Se încarcă...

Certificări

Cel mai bun punctaj al serviciilor de date şi telefonie mobilă din România

Rețeaua Vodafone România a fost certificată drept cea mai performantă rețea mobilă din România pentru al patrulea an consecutiv, obținând cel mai mare punctaj total pentru calitatea și performanța serviciilor sale de voce și date mobile, în urma testării tuturor rețelelor mobile din România de către auditorul independent P3 communications, în noiembrie și decembrie 2017.

Totodată, rezultatele testelor realizate de P3 communications arată că Vodafone România a obținut cel mai mare scor pentru serviciile de date mobile și oferă cea mai bună experiență de navigare pe internet și de utilizare YouTube în comparație cu ceilalți operatori.

La scurt timp după lansarea Supernet™ 4.5G, rețeaua noastră este recunoscută, încă o dată, drept cea mai bună din țară. Certificarea Best in Test acordată de către auditorul independent P3 communications pentru al patrulea an consecutiv este o performanță extraordinară, care la nivel mondial a mai fost atinsă doar de doi operatori, unul din Germania și altul din Elveția. Vreau să transmit mulțumiri și felicitări echipei noastre de ingineri de rețea care a făcut posibilă această reușită și care, după părerea mea, este cea mai bună din România. Acest rezultat este o confirmare a angajamentului și a consecvenței noastre pe termen lung de a oferi utilizatorilor cele mai bune experiențe de voce și date mobile, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Măsurătorile efectuate de către auditorul independent P3 communications între 23 noiembrie și 16 decembrie 2017, arată că, în comparație cu alte rețele de comunicații mobile din țară, Vodafone România a obținut certificatul „Best in Test” și „Best in Data” în campania „Mobile Benchmark Romania”.

Campania de testare comparativă a rețelelor mobile s-a desfășurat în peste 40 de localități - orașe mari și mici, localități rurale - și pe drumurile de legătură dintre acestea de pe întreg teritoriul României și a inclus peste 35.000 de teste de voce și date. Localitățile au fost selectate în mod aleatoriu și independent de către P3 communications și au inclus Aiud, Alba-Iulia, Beclean, Botoșani, Brăila, București, Cernavodă, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Deva, Gura Humorului, Iași, Pitești, Tecuci, Timișoara, Tulcea, Vama, Vaslui.

Metodologia de testare este actualizată anual de către P3 communications, pentru a reflecta așteptările tot mai mari ale clienților și disponibilitatea celor mai noi tehnologii mobile din țara respectivă, precum și pentru a testa capabilitățile maxime ale rețelelor mobile. P3 communications stabilește traseele de testare în mod independent și aleatoriu în fiecare an, fără a le comunica în prealabil operatorilor de telefonie mobilă, pentru a asigura obiectivitatea și acuratețea rezultatelor finale și a reflecta experiența reală a clienților care folosesc rețelele furnizorilor de servicii de date și de telefonie mobilă. Noul certificat este disponibil aici.

Despre P3 communications

P3 communications, care are sediul în Germania, este lider de piață în rândul companiilor care oferă servicii de consultanță tehnică, de inginerie și de testare. P3 communications face parte din grupul P3, care are 3.700 de angajați în întreaga lume și a înregistrat o cifră de afaceri de peste 370 de milioane de euro în 2017. Compania oferă un portofoliu larg de servicii independente de consultanță tehnică și de management, incluzând servicii de planificare a rețelei, de inginerie, optimizare completă, securitate, testare QoS și QoE, benchmarking internațional și de testare și acceptare a dispozitivelor. Clienții P3 communications includ operatori de rețele, producători de echipamente și producători de terminale.

Certificare

Investim în securitatea datelor tale

Securitatea datelor clienților este un element cheie de care ținem cont în furnizarea serviciilor noastre. Pentru a proteja datele clienților și serviciile furnizate acestora, Vodafone România a implementat cele mai bune practici în domeniu, standardizate și recunoscute la nivel internațional.

ISO27001 este cel mai recunoscut standard în ceea ce privește securitatea informațiilor și stă la baza sistemului de management al securității în Vodafone România. Spre deosebire de alte standarde, acest standard are o cuprindere mai mare, acoperind atât aspecte de IT, cât și aspecte mai puțin tehnice referitoare la securitatea fizică și organizațională.

Vodafone România a fost prima companie telecom din România certificată conform ISO27001 de către KPMG UK în 2005, certificare reînnoită în 2014. Alături de Vodafone România, alte piețe locale ale Vodafone au fost între timp certificate, de exemplu centrele de date (data centers) din Germania (Ratingen), Italia (Milano) și Irlanda (Dublin), Spania (Madrid), Vodafone Operations Centre (VOCH) Ungaria și Vodafone India Service Private Limited (VISPL) India, demonstrând astfel preocuparea Vodafone la nivel internațional de a proteja din punct de vedere al securității serviciile clienților săi.

Menținem calitatea înaltă a serviciilor și produselor furnizate

Deoarece telecomunicațiile reprezintă un domeniu competitiv, complex și foarte avansat tehnologic, cu un număr mare de angajați, echipamente, parteneri și produse, a apărut necesitatea menținerii unui nivel înalt de calitate atât al serviciilor, cât și al produselor furnizate printr-un sistem de management al calității bine pus la punct.

Preocuparea în acest sens este omniprezentă în toate aspectele muncii noastre încă de la începutul existenței companiei. Oficial, acest lucru a fost certificat conform standardului internațional ISO 9001 de către un auditor independent, “Lloyd’s Romania Quality Assurance” (LRQA) încă din iulie 2007, recertificarea având loc în 2010.

Suntem preocupați de protecția mediului

Pentru a demonstra clienților și întregii comunități din România angajamentul și responsabilitatea companiei noastre în ceea ce privește protecția mediului, am ales să implementăm un sistem de management al mediului. Acesta își propune ca activitățile ce au un impact asupra mediului să fie controlate – de exemplu, consumurile de resurse naturale diminuate, micșorarea cantităților de deșeuri eliminate și creșterea celor recuperate, diminuarea poluării etc.

Certificarea Vodafone România conform standardului ISO 14001 a fost făcută în septembrie 2008, de asemenea de către firma “Lloyd’s Romania Quality Assurance”.

Politica de continuitate a afacerii a Vodafone România

Vodafone România s-a dedicat înfiinţării unui Sistem de Management al Continuităţii Afacerilor, cu scopul de a asigura reacţia eficientă şi rapidă în faţa oricărei urgenţe sau situaţii de criză care implică operaţiunile critice ale companiei.

Sistemul de Management al Continuităţii Afacerilor al Vodafone România este aliniat politicii Grupului Vodafone, Standardelor Internaţionale ISO22301 şi legislaţiei locale.

Incepand cu luna mai 2014, Vodafone Romania este certificata international pentru Management-ul de Continuitate a Afacerii conform standardului ISO 22301. Certificarea a fost primita din partea auditorului Lloyd's Register Quality Assurance (LRQA).

Principiile noastre sunt:

  1. Identificarea serviciilor şi proceselor noastre critice de afaceri şi resursele care le susţin (ex. personal, sisteme, site-uri, terţe părţi);
  2. Identificarea şi evaluarea ameninţărilor din care ar putea rezulta disfunctionalitati la nivel operaţional-critic;
  3. Asigurarea că afacerea este rezistentă în faţa disfunctionalitatilor la nivel operaţional-critic;
  4. Asigurarea că în eventualitatea unei disfunctionalitati operaţional-critice, procesele şi serviciile critice de afaceri se pot redresa în timp util.

Sfera Sistemului de Management al Continuităţii Opera?iunilor al Vodafone România include toate procesele şi activităţile, bunurile şi resursele, sistemele şi elementele de reţea care sunt legate de Design, de Managementul şi Furnizarea produselor şi serviciilor de comunicaţii electronice, fixe şi mobile, de voce şi date, oferite de Vodafone România clienţilor săi din toată România.

În eventualitatea în care intervine un incident grav, Vodafone România dispune de toate planurile corespunzătoare de continuitate a afacerii, de management al situaţilor de criză şi de redresare, puse la punct pentru a minimiza impactul şi pierderile, având totodată şi capacitatea de a satisface nevoile clienţilor, cu întârzieri minime, atât în ceea ce priveşte prestarea serviciilor, cât şi calitatea acestora.

Planul de continuitate a afacerii al Vodafone România include verificările, procedurile şi politicile, implementate cu scopul de:

  1. A preveni producerea unui dezastru (prevenţie);
  2. A reacţiona în faţa unui dezastru în timpul şi imediat după ce a avut loc (reacţie);
  3. A redresa operaţiunile sensibile în raport cu timpul, imediat după ce dezastrul a avut loc (redresare);
  4. A relua operaţiunile sensibile în raport cu timpul, imediat după ce dezastrul a avut loc.

Vodafone România consideră Continuitatea Afacerii drept o activitate cheie la nivel organizaţional. Managementul Continuităţii Afacerii este sponsorizat de Preşedintele şi CEO-ul nostru şi susţinut activ de echipa Comitetului de Conducere.

Certificare