Ultima factură primită cuprinde valoarea abonamentului pentru perioada de la penultima factură emisă (înainte de a anunța rezilierea) şi data la care abonamentul a fost deconectat, plus costurile suplimentare, dacă este cazul. Dupa momentul ales de rezilere, se emite o ultima factura de regularizare a contului care cuprinde perioada de la data de inchidere a numarului pana la data de facturare.
Se incarcă...
Înainte de a trimite emailul, verifică dacă articolele de mai jos îți răspund la solicitare.
- din aplicația MyVodafone sau din contul tău MyVodafone poți să plătești ușor și de oriunde. Va trebui să ai la îndemână cardul tău bancar.
- online, pe www.vodafone.ro/platafactura.
- prin Direct Debit - tu decizi limita sumei care se poate plăti iar valoarea acesteia este retrasă din cont la data scadentă a facturii, doar dacă ai suficiente fonduri disponibile.
În plus, poți plăti aici și fără să fii logat sau chiar din aplicația MyVodafone.
Ca să activezi Direct Debit:
- ai nevoie de un cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, ING Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, BCR, Bancpost, UniCredit-Ţiriac Bank, Citibank, CEC, RBS, Piraeus, Garanti Bank, Millennium Bank, OTP Bank, Intesa Sanpolo, Leumi Bank sau Alpha Bank,
- mergi la bancă pentru completarea formularului de Direct Debit sau intră în contul tău bancar online (dacă ai disponibilă această opţiune la banca la care ai deschis contul). Atenție, unele bănci pot solicita o factură Vodafone tipărită.
- până la activarea Direct Debit poți plăti prin virament bancar.
- prin virament bancar, către una dintre următoarele bănci
BCR, Sector 5 RO13 RNCB 0076 0063 8603 0001
ING Bank RO23 INGB 0001 0000 0000 0222
BRD RO59 BRDE 450S V066 9770 4500
Raiffeisen Bank (SMB) RO09 RZBR 0000 0600 0200 2020
Citibank Romania RO28 CITI 0000 0008 2482 4444
Transilvania Centrala RO33 BTRL 0000 1601 0062 3500
UniCredit Tiriac Bank RO97 BACX 0000 0000 3019 3313
Trezorerie DTCPMB RO29 TREZ 7005 069X XX00 0710
BancPost SA Reprezentanta RO78 BPOS 8500 2717 773R OL01
CEC Bank Lipscani RO38 CECE B315 45RO N220 6884
Piraeus Bank, Sucursala Stefan Cel Mare RO58 PIRB 4204 7254 0500 1000
GarantiBank RO43 UGB I0 0001 0200 7568
Din țară poți plăti în următoarele locații:
- BRD, BCR, Bancpost, Transilvania, Carpatica, UniCredit Ţiriac
- PayPoint sau PayZone cu informaţiile primite prin SMS
- în magazinele Vodafone
- plata cu cardul direct de la ATM (bancomat);
- plata prin bancomatele GarantiBank, cash sau cu cardul, doar cu numărul de telefon
Începând cu 15 iunie 2017, Regulamentul European pentru serviciul Roaming permite clienților cu acces la serviciul roaming să utilizeze beneficiile naţionale incluse în abonamente (minute naţionale, SMS-uri naţionale, trafic internet pe mobil) în roaming, în reţelele operatorilor din SEE (Uniunea Europeană, Islanda, Lichtenstein şi Norvegia), în limita Politicii de Utilizare Rezonabilă. Serviciul de roaming în țările SEE este compatibil doar cu anumite abonamente, conform portofoliului comercial Vodafone. Poţi afla mai multe detalii legate de Politica de Utilizare Rezonabilă accesand link-ul de aici.
Serviciul de roaming în țările SEE este compatibil doar cu anumite abonamente, conform portofoliului comercial Vodafone. Conform Regulamentului de roaming UE 531/2012 modificat si completat de Regulamentul UE 2016/2286 toate abonamentele incheiate pana la 15.06.2017 pot folosi minutele naţionale incluse în ofertă si in SEE. In cazul in care ai un abonament activat sau reinnoit dupa această dată, în contractul de servicii este mentionat dacă abonamentul tău este sau nu compatibil cu serviciul de Roaming. Poţi verifica dacă ai serviciul de Roaming activ in contul My Vodafone sau prin intermediul meniului *100# > "Contul meu > Servicii active".
Dacă nu ai un contract:
- >un act de spaţiu sau permis de conducere;
- >card bancar valid, talon de pensie, cartea de identitate.
Dacă ai deja un abonament la Vodafone activ pe numele tău
- >Cartea de identitate
- >Cetatean roman cu domiciliul in Romania: carte identitate/buletin identitate
- >Cetatean roman cu domiciliul in strainatate:pasaport turistic cu mentiunea domiciliului in alta tara.
- >Cetatean roman diplomat: pasaport diplomatic emis de MAE
- Intră în MyVodafone, secţiunea Serviciile mele;
- Apelează *100# , secțiunea Contul meu > Opțiuni active;
- Apelează *222 , apoi spune ghidului "Vreau informații despre abonament";
Dacă ai cartela Vodafone:
- În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Reîncarcă
- Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, secţiunea Reîncărcare
Dacă ai abonamente:
- În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Reîncărcare
- Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, secţiunea Serviciile mele > Reîncărcare
Dacă nu ai un cont My Vodafone:
- cu un card bancar de credit sau debit, aici;
- cu un apel gratuit la *100#, alege opțiunea Contul meu > Reîncărcare;
- cu un apel la *222, Departamentul de Relații cu Clienții, ramura 12.
- din aplicația My Vodafone > Cost Control. Traficul în aplicația My Vodafone este gratuit.
- din contul tău My Vodafone > Cost Control
- apelezi gratuit numărul *123# și aștepți afișarea informațiilor pe ecran. Astfel, vei obține detalii despre creditul existent și valabilitatea acestuia, iar dacă ai extraopțiuni active, vei primi informații suplimentare prin SMS despre numele extraopțiunilor, datele de reînnoire, costurile reînnoirii și beneficiile disponibile (minute nationale si internationale, SMS, trafic Internet).
- din aplicația My Vodafone > Promoţii > Bonusuri și Opţiuni, selectezi opţiunea dorită şi apeşi pe „Activare”/„Dezactivare”
- din contul tau My Vodafone pe www.vodafone.ro > Contul tau
- apelează gratuit *100#, secțiunea Promotie, pentru activarea unei extraoptiuni noi sau Contul meu > Optiuni active, unde poți să verifici extraopţiunile active pe contul tău sau sa le dezactivezi.
Important: reînnoirea se face automat.
Orice extraopțiunee este valabila 28/30/35 de zile in functie de promotia de la data activarii si se reînnoieste automat. Dacă nu reușești să încarci cartela în termen de 30 de zile începând cu data de la care extraopțiunea a expirat, extraopțiunea se dezactivează din contul tău şi nu vei mai putea sa o activezi din nou. Dacă ţi-a expirat extraoptiunea, poți să activezi orice alta extraopțiune promoționala disponibila în ofertă la momentul respectiv. Dacă nu ai nicio extraopțiune preactivată, vei fi taxat la tarifele standard din creditul disponibil.
Ai totul la îndemână cu aplicația MyVodafone.
Desigur, cu ajutorul cheii de restricție - iniţial aceasta este 0000.
În cazul în care vrei să schimbi cheia de restricție, apelează **03**Cheie veche* Cheie nouă*Cheie nouă#. Dacă cheia veche este diferită de 0000 şi nu ți-o mai aduci aminte, apelează *222 pentru resetarea ei la valoarea iniţială.
Pentru anularea tuturor restricțiilor apelează #330*0000#
În situațiile de mai jos înlocuiește 0ooo cu cheia ta de restricție.
Restricționare apelare şi trimitere mesaje sună la *33*0000# (înlocuiește 0000 cu cheia ta de restricție).
pentru dezactivarea serviciului sună la #33*0000#
Restricționarea apelurilor trimise sună la *33*0000*11#.
pentru dezactivarea serviciului sună la #33*0000*11#
Restricționare doar pentru mesajele trimise sună la *33*0000 *16#.
pentru dezactivarea serviciului sună la #33*0000*16#
Restricționare doar pentru apelurile primite sună la *35*0000*11#.
pentru dezactivarea serviciului #35*0000*11#
Restricționare doar pentru mesajele primite sună la *35*0000*16#.
pentru dezactivarea serviciului sună la #35*0000*#
Pentru utilizarea serviciilor de internet pe mobil este necesar ca telefonul tău să fie configurat corespunzător.
Setările pentru serviciul de internet pe mobil sunt următoarele:
- Nume conexiune (connection name): Vodafone Live!
- APN (access point name): live.vodafone.com
- Nume utilizator (user name): nu se completeaza
- Parola(password): nu se completeaza
- Tip APN (apn type): default
- Configurarea manuală a setarilor pentru internet se face diferit, in funcție de sistemul de operare al telefonului folosit:
Android:
– Setari – Mai multe/Mai multe retele – Reţele mobile – Nume puncte de acces – Apn nou
iOS:
– Configurări – Conexiune celulara – Opţiuni date – Reţea Celulara Date
Important: Dacă întampini dificultăţi, apeleaza gratuit *777 Departamentul de Relaţii cu Clienţi.
Testează viteza direct de pe telefonul tau, din aplicatia MyVodafone, secțiunea NetPerform.
Reține că viteaza variază în funcţie de telefonul pe care îl folosești, de locul în care te afli și de cât de mulţi alţi useri utilizează intensiv conexiunea de date în zona în care te afli la momentul respectiv.
Atenţie – în funcţie de viteză, un astfel de test poate consuma un număr de mega diferit din traficul de internet pe care îl ai alocat.
- În aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Serviciile tale > Abonament.
- Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, în secțiunea Contul meu.
- Apeland gratuit serviciul Cost Control *123#.
Deoarece setările pentru Internet sunt specifice fiecărui telefon și număr de telefon, iar majoritatea telefoanelor se configurează automat în momentul în care introduci cartela SIM.
Dacă nu ai primit mesajul SMS cu setările este necesar să configurezi telefonul manual, urmand pașii disponibili aici
.De asemenea, poți apela *222 unde îi vei spune ghidului "Vreau setările de internet pe mobil" sau poţi apela *100# secţiunea Internet şi aici alegi Retrimite Setări.
Începând cu 15 iunie 2017, beneficiile naţionale incluse în abonamente (minute naţionale, SMS-uri naţionale, trafic internet pe mobil) sunt disponibile pentru utilizare în roaming în SEE (Uniunea Europeană, Islanda, Lichtenstein şi Norvegia), în limita Politicii de Utilizare Rezonabilă descrisă mai jos.
Serviciul de roaming în SEE este compatibil doar cu anumite oferte sau abonamente, conform portofoliului comercial Vodafone. În situaţia unei utilizări excesive, abuzive sau anormale a Serviciului de roaming în SEE, conform Regulamentului de roaming UE 531/2012 modificat şi completat de Regulamentul UE 2016/2286, Vodafone are dreptul să aplice următoarele tarife (euro cu TVA): 0,038€ /minut apel efectuat către statele din SEE, 0,0129€ /minut apel primit, 0,0119€ /SMS, 0,00895€ /MB.
Beneficiile de internet pe mobil incluse în abonamentul naţional (inclusiv extraopțiuni, bonusuri sau alte beneficii) sunt limitate pentru consumul în Roaming în SEE în conformitate cu prevederile art. 4 din Regulamentul nr. 2016/2286. Volumul de internet pe mobil disponibil în Roaming în SEE, exprimat în GB, se calculează utilizând următoarea formulă:
2x ( Prețul total al abonamentului, cu TVA (incluzând orice extraopțiuni tarifate) / 9,163 )
După depășirea limitei, Vodafone are dreptul să aplice tariful de 0,00895€ (cu TVA) /MB.
Nu, traficul inclus în abonament nu se reportează de la o lună la alta.
Descarcă ghidul de conectare rapidă Vodafone Mobile Broadband și nu uita să verifici dacă ai toate setările de Internet salvate corect.
Direct din contul tău MyVodafone
Din contorul aplicației de conectare la Internet, unde poți vedea cât trafic ai consumat în sesiunea curentă, nu și pe toată luna.
Vei avea nevoie de următoarele:
un modem USB sau hotspot mobil WiFi;
aplicaţia Vodafone Mobile Broadband (programul se instalează automat și facilitează conectarea);
un SIM cu serviciul de Internet mobil activat;
un laptop sau PC cu unul din următoarele sisteme de operare: Microsoft Windows XP, Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows 7, Microsoft Windows 8/8.1. Microsoft Windows 10 sau Mac OS.
Pentru conectarea de pe tabletă ai nevoie doar de un SIM de Internet activ şi de setările de Internet aferente.
Prin oricare din următoarele opțiuni:
Din aplicatia MyVodafone, unde poți plăti cu cardul.
De pe mobil, pe m.vodafone.ro
De pe www.vodafone.ro/reincarcare
Din contul tău web MyVodafone, utilizând cardul bancar sau cu plata la factură, dacă ai abonament.
Din contul tău Cartela Internet, chiar dacă ai consumat tot creditul sau nu mai ai o extraopţiune activă
Apelezi *100# - în meniu, alegi secțiunea Reîncărcare dacă ai un abonament Vodafone activ;
Folosești un cod de reîncărcare, obținut din magazinele sau locațiile partenerilor Vodafone; apelezi *144#, 444, *100# sau folosești formula directă de reîncărcare - *144*cod_reîncărcare*număr_telefon# ;
Apelezi 0722044444 de pe un număr din orice altă rețea, fixă sau mobilă.
Fiecare reîncărcare îţi oferă un credit exprimat în EUR ce poate fi folosit pe toată perioada de valabilitate a cartelei.
IMPORTANT! La orice reîncărcare este activată automat o extraopțiune, atât timp cât nu există o altă extraopțiune activă pe cont.
Daca nu ai abonament Ce Vrei Tu, poţi descărca ultimele 6 facturi emise pentru contul tău accesand link-ul de aici. Facturile pot fi accesate prin intermediul rubricii Factura ->click pe factura pe care doresti sa o descarci-> Descarcă factura/Descarcă factura detaliată.
Indiferent ce abonament deţii, poţi opta pentru transmiterea lunară a facturii sumar pe adresa ta de e-mail. Este necesar să configurezi adresa pe care doresti sa primesti notificarea la rubrica Factură->Alertă factură si să bifezi căsuta din dreptul adresei de e-mail.
Detalierea apelurilor este disponibila la rubrica Rapoartele mele. Aici vizualizezi raportul detaliat pentru informaţiile nefacturate (Detalii apeluri nefacturate) sau pentru ultimele 3 facturi emise (Detalii apeluri facturate si apoi selectezi raportul pe care il doreşti).
Deschide aplicaţia My Vodafone şi pe prima pagină selectezi opţiunea "Ai uitat parolă". Urmezi paşii din aplicacţie şi confirmi recuperarea parolei cu codul SMS primit pe numărul de telefon.
Deschide aplicaţia My Vodafone şi pe prima pagină selectezi opţiunea "Ai numele de utilizator". Urmezi paşii din aplicactie şi vei recepţiona un SMS, pe numărul pe care ai creat contul, cât şi un e-mail cu numele de utilizator.
Numele de utilizator nu poate fi schimbat.
Acceseză secţiunea "Plata factură" din meniul aplicaţiei My Vodafone. Poţi să plăteşti factura personală sau factura unui prieten, caz în care ai nevoie de numărul de telefon al prietenului şi suma de plată.
Accesează secţiunea "Setări" din meniul aplicaţiei My Vodafone, apoi selectează "Blochează SIM". Dacă numărul de telefon este abonament trebuie să cunoşti parolă setată pentru programul de loialitate vodafone.
GDPR este un nou Regulament European de Protecție a Datelor care va introduce un nou cadru legal în UE și UK (chiar și după Brexit). În timp ce principiile GDPR sunt similare legilor europene pe care le înlocuiește, GDPR va introduce drepturi de confidențialitate mai puternice pentru persoanele fizice despre modul în care organizațiile manipulează datele lor personale. Mai important, GDPR introduce un nou principiu al responsabilității care va impune organizațiilor să poată demonstra modul în care respectă regulamentul și principiile privind protecția datelor. Pentru detalii suplimentare puteţi consulta oricând pagina noastră www.vodafone.ro/privacy
Orice informație legată de o persoană, care poate fi utilizată pentru identificarea directă sau indirectă a acesteia. Include o gamă largă de date, de exemplu: numele, fotografia, registrul apelurilor, adresa de email, informații bancare, CDR, informații de facturare, istoricul navigării pe internet, informații medicale, identificatori online cum ar fi adresa privată de IP a computerului, locația.
Datele personale ar putea fi clasificate în 3 categorii:
- Evidente: numele, adresa de e-mail, detalii bancare și de plată, numărul de identificare
- Nu atât de evidenet: adresa, numărul mobil, adresa IP, numele de utilizator
- Datele ascunse: derivate, profilul de marketing
Există, de asemenea, noi categorii "speciale" de date cu caracter personal care vor necesita o protecție suplimentară, cum ar fi date biometrice, date genetice, dosare medicale, opinii politice etc.
Pentru detalii suplimentare puteţi consulta oricând pagina noastră www.vodafone.ro/privacy.
Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
1. Pentru prestarea serviciului nostru ( Prelucrarea comenzii dvs. și furnizarea produselor și serviciilor dorite, Facturare și relații cu clienții, Mesaje privind serviciile, Furnizarea de servicii de roaming)
2. Pentru îmbunătățirea serviciilor pe care vi le oferim ( Îmbunătățiri și inovații privind produsele și serviciile noastre, Administrarea rețelelor noastre și înțelegerea modului de utilizare a rețelei)
3. Marketing și individualizarea serviciilor pe care vi le oferim (Marketing, Publicitate online,Cercetare și analiză)
4. Crearea de profiluri (Verificări ale situației financiare și identității, Prevenirea fraudelor și securitate)
Pentru detalii suplimentare puteţi consulta oricând pagina noastră www.vodafone.ro/privacy.
Vodafone nu solicita niciodata prin SMS, apel sau e-mail, reincarcarea de cartele preplatite necunoscute, plata unor sume de bani sau date confidentiale in schimbul unor premii sau oferte speciale. Evitati sa deschideti fisierele cu extensie executabila primite prin e-mail. Pentru mai multe informatii va rog accesati https://www.vodafone.ro/frauda.
Vodafone Romania nu solicită clienților săi informații confidențiale referitoare la conturi bancare, parole personale sau coduri de reîncărcare. Comunicările promoționale Vodafone Romania sunt efectuate prin mai multe canale - TV, presă, panouri publicitare, internet, SMS - şi conţin elemente grafice specifice Vodafone.
În relația cu clienții, Vodafone Romania apelează doar de pe numere cu prefixul 0372xxxxxx, niciodată cu număr ascuns sau de pe numere din alte reţele.
Limitează cantitatea de informaţii personale pe care le dezvălui pe reţele de socializare şi verifică în mod regulat setările tale de confidenţialitate. Utilizează numai parole sigure, greu de intuit. O combinaţie de numere, litere şi caractere este cea mai bună variantă (de exemplu, £ $ 3c 4d 5e %). Nu comunica niciodată aceste informaţii altor persoane şi nu utiliza aceeaşi parolă pentru conturi diferite.
Evită să dezvălui numele, adresa ta de e-mail și alte date personale pe internet.
Restrânge numărul de documente personale pe care le ai zilnic asupra ta doar la cele strict necesare.
Primul lucru pe care îl poţi face este să le protejezi cu o parolă complexă sau cu un cod PIN. În plus, nu uita să îţi blochezi telefonul sau tableta atunci când nu sunt utilizate.
Redu pe cât posibil cantitatea de informaţii personale stocate pe telefoane, tablete sau calculatoare portabile.
Sistemele de protecţie a telefonului te ajută să îţi păstrezi datele în siguranţă. Poti să instalezi chiar tu un software de securitate (cum ar fi un anti-virus / anti-spyware), pe care va trebui apoi să-l actualizezi periodic, şi o protecţie de tip „firewall”.
Verifică întotdeauna sursa aplicaţiilor sau a fişierelor pe care le instalezi. Analizează riscurile posibile atunci când permiți unei aplicaţii să acceseze datele din telefonul tău (GPS, listă de contacte etc.).
Formează-ţi reflexul de a dezactiva opţiunea bluetooth după ce ai folosit-o.
Încearcă să nu-ţi conectezi dispozitivul mobil prin USB la calculatoare necunoscute şi care nu prezintă încredere.
Evita accesarea informațiilor confidențiale când utilizezi o conexiune la o rețea Wi-fi nesecurizată.
În cazul în care pierzi sau ți se fură telefonul mobil, te sfătuim să soliciți imediat blocarea cartelei SIM astfel:
prin apel către *222, număr accesibil din rețeaua Vodafone, sau către 0040 372 02 2222, accesibil din străinătate și din alte rețele. Acestea sunt disponibile în timpul săptămânii, în intervalul orar 08:00-22:00, iar în weekend și în timpul sărbătorilor legale, în intervalul orar 08:00-18:00;
prin apel către *228, număr accesibil din rețeaua Vodafone, sau către 0040 372 02 2258, accesibil din străinătate și din alte rețele. Acestea sunt disponibile în timpul săptămânii, în intervalul 22:00-08:00, iar în weekend și în timpul sărbătorilor legale, în intervalul orar 18:00-08:00.
prin accesarea paginii web www.vodafone.ro/myvodafone, după autentificare, în secțiunea “Administrare cont” la opțiunea “Blochează SIM”
Îţi poţi activa şi/sau reactiva serviciul de roaming prin oricare din următoarele modalităţi:
- din contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, accesează secțiunile Contul meu > Serviciile mele > Internaţional şi roaming;
- Prin intermediul aplicaţiei mobile My Vodafone accesand ramura Roaming >Administrează Serviciile;
- apelează *100# şi accesează secțiunea roaming şi internaţional (dacă eşti abonat) sau Internaţional şi roaming (dacă eşti utilizator de Cartela Vodafone);
- apelează *222 și alege:
- - secțiunea roaming şi internaţional (dacă eşti utilizator de Cartela Vodafone)
- - spune ghidului "vreau să-mi activez roamingul" sau "vreau să-mi dezactivez roamingul" (dacă ești abonat).
Serviciul roaming este gratuit atât timp cât ești în România chiar și în străinătate, dacă nu utilizezi deloc serviciile Vodafone.
Atenție: pentru ca serviciul să fie funcțional atunci când ai nevoie, trebuie activat din timp.
Daca esti abonat Vodafone:
Dacă abonamentul tău este compatibil cu serviciul de Roaming, poţi efectua apeluri către Romania sau către ţara în care te afli utilizând beneficiile naţionale incluse în oferta în orice ţară din Spaţiul Economic European, în limita Politicii de Utilizare Rezonabilă. Regăseşti mai multe detalii accesând link-ul de aici.
Dacă ţara în care călătoresti nu se află in Spaţiul Economic European, poţi activa o extraopţiune de Roaming pe zi sau Roaming extins de aici. Este extrem de important să te asiguri că Extraopţiunea activată poate fi utilizată în ţara în care te afli. În lipsa unei extraopţiuni de Roaming, in tarile care nu fac parte din Spatiul Economic European serviciile vor fi taxate conform tarifelor standard de aici.
Dacă esti utilizator de cartela:
Da, dacă nu ai o extraopţiune naţionala activă pe cont deoarece acestea nu sunt compatibile cu serviciul de Roaming.
Poţi utiliza serviciile la tarife standard conform tabelului de aici. Dacă ţara în care călătoreşti se află in Spaţiul Economic European, poţi activa o extraoptiune cu beneficii incluse şi in Roaming de aici. Extraopţiunile compatibile cu serviciul de Roaming pot fi activate prin intermediul contului My Vodafone sau al meniului *100#, Ramura “Roaming > Activează oferte roaming”.
Daca esti abonat Vodafone
Începând cu 15 iunie 2017, Regulamentul European pentru serviciul Roaming permite clienților cu acces la serviciul roaming să utilizeze beneficiile naţionale incluse în abonamente (minute naţionale, SMS-uri naţionale, trafic internet pe mobil) în roaming, în reţelele operatorilor din SEE (Uniunea Europeană, Islanda, Lichtenstein şi Norvegia), în limita Politicii de Utilizare Rezonabilă. Serviciul de roaming în țările SEE este compatibil doar cu anumite abonamente, conform portofoliului comercial Vodafone. Poţi afla mai multe detalii legate de Politica de Utilizare Rezonabilă accesand link-ul de aici.
Serviciul de roaming în țările SEE este compatibil doar cu anumite abonamente sau, conform portofoliului comercial Vodafone. Conform Regulamentului de roaming UE 531/2012 modificat si completat de Regulamentul UE 2016/2286 toate abonamentele incheiate pana la 15.06.2017 pot folosi minutele naţionale incluse în ofertă si in SEE. In cazul in care ai un abonament activat sau reinnoit dupa această dată, în contractul de servicii este mentionat dacă abonamentul tău este sau nu compatibil cu serviciul de Roaming. Poţi verifica dacă ai serviciul de Roaming activ in contul My Vodafone sau prin intermediul meniului *100# > "Contul meu > Servicii active".
Ţările SEE sunt: Austria, Belgia, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Cehia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Gibraltar, Grecia, Guadelupa, Guyana Franceză, Insulele Reunion, Irlanda, Islanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Malta, Marea Britanie, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria.
Poţi selecta reţeaua automat (recomandat) sau manual (dacă ai preferinţe pentru o anumită reţea sau dacă ai probleme cu găsirea reţelei sau dacă iniţiezi apeluri din apropierea graniţei). În mod obişnuit, telefonul selectează automat reţeaua cu cel mai puternic semnal. Verifică dacă telefonul este setat pe căutarea manuală a reţelei. Într-un asemenea caz ai la dispoziţie următoarele variante:
alegi manual o altă reţea dn meniul telefonului, închizi şi reporneşti telefonul modifici setarea de tip manual în cea de tip automat şi telefonul va selecta singur reţeaua, aceasta fiind varianta recomandată. Dacă în continuare nu funcţionează, este posibil să nu poţi selecta reţeaua din cauza calităţii semnalului zonei în care te afli.
Dacă solicitarea ta vizează portarea în Vodafone a unui număr din altă rețea, îți mulțumim pentru alegerea făcută și te așteptăm în unul din magazinele noastre cu actele necesare.
Dacă solicitarea ta vizează portarea de la Vodafone către un alt operator, ne pare rău că ai luat această decizie și te rugăm să ne oferi informații suplimentare despre oferta primită pentru a te contacta cu o contra ofertă.
Nu semna încă cererea de portare, te putem ajută noi cu cea mai bună ofertă pentru tine!
Poți solicita schimbarea abonamentului cu unul cu valoare superioară oricând pe parcursul derulării contractului.
Dacă te afli în ultimele 3 luni din perioada contractuală, poți solicită ofertă de fidelizare cu sau fără achiziționare de telefon.
Îți recomandăm să consulți ofertele personalizate din contul tău My Vodafone.
Beneficiezi de cele mai noi oferte, fără să intri în legătură cu un operator, direct din contul tău My Vodafone.
Dacă te afli în ultimele 3 luni din perioada contractuală, poți beneficia de oferta de fidelizare cu achiziționare de telefon.
Îți recomandăm să consulți ofertele personalizate din contul tău My Vodafone.
În cazul în care perioada contractuală pentru vechiul telefon nu a expirat încă, vei avea de achitat valoarea rămasă până la finalul contractului (detalii în magazinele Vodafone).
De asemenea poți achiziționa orice telefon din oferta noastră, fără perioada contractuală, achitând prețul la liber al telefonului.
Dacă te afli în ultimele 3 luni din perioada contractuală, poți beneficia de ofertă de fidelizare cu achiziționare de dispozitiv (modem, tabletă).
Îți recomandăm să consulți ofertele personalizate din contul tău My Vodafone.
De asemenea poți achiziționa orice dispozitiv din oferta noastră, fără perioada contractuală, achitând prețul la liber.
Aplicația este disponibilă pentru următoarele smartphone-uri și tablete:
- iPhone și iPad care rulează iOS9, iOS10 sau iOS11
- Smartphone-uri și tablete cu un sistem de operare Android 6, Andoid 7 sau Android 8
Pentru a asocia un dispozitiv nou, descărcați aplicația Vodafone TV, conectați-vă cu contul de MyVodafone iar acesta se va asocia automat.
Pentru a schimba dispozitivele, mergeți în secțiunea Vodafone TV din MyVodafone în zona de Dispozitive Active și selectați dispozitivul pe care doriți să-l ștergeți/modificați.
Puteți activa codul PIN pentru a proteja vizualizarea programelor din secțiunea Profil și Setări - Setări de control parental din meniul aplicatiei, alegând dintre următoarele opțiuni:
- AP – producţii care pot fi vizionate de copiii în vârstă de până la 12 ani numai cu acordul sau împreună cu părinţii ori familia
- 12 - producţii audiovizuale interzise copiilor sub 12 ani
- 15 - producţii audiovizuale interzise copiilor sub 15 ani
- 18 - producţii audiovizuale interzise copiilor sub 18 ani
Puteți consulta nivelul de rating parental pentru programe/filme direct din pagina de detaliu a programului/filmului.
Dacă doriți să modificați codul PIN pentru Vodafone TV, mergeți în Profil și Setări - Setări de control parental. Vă reamintim, codul PIN prestabilit pentru serviciul Vodafone TV este 1234.
Dacă nu vă amintiți codul PIN și este altul decât cel standard, vă rugăm să apelați *777 pentru a fi resetat la valoarea standard.
Verificați conexiunea la internet 3G/4G/Wi-Fi a dispozitivului și/sau închideți și redeschideți aplicația. Dacă problema persistă și afișează în continuare un cod de eroare apelați *777.
Dacă aveți deja un cont Netflix achiziționat cu plata pe factura Vodafone puteți accesa secțiunea dedicată din Vodafone TV, iar dacă aveți un cont achiziționat direct de la Netflix cu plata cu cardul bancar, accesați în continuare aplicația Netflix în mod direct de pe telefon, tabletă, TV.
Relevanța datelor furnizate
Vă rugăm să ne transmiteți o descriere succintă a situației dumneavoastră și, în orice caz, să nu ne transmiteți date cu caracter personal care nu au legătură cu sau nu sunt absolut necesare soluționării solicitării dumneavoastră. Vă mulțumim
Informare refeferitoare la prelucrarea datelor autorului sesizării
Vodafone prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal transmise prin formularul de asistență conform Politicii de Confidențialitate, în scopul soluționării solicitării dumneavoastră. Pentru detalii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și la drepturile de care beneficiați în calitate de persoană vizată, vă îndrumăm să accesați Politica de Confidențialitate disponibilă la www.vodafone.ro/privacy