau alte mijloace de comunicare. Deşi ele sunt promovate ca fiind iniţiate de Vodafone sau de către alte firme din România, în realitate sunt efectuate de persoane neautorizate şi urmăresc obţinerea unor câştiguri ilicite.

Cum comunicăm noi cu tine?

  • Promoţiile - prin mai multe canale, dintre care următoarele: TV, presă, panouri publicitare, Internet, SMS, şi conţin o unitate grafică specifică Vodafone
  • Sunăm de pe numere doar cu prefixul 0372xxxxxx, niciodata cu număr ascuns sau de pe numere din alte reţele!

Tocmai de aceea te sfătuim:

  • să verifici informaţiile înainte să răspunzi solicitărilor care îţi promit premii consistente din partea Vodafone România sau din partea altor firme din România în schimbul unor sume de bani sau coduri de reîncarcare;
  • să nu furnizezi date confidenţiale (cod numeric personal, conturi bancare, parole, coduri de reîncarcare etc);
  • să eviţi accesarea paginilor web care pot imita site-ul oficial www.vodafone.ro.

Cum identifici o înşelătorie?

O fraudă bine gândită e din ce în ce mai greu de depistat. Uite însă câteva indicii care te-ar putea ajuta să demasci o înşelătorie:

  • Greşeli ortografice
  • Modul de adresare este impersonal. Nu sunt folosite datele tale personale – nume, prenume, cod de abonat etc.
  • Adresele de email false – dintr-o privire mesajele electronice pot părea ca fiind trimise de Vodafone, dar întodeauna trebuie să verifici dacă nu cumva în numele adresei lipseşte o literă sau este înlocuită de alta (exemplu Vodafone/Votafone )- modificări ce pot fi cu uşurinţă ratate.
  • Adresa de internet falsă – de asemenea este important să verifici URL/web address - dacă este autentică, să nu fie neobişnuit de lungă şi să nu includă caractere speciale sau literele substituite prin numere.
  • Solicitări de acţiune rapidă – de cele mai multe ori vei fi îndemnat să acţionezi rapid, dacă nu, vei avea consecinţe de suportat.

Sfatul nostru este să încerci întotdeauna să găseşti o explicaţie logică sau un motiv pentru care ai fost contactat (dacă nu participi la niciun concurs, nu ai cum să câştigi un premiu, dacă nu ai contract cu o bancă – nu are de ce să îţi solicite date personale etc.).

Fraudă de tip PROXY

Pot exista situaţii în care persoane neautorizate să încerce să te forteze sau să te mituiască astfel încât să te determine să semnezi un contract cu Vodafone România SA. Scopul lor este de a intra în posesia telefonului şi SIM-ului achiziţionat în schimbul unor beneficii financiare sau de altă natură. Este important să ştii că responsabilitatea într-un contract este strict a celui care îl semnează, toate consecinţele fiind suportate de persoana respectivă.

Dacă te confrunţi cu situaţii în care eşti mituit sau ţi se cere mită în relaţia cu Vodafone România, te rugăm să nu dai curs solicitărilor respective.

Protecţia datelor personale

Ştiai că identitatea ta poate fi furată?

Este posibil să fi auzit ce experiență neplăcută poate fi utilizarea datelor personale fără acordul tău. În aceast articol vei găsi toate informaţiile de care ai nevoie ca să previi diverse situaţii de fraudă şi să îţi păstrezi datele personale în siguranţă. Pentru că faci parte din rețeaua celor care nu lasă nimic la voia întâmplării Vodafone te ajută să te protejezi de aceste tentative de furt!

Fii atent!

Un vechi proverb românesc spunea că ”Paza bună trece primejdia rea” aşa că verifică înainte identitatea persoanelor necunoscute care te roagă să dezvălui informaţii personale prin telefon, pe internet, prin poştă sau în persoană. Te sfătuim ca din când în când să îți verifici contul bancar pentru a descoperi din timp orice tranzacție neobişnuită.

Cu cât mai puţin, cu atât mai bine!

Ştim că ispita e mare, dar te rugăm totuşi să limiteazi cantitatea de informaţii personale pe care le dezvălui pe reţele sociale şi verifică în mod regulat setările tale de confidenţialitate. Redu pe cât posibil cantitatea de informaţii personale stocate pe dispozitive mobile cum ar fi telefoane, tablete, calculatoare portabile. Recomandarea noastră: restrânge numărul de documente personale pe care le ai zilnic asupra ta doar la cele de care ai nevoie.

Unele lucruri mai bine rămân nespuse!

Evită să dezvălui numele şi adresa ta de e-mail pe internet. Încearcă să nu utilizezi parole evidente /PIN sau aceeaşi parolă pentru conturi diferite. Sugestia noastră: utilizează numai parole şi coduri PIN sigure. O combinaţie de numere, litere şi caractere este cea mai bună variantă (de exemplu, £ $ 3c 4d 5e%). Nu comunica niciodată aceste informaţii altor persoane.

Renunţă la trecut!

Este bine să fii deosebit de precaut chiar şi cu informațiile de care crezi că nu mai ai nevoie sau care nu mai sunt de actualitate. Aşa că mai bine distruge toate documentele care conţin date personale şi informaţii financiare de care nu mai ai nevoie. Sterge şi informaţiile din memoria calculatoarelor şi a dispozitivelor mobile înainte de a fi distruse sau date spre utilizare altor persoane.

Cum să protejezi informațiile pe care le ai pe telefonul mobil.

  • Primul lucru pe care îl poți face este să îți protejezi telefonul cu o parolă sau cod PIN. Foloseşte-ți imaginația atunci când o alegi, o parolă alcătuită din numele tău şi ziua de naştere este uşor de intuit de către persoane străine/neautorizate.
  • În plus, nu uita să îți blochezi telefonul sau tableta atunci când nu sunt utilizate.
  • Sistemele de protecție ale telefonului te ajută să îți protejezi datele aşa că rezistă tentației de a le dezactiva. Ba chiar poti să instalezi tu un software de securitate (cum ar fi anti-virus / anti-spyware) şi protecţie de tip “firewall” pe care va trebui apoi sa-l actualizezi periodic.
  • Şi parola pentru căsuța vocală este importantă asa că trebuie să fie una cu totul specială şi ştiută numai de tine
  • Verifică întotdeauna sursa aplicaţiilor sau a fişierelor pe care le instalezi. Analizează riscurile posibile atunci când dai acces unei aplicaţii la resursele telefonului tău (GPS, listă de contacte etc).
  • Formeaza-ţi reflexul de a dezactiva opţiunea bluetooth după ce ai folosit-o.
  • Dacă accesezi un site şi adresa URL pare suspectă, închide-l imediat şi nu descărca nimic de pe el.
  • Încearcă să nu-ţi conectezi dispozitivul mobil prin USB la calculatoare necunoscute şi care nu prezintă încredere.
  • Eşti în vacanță şi vrei să postezi poze pe facebook? Recomandarea noastră este să nu accesezi informaţii confidenţiale atunci când utilizezi o conexiune la o reţea WI-FI nesecurizată.
  • În cazul în care telefonul îţi este furat, primul lucru pe care trebuie să-l faci este să intri în contact cu noi la *222 si te vom ajuta să blochezi SIM-ul introdus în telefon sau laptop, dar echipamentul în sine nu poate fi blocat.

De reţinut: Îţi poţi bloca SIM-ul:

  • prin apel catre *222 - Departamentul de Relaţii cu Clienţii, meniul 5 de urgenţă – Ramura 1, Blocare Număr
  • prin apel către *221, dacă eşti titular de contract
  • prin apel către *228 - numărul de urgenţă, în intervalul 22:00 - 08:00, în timpul săptămânii, şi 18:00 - 08:00 în weekend.

Te ajutăm să previi frauda în conexiunile de voce fixă

Ca să fii scutit de orice neplăcere, vrem să fim partenerii tăi în prevenirea oricărui tip de fraudă pentru conexiunea ta de voce fixă. Ţi-am pregătit ataşat o broşură care să te informeze despre tipuri de fraudă care pot fi făcute la centrala de voce fixă şi să te consilieze cu privire la modalităţile de combatere sau remediere a problemelor de acest tip. Te susţinem pentru luarea tuturor măsurilor de precauţie pentru ca acest gen de incident neplăcut să nu se întâmple la tine în companie.

Ştim că pe tot parcursul articolelor de mai sus am încercat să te convingem să divulgi cât mai puţine informaţii despre tine. Aceasta însă nu este una dintre ele. Împărtăşeşte cu toţi cei apropiaţi ce ai aflat acum pentru ca şi ei să îşi poată lua toate măsurile de precauţie împotriva fraudei.

Te rugăm să ne anunţi orice tentativă de fraudă aici sau prin apel la *222. În felul acesta ne ajuti să identificăm şi sa stopăm cât mai repede aceste acţiuni.

Procedura de măsurare a parametrilor asociaţi indicatorilor de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la Internet

În conformitate cu Decizia ANCOM nr. 1201/2011 privind stabilirea indicatorilor de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la Internet, Vodafone România publică mai jos informații complete privind serviciile de acces la Internet furnizate de compania noastră. Indicatorii se aplică tuturor ofertelor comerciale de servicii de acces la Internet destinate publicului, cu excepția ofertelor individuale propuse în cadrul negocierilor directe.

Parametrii de calitate aferenţi intervalului 01.10.2013 - 31.12.2013

A.1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la Internet

Clientul va avea acces la serviciile Vodafone pe baza de abonament în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data semnării contractului sau de la data alegerii oricărui nou serviciu, cu excepţia cazului în care părţile de comun acord stabilesc altfel.

Servicii pe bază de abonament

  • A. durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid soluţionate cereri este o zi.
  • B. durata în care se încadrează 95% din cele mai rapid soluţionate cereri este o zi.
  • C. 99,99% din cererile de activare a serviciului de acces la Internet au fost soluţionate în intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali.

Servicii pe bază de cartele preplătite

În cazul Cartelei Internet Vodafone utilizatorul va avea acces la serviciile preplătite de date instant, la momentul activării cartelei SIM. În cazul Cartelei Vodafone, activarea se realizează în momentul recepționării de către Vodafone a solicitării de activare a unei extraopțiuni ce include și servicii de date, respectiv în cazul cartelei preplătite cu credit zero, la momentul încărcării creditului pentru extraopțiunea cu Internet inclus.

A.2. Termenul de remediere a deranjamentelor

Termenul de remediere a deranjamentelor valide pentru serviciile de date este de cel mult 24 de ore de la data primirii reclamației cu excepția situațiilor care nu sunt sub controlul Vodafone România.

  • A. durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide, inclusiv cele datorate unor circumstanţe deosebite este 4:27 ore.
  • B. durata în care se încadrează 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide, inclusiv cele datorate unor circumstanţe deosebite este 5:21 ore.
  • C. 100% din deranjamentele reclamate au fost remediate în intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali.

A.3. Frecvenţa reclamaţiilor utilizatorului final

Frecvenţa reclamaţiilor utilizatorilor finali în perioada 01.10.2013 - 30.12.2013 este 0,003.

A.4. Frecvenţa reclamaţiilor referitoare la deranjamente

Frecvenţa reclamaţiilor referitoare la deranjamente este 0,002.

A.5. Frecvenţa reclamaţiilor privind corectitudinea facturării

Frecvenţa reclamaţiilor privind corectitudinea facturării este 0,0004.

A.6. Termenul de soluţionare a reclamaţiilor primite de la utilizatorii finali

Termenul de soluţionare a reclamaţiilor utilizatorilor finali ce au ca obiect deficienţele de funcţionare ale serviciului Internet Mobil este de maxim 30 de zile lucrătoare(720 de ore) de la data primirii acestora de către Vodafone România.

  • A. durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid soluţionate reclamaţii, inclusiv cele referitoare la deranjamentele datorate unor circumstanţe deosebite este 5.59 ore.
  • B. durata încare se încadrează 95% din cele mai rapid soluţionate reclamaţii, inclusiv cele referitoare la deranjamentele datorate unor circumstanţe deosebite este de 11.4 ore;
  • C. 100% din reclamaţii au fost remediate în intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali.

Deblocarea terminalelor din reţeaua Vodafone se face conform condiţiilor standard de deblocare a terminalelor blocate în reţelele de comunicaţii mobile din România.

Pentru a afla mai multe detalii despre modalitatea de deblocare, procedura aferentă deblocării dar şi tarifele şi termenele maxime de deblocare a terminalelor codate în rețeaua Vodafone consultă acest document.