Se încarcă...

Departamentul de Relații cu Clienţii

Îți dorești un job în care să poţi comunica, să asculţi şi să ajuţi, dezvoltându-ţi noi competenţe, învăţând mereu şi acţionând în dinamica domeniului de telecomunicaţii? O carieră în Call Center-ul Vodafone te antrenează în comunicare şi te ajută să înţelegi aşteptările şi nevoile clienţilor Vodafone. De aici ţi se deschid, în timp, oportunităţi de dezvoltare către alte arii din organizaţie, în acord cu aspiraţiile şi preferinţele tale.

În activitatea ta vei avea zilnic ocazia să transformi clienţii Vodafone în fani. Vei interacţiona constant cu clienţi interni şi externi, vei rezolva solicitări şi vei ajuta la oferirea unei experienţe excelente pentru fiecare client Vodafone. Vei fi la curent cu rezultatele tale şi, împreună cu managerul tău direct, vei căuta soluţii pentru ca tu să fii cel mai bun. Vei oferi suport, vei identifica nevoile clienților şi vei negocia adaptat la interlocutorul tău, obţinând angajamente de plată sau activând noi numere şi oferte.

Centrele de Relații cu Clienții Vodafone se găsesc în:

  • Braşov (suport voce şi date pentru clienţii persoane fizice şi juridice, loializare clienti)
  • Bucureşti (suport date pentru clienţii persoane fizice şi juridice, colectare debite clienţi, loializare clienți)
  • Craiova (suport voce și loializare pentru clienţii persoane fizice și suport date)
  • Pitești (suport voce pentru clienții persoane fizice și juridice, colectare debite clienți)
 

Consultant Relaţii Clienţi Persoane Fizice

Pregătește-te să cunoşti clienţii noştri din toate colţurile ţării şi să le afli povestea. Vor avea întrebări legate de tarife, abonamente, cartele preplătite, detalii tehnice, reţea și multe altele şi vor apela doar la suportul tău.

Iar tu vei putea să le rezolvi solicitările de la primul apel primit şi să te adaptezi la multitudinea de situaţii întâlnite. Asculți, înțelegi, rezolvi, zâmbești și asculți din nou. Satisfacția ta va fi fiecare client mulțumit pe care l-ai ajutat să își rezolve problema sau să își obțină informațiile dorite.

Managerul tău și echipele de suport sunt întotdeauna alături de tine, propunându-ți programe de training şi planuri de dezvoltare prin care tu să poți evolua continuu. O să ai parte de o perioadă de adaptare şi învăţare a produselor şi serviciilor Vodafone chiar din prima ta zi de lucru. Pe măsură ce rezultatele tale vorbesc de la sine, te vei putea dezvolta către acele zone din organizație care răspund cel mai bine aspirațiilor tale de carieră: Vânzări, Financiar, Marketing, IT, HR sau alte departamente de suport.

Nu ai nevoie de experienţă, doar de o atitudine pozitivă, dorinţa de a-ţi depăşi limitele pentru a oferi suport fiecărui client Vodafone care are nevoie de tine și de a învăţa lucruri noi în fiecare zi. Arată-ne că te regăseşti în cele de mai sus, aplicând aici la poziţiile disponibile din cadrul departamentului de Relaţii cu Clienţii pentru persoane fizice.

Consultant Colectare Debite

Dacă eficiența, diplomația și negocierea se numără printre atuurile tale, echipa de Colectare Debite din Vodafone va fi nerăbdătoare să te cunoască.

În portofoliul tău de calități trebuie să se mai regăsească: luarea deciziilor atât în funcţie de nevoia clientului, cât şi de nevoia companiei prin personalizarea apelurilor. Când clientul întâmpină greutăţi în plata facturii tu vei fi acolo să îl ajuţi, să îl asculţi și să îi creionezi un plan personalizat de rambursare.

Managerul tău și echipele de suport te vor ajuta pas cu pas, te vor îndruma către programele de training şi planurile de dezvoltare care ți se potrivesc. O să ai parte de o perioadă de adaptare şi învăţare a unei game complexe de produse şi servicii Vodafone care să te ajute să îi oferi clientului soluţii ingenioase.

Însă dezvoltarea ta nu se opreşte aici. Vei regăsi, în timp, multiple oportunități care să raspundă aspirațiilor tale în departamente precum: Vânzări, Financiar, Marketing, IT, HR sau alte departamente de suport.

Pe lângă atitudinea pozitivă şi dorinţa continuă de a învăţa şi de a te dezvolta într-o echipă de profesioniști, experienţa de lucru cu clienţii în această arie este o oportunitate

Arată-ne că te regăseşti în cele de mai sus aplicând aici la poziţiile disponibile în cadrul departamentului Colectare Debite.

Specialist Suport Departamentul de Relaţii cu Clienţii

10.000 de apeluri pe zi generează o mulţime de informaţii. Sute de angajaţi din toate departamentele de Relaţii cu Clienţii au nevoie de suportul tău, iar tu poţi să fii alături de ei zi de zi.

Tu te vei asigura că fiecare piesă din marele puzzle ajunge la locul ei şi îţi vei ajuta colegii, dar şi clienţii Vodafone în cel mai eficient mod posibil.

De fapt, tu eşti cel care are grijă ca informaţia culeasă de colegii tăi din departamentele de Relaţii cu Clienţii să ducă la îmbunătăţirea soluţiilor pentru fiecare client care are nevoie de ajutorul Vodafone prin intermediul telefonului.

Ești deja interesat? Tot ce mai trebuie să faci este să aplici aici la poziţiile disponibile din cadrul departamentului de Suport Relaţii Clienţi.

Dacă întâmpini dificultăţi în a aplica pentru un post deschis la Vodafone, te rugam să ne contactezi la adresa de mail suport_cariere_ro@vodafone.com