Se încarcă...

Certificări

Vodafone România a fost certificată drept cea mai performantă rețea mobilă din România, obținând cel mai mare punctaj total pentru calitatea și performanța rețelei mobile. Certificarea calității seviciilor mobile oferite de Vodafone România este acordată după măsurători efectuate asupra tuturor rețelelor mobile din România de către auditorul independent umlaut AG (fostul P3 communications GmbH), în perioada 10 februarie ̵ 2 martie 2020. Aceasta este cea de-a șasea certificare consecutivă oferită companiei Vodafone România ca urmare a măsurătorilor efectuate de către auditorul independent umlaut AG.

Campania de măsurători a fost realizată între 10 februarie și 2 martie 2020, pe teritoriul României, pe un traseu ales în mod aleatoriu de auditorul umlaut AG. Măsurătorile bazate pe echipamentele de măsură profesionale portabile au acoperit o distanță rutieră de 8194 km și 24% din populația României. Măsurătorile bazate pe testele de tip crowdsourcing au acoperit 95,2% din zonele urbane populate, 49,8% din zonele populate non-urbane, în timp ce dimensiunea totală a suprafeței testate a fost de 113.568 km2. În urma măsurătorilor comparative realizate asupra tuturor rețelelor de telefonie mobilă din România, Vodafone România a înregistrat cel mai mare scor total pentru calitatea și performanța serviciilor sale de date și voce mobile.

Campania de măsuratori bazată pe echipamente de măsură profesionale portabile s-a desfășurat pe un traseu ce a inclus localitățile Timișoara, Sibiu, Brașov, Târgu Mureș, Cluj-Napoca, Oradea, Baia Mare, Suceava, Iași, Bacău, Buzău, Constanța, București, Râmnicu Vâlcea, Lugoj, Deva, Sebeș, Făgăraș, Codlea, Sighișoara, Luduș, Huedin, Aleșd, Valea lui Mihai, Dej, Vatra Dornei, Flămânzi, Târgu Frumos, Roman, Adjud, Râmnicu Sărat, Slobozia, Hârșova, Lumina, Corbii Mari, precum și pe drumurile rutiere dintre acestea.

Localitățile și drumurile testate au fost selectate independent și aleatoriu de către umlaut AG, fără a le comunica în prealabil operatorilor de telefonie mobilă, pentru a asigura obiectivitatea și acuratețea rezultatelor finale și pentru a reflecta experiența reală a consumatorilor români.

Metodologia de testare este actualizată anual de către umlaut AG (fostul P3 communications), pentru a reflecta așteptarile tot mai mari ale clienților și disponibilitatea celor mai noi tehnologii mobile din țara respectivă, precum și pentru a testa potențialul maxim al rețelelor mobile.

Despre umlaut AG

Umlaut AG este o companie globală end-to-end, cu servicii complete, tras-industrială, care oferă servicii de consultanță și execuție clienților din întreaga lume. Utilizează potenţialul interdisciplinar pentru a adăuga valoare, calitate și atenție pentru organizații și produse.

Sunt un grup capabil și agil de firme de consultanță și inginerie. Mii de experți specializați și ingineri oferă soluții inovatoare în toate industriile și în diferitele lor arii de intersecție, precum și pentru a servi sectorul public și a dezvolta culturi organizaționale, structuri și procese.

Certificare

Investim în securitatea datelor tale

Securitatea datelor clienților este un element cheie de care ținem cont în furnizarea serviciilor noastre. Pentru a proteja datele clienților și serviciile furnizate acestora, Vodafone România a implementat cele mai bune practici în domeniu, standardizate și recunoscute la nivel internațional.

ISO27001 este cel mai recunoscut standard în ceea ce privește securitatea informațiilor și stă la baza sistemului de management al securității în Vodafone România. Spre deosebire de alte standarde, acest standard are o cuprindere mai mare, acoperind atât aspecte de IT, cât și aspecte mai puțin tehnice referitoare la securitatea fizică și organizațională.

Vodafone România a fost prima companie telecom din România certificată conform ISO27001 de către KPMG UK în 2005, certificare reînnoită în 2014. Alături de Vodafone România, alte piețe locale ale Vodafone au fost între timp certificate, de exemplu centrele de date (data centers) din Germania (Ratingen), Italia (Milano) și Irlanda (Dublin), Spania (Madrid), Vodafone Operations Centre (VOCH) Ungaria și Vodafone India Service Private Limited (VISPL) India, demonstrând astfel preocuparea Vodafone la nivel internațional de a proteja din punct de vedere al securității serviciile clienților săi.

Menținem calitatea înaltă a serviciilor și produselor furnizate

Deoarece telecomunicațiile reprezintă un domeniu competitiv, complex și foarte avansat tehnologic, cu un număr mare de angajați, echipamente, parteneri și produse, a apărut necesitatea menținerii unui nivel înalt de calitate atât al serviciilor, cât și al produselor furnizate printr-un sistem de management al calității bine pus la punct.

Preocuparea în acest sens este omniprezentă în toate aspectele muncii noastre încă de la începutul existenței companiei. Oficial, acest lucru a fost certificat conform standardului internațional ISO 9001 de către un auditor independent, “Lloyd’s Romania Quality Assurance” (LRQA) încă din iulie 2007, recertificarea având loc în 2010.

Suntem preocupați de protecția mediului

Pentru a demonstra clienților și întregii comunități din România angajamentul și responsabilitatea companiei noastre în ceea ce privește protecția mediului, am ales să implementăm un sistem de management al mediului. Acesta își propune ca activitățile ce au un impact asupra mediului să fie controlate – de exemplu, consumurile de resurse naturale diminuate, micșorarea cantităților de deșeuri eliminate și creșterea celor recuperate, diminuarea poluării etc.

Certificarea Vodafone România conform standardului ISO 14001 a fost făcută în septembrie 2008, de asemenea de către firma “Lloyd’s Romania Quality Assurance”.

Politica de continuitate a afacerii a Vodafone România

Vodafone România s-a dedicat înfiinţării unui Sistem de Management al Continuităţii Afacerilor, cu scopul de a asigura reacţia eficientă şi rapidă în faţa oricărei urgenţe sau situaţii de criză care implică operaţiunile critice ale companiei.

Sistemul de Management al Continuităţii Afacerilor al Vodafone România este aliniat politicii Grupului Vodafone, Standardelor Internaţionale ISO22301 şi legislaţiei locale.

Incepand cu luna mai 2014, Vodafone Romania este certificata international pentru Management-ul de Continuitate a Afacerii conform standardului ISO 22301. Certificarea a fost primita din partea auditorului Lloyd's Register Quality Assurance (LRQA).

Principiile noastre sunt:

  1. Identificarea serviciilor şi proceselor noastre critice de afaceri şi resursele care le susţin (ex. personal, sisteme, site-uri, terţe părţi);
  2. Identificarea şi evaluarea ameninţărilor din care ar putea rezulta disfunctionalitati la nivel operaţional-critic;
  3. Asigurarea că afacerea este rezistentă în faţa disfunctionalitatilor la nivel operaţional-critic;
  4. Asigurarea că în eventualitatea unei disfunctionalitati operaţional-critice, procesele şi serviciile critice de afaceri se pot redresa în timp util.

Sfera Sistemului de Management al Continuităţii Opera?iunilor al Vodafone România include toate procesele şi activităţile, bunurile şi resursele, sistemele şi elementele de reţea care sunt legate de Design, de Managementul şi Furnizarea produselor şi serviciilor de comunicaţii electronice, fixe şi mobile, de voce şi date, oferite de Vodafone România clienţilor săi din toată România.

În eventualitatea în care intervine un incident grav, Vodafone România dispune de toate planurile corespunzătoare de continuitate a afacerii, de management al situaţilor de criză şi de redresare, puse la punct pentru a minimiza impactul şi pierderile, având totodată şi capacitatea de a satisface nevoile clienţilor, cu întârzieri minime, atât în ceea ce priveşte prestarea serviciilor, cât şi calitatea acestora.

Planul de continuitate a afacerii al Vodafone România include verificările, procedurile şi politicile, implementate cu scopul de:

  1. A preveni producerea unui dezastru (prevenţie);
  2. A reacţiona în faţa unui dezastru în timpul şi imediat după ce a avut loc (reacţie);
  3. A redresa operaţiunile sensibile în raport cu timpul, imediat după ce dezastrul a avut loc (redresare);
  4. A relua operaţiunile sensibile în raport cu timpul, imediat după ce dezastrul a avut loc.

Vodafone România consideră Continuitatea Afacerii drept o activitate cheie la nivel organizaţional. Managementul Continuităţii Afacerii este sponsorizat de Preşedintele şi CEO-ul nostru şi susţinut activ de echipa Comitetului de Conducere.

Certificare

Pentru a ne respecta angajamentul față de clienții, colegii și furnizori noştri, precum și față de alte părți interesate, anume acela de a ne proteja și îmbunătăți continuu activitatea, și pentru a ne alinia la standardul intenrnațional ISO/IEC 20000-1, începând cu luna octombrie 2020, am adoptat la nivel local politica Sistemul de management al serviciilor.

Politica stabilește cadrul general pentru planificarea, proiectarea, tranziția, livrarea și îmbunătățirea serviciilor, în scopul îndeplinirii nivelului de calitate a serviciilor și de asistență tehnică pe care l-am garantat clienților noștri.

Implementarea și funcționarea politicii privind Sistemul de management al serviciilor asigură vizibilitatea, controlul și îmbunătățirea continuă a prestării serviciilor, conducând la creșterea eficienței și eficacității la nivelul întregii organizații și sporind încrederea clienților și a partenerilor noștri de afaceri în produsele și serviciile oferite de Vodafone România.