Se încarcă...

Momente de referință

1997

  • Primul operator de telefonie mobilă din lume care și-a lansat serviciile în doar 135 de zile de la aprobarea licenței;
  • Prima companie de telecom din România care a introdus Serviciul de Relații cu Clienții.

1998

  • Primul operator GSM din România care a lansat serviciul de mesaje scurte – SMS;
  • Primul operator GSM din România care a oferit servicii de date și fax;
  • Am fost primul operator din Romania care a instalat echipament GSM pe Platforma Continentală a Mării Negre.
  • Se lansează Fundaţia Vodafone România, prima fundație corporativă din România.

1999

  • Primul operator GSM din România care a oferit servicii complete de Internet, prin Xnet;
  • Primul operator GSM din România care a introdus tehnologia HSCSD (High Speed Circuit Switched Data).
  • Am fost prima companie care a instalat echipament GSM în vârfuri inaccesibile cu ajutorul elicopterelor (vârful Toaca, 1904m, Munţii Ceahlău).

2000

  • Primul operator GSM din România care a lansat tehnologia WAP (Wireless Application Protocol);
  • Am lansat, în premieră pe piaţa românească, serviciul de SMS CHAT.

2001

  • Primul portal mobil din România – myX;
  • Primul operator GSM care a lansat servicii de divertisment mobil bazate pe SMS – Connex Play;
  • Primul operator GSM din România care a oferit posibilitatea de utilizare a numerelor scurte pentru serviciul de roaming;
  • Primul operator care a lansat comercial în România tehnologia GPRS (General Packet Radio Service).

2002

  • Prima companie din Europa care a lansat serviciul WWN (World Wide Number) și varianta sa locală, Easy Dial, în România;
  • Primul operator care a introdus serviciul Mobile Banking, bazat pe SMS, în cooperare cu Banca Comercială Română;
  • Primul operator care a oferit Încărcarea Electronică drept alternativă la reîncărcarea cu cartela;
  • Primul operator care a introdus în România serviciul de acces wireless la Internet cu viteză broadband;

2003

  • Primul operator care a introdus serviciul de acces internațional prin linii fixe;
  • Primul operator care a lansat serviciul GPRS Roaming;
  • Am fost primul operator care a lansat myBanking, serviciul care permite plata facturii de pe telefonul mobil.

2004

  • Am realizat prima demonstraţie de videotelefonie din România bazată pe tehnologia 3G;
  • Am lansat primul card co-brand din România, împreună cu Raiffeisen Bank România.

2005

  • Am devenit parte a celei mai mari comunităţi mobile din lume, prin achiziţionarea Connex de către Vodafone, ceea ce a fost apreciat la acea dată ca fiind cea mai mare tranzacţie din România în ultimii 15 ani;
  • Suntem primul operator care a lansat serviciile 3G în România în aprilie 2005, oferind clienţilor noştri videotelefonie, Internet rapid şi convorbiri telefonice la tarife mai avantajoase.

2006

  • Ne-am extins serviciile 3G în 22 de oraşe;
  • Am lansat Vodafone World, un serviciu de roaming inovativ pentru clienţii din România.

2008

Primul operator care lansează o soluţie ce reuneşte telefonia mobilă şi telefonia fixă, prin oferta Vodafone Zona Mea şi Vodafone Mobile Office Zone.

2009

Am introdus tehnologia HSPA+, ce permite viteze sporite de date mobile, de până la 21,6 Mbps pentru download și până la 5,7 Mbps pentru upload.

2010

Am fost primul operator de telefonie mobilă din România care a lansat servicii 3G Broadband de mare viteză, prin benzi de frecvență de 2100 MHz și de 900 MHz. Serviciile de voce și transmisiuni de date au devenit disponibile pe 86,9% din suprafața țării, acoperind 99,4% din populația României;

2011

Am fost certificaţi de către P3 Communications drept cea mai performantă reţea GSM/UMTS/CDMA din România, pentru serviciile de date mobile, în urma primelor măsurători efectuate asupra operatorilor locali, pentru cei mai importanţi indicatori de reţea: viteza transferului de date (download şi upload), rata de succes la conectare, fiabilitatea serviciilor de date mobile, stabilitatea serviciilor de date mobile.

2012

  • Am fost primul operator care a oferit utilizatorilor cea mai mare viteză de Internet mobil de până la 43,2 Mbps şi o viteză de upload de până la 5,76 Mbps în Bucureşti, Constanţa şi Mamaia.
  • Am lansat prima reţea 4G din România pe 31 octombrie 2012, cu viteze de până la 75 Mbps şi am realizat prima demonstraţie live a tehnologiei 4G.
  • Am lansat primele servicii comerciale 4G din România pe 20 noiembrie 2012, atât pentru utilizatorii de laptop-uri, cât şi pentru tablete. România a fost una dintre primele pieţe europene în care Vodafone a implementat o reţea 4G, după Germania, Portugalia şi Italia.
  • Am lansat prima bibliotecă digitală din România, prin care utilizatorii pot descărca gratuit fascicule din cărţile preferate direct pe telefonul mobil sau pe tabletă, printr-o simplă scanare a QR codurilor.
  • Am lansat aplicaţia Zonga, cea mai mare colecţie de muzică online din România şi primul produs românesc care oferă acces la cel mai extins conţinut muzical, de pe computer şi de pe telefonul mobil.

2013

  • Vodafone România a fost certificată pentru performanţa serviciilor de navigare pe Internet de pe smartphone, de către auditorul independent P3 Communications. Comparativ cu celelalte reţele GSM/UMTS, măsurătorile au arătat că Vodafone România oferă: “cel mai bun acces la paginile de Internet” şi “cea mai stabilă conexiune de navigare pe Internet”, de pe smartphone.
  • Am deschis Centrul Regional de Operaţiuni de Reţea “Danubius”, care deserveşte mai multe divizii Vodafone din Europa cu activităţi de monitorizare şi gestionare a incidentelor de reţea, pentru serviciile de voce şi date. Astăzi, centrul monitorizează reţelele 2G/3G/4G şi gestionează incidentele de reţea din 9 ţări.
  • Am fost certificaţi de auditorul independent P3 Communications pentru “cel mai bun serviciu de date pe smartphone” şi “cel mai bun serviciu de date mobile broadband”, dintre toate reţelele LTE/UMTS/GSM din România, în zonele metropolitane.

2014

  • Brandul “Vodafone” a împlinit 30 de ani de existenţă. Numele “Vodafone” a fost inspirat de combinaţia dintre cuvintele “voice” (voce), “data” (date) şi “phone” (telefon). Astăzi, Vodafone este cel mai valoros brand britanic şi al 16-lea brand ca valoare din lume (Sursa: 2014 Brand Finance Global 500).
  • Am introdus, în premieră pe piaţa românească de telecomunicaţii, serviciul de chat mobil.
  • Am lansat M-Pesa, primul serviciu dezvoltat de un operator telecom de pe piaţa românească prin care clienţii pot trimite şi primi bani sau pot face plăţi cu ajutorul telefonului mobil, fără a avea nevoie de un cont bancar.
  • Am extins acoperirea reţelei 4G în 9 noi oraşe, ajungând la un total de 19 oraşe.
  • Am deschis Vodafone Shared Services România, un nou Centru Global de Servicii, care oferă, din Bucureşti, servicii IT şi de Relaţii cu Clienţii pentru operaţiunile Vodafone din Marea Britanie, Germania, Italia, Spania şi Irlanda.
  • Vodafone introduce, în premieră pe piaţă românească, serviciul de recunoaştere automată a vorbirii (Automatic Speech Recognition), pentru abonaţii care apelează serviciul de Relaţii cu Clienţii la numărul *222.
  • Vodafone România lansează Supernet™, o inovaţie în utilizarea serviciilor de Internet mobil, care asigură viteze ridicate, stabilitate crescută şi protecţie completă, pentru o experienţă superioară de utilizare.

2015

  • Vodafone România este certificată pentru cel mai bun punctaj al serviciilor de date şi telefonie mobilă. În comparaţie cu alte reţele din România, măsurătorile arată că reţeaua Vodafone România a obţinut certificatul “Best în Test” atât pentru serviciile de date, cât şi pentru cele de telefonie, în testul Mobile Benchmark România, desfăşurat de auditorul independent P3 Communications.
  • Vodafone România, lider al serviciilor de roaming 4G, îşi extinde acoperirea la peste 50 de ţări în care utilizatorii săi au acces la serviciile de roaming 4G, fără costuri suplimentare faţă de tarifele curente de roaming.
  • Vodafone România anunţă lansarea unui produs inovator pe piaţa telecom – YOU, care îmbină beneficiile atractive ale Cartelei Vodafone cu o aplicaţie mobilă unică ce le permite tinerilor între 14 şi 20 de ani să socializeze, pe baza pasiunilor comune.

2016

  • Am lansat Supernet™ 4G+ pentru a oferi clienţilor o experienţă de nouă generaţie.
  • Reţeaua noastră a fost certificată Best în Test în România, pentru al doilea an consecutiv, de către P3 Communications, după măsurători efectuate în toate reţelele mobile din România. Mai mult decât atât, am obţinut cel mai mare scor dintre toate campaniile de certificare desfăşurate în 2015 de către P3 Communications în Europa.
  • Am fost desemnaţi de către Ookla drept „Cea mai rapidă reţea mobilă din România”.
  • Am lansat serviciul de streaming video şi de muzică 4GTV+ şi un nou parteneriat cu Netflix.
  • Am devenit primul operator care garantează un nivel optim al satisfacţiei pentru toţi utilizatorii săi, oferind o zi întreagă de internet gratuit tuturor clienţilor care nu sunt complet satisfăcuţi şi care oferă feedback în această privinţă.
  • Am stabilit încă un record de trafic de date, prin cea de-a două experienţă de internet nelimitat gratuit, disponibilă în întreaga Românie.
  • Am lansat smartphone-ul premium Smart Platinum 7, marcând astfel un deceniu de terminale proprii.
  • Am lansat Ready Business Score, un instrument inovator prin care companiile pot să-şi evalueze eficienţa afacerilor în comparaţie cu competitorii, precum şi gradul de adaptare la noile tendinţe tehnologice.
  • Am oferit clienţilor acces nelimitat şi gratuit la social media pe întreaga durată contractuală şi trafic de internet nelimitat naţional gratuit pentru primele trei luni de abonament.
  • Am extins acoperirea serviciilor internaţionale de roaming 4G la peste 100 de ţări.
  • Am promovat Tezaurele Umane Vii prin campania „România Nedescoperită”, câştigătoare a locului trei la Gala premiilor Top 3 ADC*RO.

2017

  • Timp de 3 ani consecutiv, am fost certificaţi drept “Cea mai performantă reţea mobilă din România” de către P3 Communications, un titlu care ne onorează.

  • Am sărbătorit 20 de ani de existență în România și am lansat campania aniversară de 20 de ani ce a oferit trafic de date nelimitat și gratuit pe 14 februarie 2017 tuturor clienților serviciilor mobile. Rețeaua a înregistrat un record de trafic de date de Ziua Îndrăgostiților. Cea mai mare creștere a traficului orar de date gestionat de rețeaua Supernet™ 4G+ a fost de 53%, iar vârful consumului de date a fost înregistrat la ora 20:50 și a fost cu 33% mai mare în comparație cu o zi obișnuită.
  • Vodafone Group anunță că Vodafone este lider global incontestabil pe segmentul serviciilor de roaming internațional 4G, potrivit unui nou raport publicat de către Ovum, firma globală independentă de cercetare, care arată că Vodafone oferă clienților săi servicii de roaming internațional 4G în mult mai multe destinații decât orice alt operator. Potrivit studiului efectuat de Ovum, Vodafone conduce în toate cele 18 țări analizate. Mai mult decât atât, în majoritatea piețelor incluse în studiu, Vodafone oferă peste 100 de destinații în care serviciile de roaming internațional 4G sunt disponibile, ceea ce reprezintă mai mult decât dublul numărulului de destinații oferite de ceilalți operatori din aceste piețe.
  • Vodafone România, liderul serviciilor de roaming 4G, a lansat abonamente care oferă companiilor posibilitatea de a folosi, fără costuri suplimentare față de abonament, beneficiile de minute nelimitate și de date naționale incluse și în țările din Spațiul Economic European, alcătuit din toate țările din Uniunea Europeană plus Islanda, Lichtenstein și Norvegia.
  • Vodafone România deschide un nou Centru de Relaţii cu Clienţii în Pitești și creează locuri de muncă pentru 150 de tineri, studenți și absolvenți. Echipele din noul centru vor deservi atât clienții persoane fizice, cât și companii.
  • Vodafone România, liderul serviciilor de roaming 4G, oferă în premieră clienților persoane fizice, utilizatori de abonamente și cartele preplătite, posibilitatea de a folosi, fără costuri suplimentare, beneficiile naționale de minute și de date și în țările din Spațiul Economic European, alcătuit din toate țările din Uniunea Europeană plus Islanda, Lichtenstein și Norvegia.
  • Vodafone România oferă companiilor serviciul Smart Invoice, o soluție dedicată pentru emiterea și gestionarea facturilor fiscale și a altor documente de plată, precum facturi proforme, chitanțe și avize. Noua soluție din cadrul portofoliului „Ready Business” este adresată companiilor mici și mijlocii, indiferent de domeniul de activitate.
  • Vodafone România lansează o nouă versiune a aplicației My Vodafone, prin intermediul căreia utilizatorii își pot gestiona, într-o manieră simplă și rapidă, abonamentul sau cartela preplătită.
  • Vodafone România lansează o nouă ofertă de servicii de internet prin fibră optică pentru companii, prin care garantează utilizatorilor lățime de bandă dedicată ce asigură viteze de până la 1Gbps atât pentru download, cât și pentru upload, indiferent de gradul de încărcare a rețelei. Soluția este destinată companiilor din toată țara, indiferent de dimensiune și de domeniul de activitate.
  • Vodafone România are cea mai rapidă rețea de comunicații de date mobile din țară, potrivit testelor efectuate de utilizatorii de comunicații de date mobile din România în trimestrul trei al anului 2017 cu ajutorul Speedtest® by Ookla®, cea mai populară aplicație de testare și analizare a vitezei de internet din lume. Rezultatele a peste 250.000 de teste din perioada iulie-septembrie 2017 efectuate de utilizatori pe conexiuni 4G arată că rețeaua Vodafone România oferă cele mai mari viteze medii de descărcare a datelor mobile, cele mai mari viteze medii de încărcare a datelor mobile precum și cea mai mică latență de transmisie a datelor mobile.
  • Vodafone România lansează Supernet™4.5G, care oferă clienților optimizare superioară pentru streaming video, securitate îmbunătățită integrată în rețea și lățime de bandă mai mare. Supernet™ 4.5G este prima rețea mobilă care a demonstrat viteze în jurul valorii de 800Mbps utilizând un smartphone lansat comercial.
  • Pentru al patrulea an consecutiv, Vodafone a fost desemnat de Gartner drept lider mondial pentru serviciile Machine-to-Machine (M2M), conform raportului „Magic Quadrant”, pentru abilitatea de execuție și pentru viziunea cuprinzătoare.
  • Vodafone România și OMV Petrom au testat cu succes utilizarea tehnologiei standardizate NarrowBand-Internet of Things (NB-IoT) în industria de petrol și gaze. Cele două companii au verificat cu succes tehnologia NB-IoT pe echipamente situate în proximitatea sondelor în producție, în zone izolate, fără acces la internet prin cablu și fără acoperire GSM.

2018

  • Rețeaua Vodafone România a fost certificată drept cea mai performantă rețea mobilă din România pentru al patrulea an consecutiv, obținând cel mai mare punctaj total pentru calitatea și performanța serviciilor sale de voce și date mobile, în urma testării tuturor rețelelor mobile din România de către auditorul independent P3 communications, în noiembrie și decembrie 2017.
  • Vodafone România este cea mai rapidă rețea mobilă de generație 4G din țară, potrivit testelor efectuate de utilizatorii din România pe conexiuni 4G, 4G+ și 4.5G (LTE) în 2017 cu ajutorul Speedtest® by Ookla®, cea mai populară aplicație de testare și analizare a vitezei de internet din lume. Rezultatele a peste 1,15 milioane de teste efectuate de utilizatorii de comunicații mobile din România în perioada ianuarie-decembrie 2017 arată că rețeaua de generație 4G (LTE) a Vodafone România oferă cele mai mari viteze medii de descărcare (download) și încărcare (upload) a datelor mobile, precum și cea mai mică întârziere medie (latency) în transmiterea datelor mobile.
  • Vodafone România a semnat un acord pentru achiziția Evotracking, companie românească din domeniul Internet of Things (IoT), care deține marca EVOGPS.
  • În 20 de ani de activitate, Fundația Vodafone România a investit aproape 17 milioane de euro în inițiative dezvoltate la nivel național în domeniul sănătății și mai mult de 11 milioane de euro în domeniul educației, programele finanțate în cele două domenii strategice având componente semnificative de servicii sociale și de voluntariat.
  • Vodafone România lansează noi opțiuni dedicate companiilor care le permit clienților noi și celor existenți să folosească aplicații de business fără a consuma traficul de date inclus în abonament. Noua ofertă include trei categorii de aplicații de business care pot fi activate împreună sau individual, ce acoperă cele mai folosite aplicații de e-mail, stocare sau transfer de fișiere, precum și hărți online.
  • Vodafone a devenit partener premium al ESL, cea mai mare companie de sporturi electronice din lume.
  • Vodafone Group Plc a semnat un acord pentru preluarea operațiunilor Liberty Global din România, Germania, Republica Cehă și Ungaria, în urma unei tranzacții cu o valoare totală de 18,4 miliarde de euro, ce face parte din strategia companiei de a investi semnificativ în convergență în țările din Europa în care operează.
  • Vodafone România este cea mai bună rețea mobilă pentru roaming în Europa, potrivit testelor efectuate în străinătate de utilizatorii de comunicații mobile din România în trimestrul patru din 2017 și trimestrul întâi din 2018 cu ajutorul Speedtest® by Ookla®, lider mondial pentru testarea și analiza internetului.
  • Vodafone este prima rețea NB-IoT din România cu acoperire națională pregătită să ofere companiilor posibilitatea de a beneficia de o gamă largă de soluții și de aplicații menite să îmbunătățească si să eficientizeze procesele de afaceri.
  • Vodafone România și Mega Image au lansat primul magazin inteligent din România, situat în Bulevardul Barbu Văcărescu, nr. 201. Magazinul dispune de nouă soluții Internet of Things, complet funcționale, destinate industriei de comerț, acestea ajutând Mega Image să identifice nevoile clienților și să înțeleagă comportamentul acestora pentru a crește eficiența, satisfacția cumpărătorilor și pentru a oferi o experiență de cumpărături îmbunătățită.
  • Clienții Vodafone persoane fizice pot primi un pachet complet de servicii premium, integrat într-o experiență oferită de noul concept de abonament Super RED care, pe lângă beneficii suplimentare pentru serviciile mobile, include suport personalizat asigurat de o echipă dedicată în call center, precum și oferte speciale de la companii partenere Vodafone cum ar fi TUI Travel Center și 7card.
  • Vodafone lansează Raportul Tendințelor Globale 2019, un studiu care evidențiază poziționarea centrală a clientului, comportamentul etic în afaceri și impactul inteligenței artificiale (AI) drept priorități cheie pentru următoarele 12 luni. În acord cu rezultatele raportului, noua identitate de brand a diviziei enterprise – acum Vodafone Business - demonstrează obiectivul Vodafone de a poziționa clienții și rezultatele tangibile de business pe primul loc.

2019

  • Pentru al cincilea an consecutiv, Vodafone a fost desemnat de Gartner drept lider mondial pentru serviciile Machine-to-Machine (M2M), conform raportului „Magic Quadrant”*, pentru abilitatea de execuție și pentru viziunea cuprinzătoare.
  • Vodafone România oferă soluții Internet of Things (IoT) dedicate companiilor din diverse industrii. Compania a lansat soluții de ultimă generație pentru industria de retail destinate să accelereze procesul de transformare digitală, cu impact direct în îmbunătățirea eficienței afacerii și a experienței clienților. Vodafone Business, noua filozofie de brand pentru segmentul dedicat companiilor, demonstrează obiectivul companiei de a poziționa clienții și rezultatele tangibile de business pe primul loc.
  • Primul concert din lume în care a fost integrată o secvență live transmisă printr-o hologramă realizată cu ajutorul tehnologiei 5G, furnizată de Vodafone România. Protagonistul hologramei live a fost Luca Mihail Leaua, un talentat chitarist de 10 ani, care a avut cu această ocazie prima sa prestație artistică în fața unui public. Această soluție pentru apariția sa în concert, posibilă cu ajutorul tehnologiei 5G furnizată de Vodafone România, l-a ajutat să fie în totalitate conectat cu publicul, în pofida fricii sale de scenă.
  • Vodafone lansează o nouă politică de resurse umane, ca parte a unei inițiative globale care vizează acordarea de sprijin specific victimelor violenței și ale abuzului domestic în toate cele 25 de țări în care grupul este prezent, inclusiv în România.
  • Vodafone România își diversifică programele de resurse umane pentru femei și lansează trei noi inițiative, Girls Up, Lean in Circles, Digital Aplhas, gândite să sprijine femeile în dezvoltarea lor pe plan personal și profesional. Noile programe vizează toate categoriile de vârstă și toate funcțiile reprezentate în companie, iar lansarea lor reprezintă un nou pas făcut în consolidarea mai departe a prezenței și rolului femeilor în Vodafone. În prezent, acestea reprezintă aproape 58% din aproximativ 3.000 de angajați Vodafone România și ocupă peste 47% dintre pozițiile de management.
  • Vodafone România este certificată drept cea mai bună rețea de date mobile din România, potrivit testelor realizate în martie 2019 de către compania independentă de testare a rețelelor de comunicații P3 communications GmbH din Germania.
  • Vodafone România activează primele stații radio 5G în rețeaua sa mobilă Supernet™ 5G și permite românilor să aibă acces la specificațiile extraordinare ale acestei tehnologii de ultimă generație. Clienții Vodafone România vor fi primii care se vor bucura de potențialul tehnologic al rețelei 5G de îndată ce telefoanele 5G vor fi disponibile pe piață. Clienții care se înregistrează acum pe www.vodafone.ro vor putea beneficia primii de serviciile 5G furnizate de Vodafone România.
  • Vodafone România extinde acoperirea 5G în Cluj-Napoca și Mamaia și lansează primele abonamente 5G din țară. Această premieră națională vine la o lună după activarea primelor stații radio 5G în rețeaua mobilă Supernet™ 5G ce permit românilor să aibă acces la specificațiile extraordinare ale acestei tehnologii de ultimă generație. Red Infinity 17 și Red Infinity 25 sunt primele abonamente 5G ce oferă trafic de date nelimitat în rețeaua Supernet™ 5G, prima rețea 5G din România.
  • Vodafone Business a lansat noul portofoliu RED Infinity pentru companii, ce oferă beneficii nelimitate și flexibilitate în alegerea ofertelor. Clienții Vodafone Business pot alege dintre numeroasele tipuri de beneficii nelimitate și își pot crea pachete cu beneficii personalizate, în funcție de nevoile specifice afacerii lor. Noua ofertă este valabilă pentru toate companiile din România, indiferent de numărul de angajați și de industrie.
  • Vodafone România salută decizia Comisiei Europene de a aproba achiziția operațiunilor locale ale UPC. Aceasta face parte dintr-o tranzacție de 18,4 miliarde de Euro între Vodafone Group și Liberty Global, prin care Vodafone Group preia activitățile companiei din Germania, Cehia, Ungaria și România. Pe plan local, această achiziție va permite Vodafone să fie un competitor și mai puternic în raport cu pozițiile dominante de pe piața de comunicații electronice, asumându-și rolul de catalizator pe zona de inovație și digitalizare a societății.
  • Vodafone România anunță noua echipă executivă pentru Vodafone și UPC România, ca urmare a aprobării primite din partea Comisiei Europene pentru tranzacția dintre cele două companii. Membrii echipei executive îi vor raporta lui Murielle Lorilloux, CEO al celor două companii.
  • La o lună de la finalizarea achiziției UPC, Vodafone România lansează noi oferte concepute să adreseze nevoile tuturor clienților Vodafone și UPC, atât persoane fizice, cât și persoane juridice, precum și pe cele ale clienților noi.
  • Vodafone România este partenerul de comunicații al Bucharest Gaming Week 2019. Vodafone și ESL sunt partenerii festivalului Bucharest Gaming Week, eveniment care susține industria vibrantă de dezvoltare de jocuri din România ce creează și produce jocuri video utilizate de milioane de oameni din întreaga lume.

2020

  • Eurosport 4K este disponibil gratuit pentru abonatii UPC din si mai multe orase din Romania.
  • Vodafone România a primit în mod oficial certificarea Top Employer 2020 din partea Top Employers Institute, o autoritate globală în ceea ce privește recunoașterea excelenței în practicile organizaționale de resurse umane. Această nominalizare a avut loc în urma unei evaluări detaliate desfășurate pe parcursul câtorva săptămâni și care urmărește zece teme esențiale din politica de HR și bunele practici ale companiilor audiate, teme pe care fiecare angajator de top ar trebui să le ia în considerare pentru asigurarea bunăstării și dezvoltării favorabile ale salariaților.
  • Vodafone România anunță o etapă majoră în cadrul obiectivului strategic asumat, de a reduce amprenta de carbon și impactul asupra mediului. Astfel, începând din 2020, Vodafone România achiziționează în proporție de 100% energie verde, din surse regenerabile, pentru derularea operațiunilor sale, ca urmare a renegocierii contractelor cu furnizorii de energie. Pentru energia verde achiziționată în 2020, certificatele de proveniență vor fi eliberate de către furnizori la începutul anului următor sau semestrial, după caz.
  • Vodafone România continuă să inoveze și stabilește noi premiere cu ajutorul capacităților de top ale rețelei, experiența în tehnologie și angajamentul de a susține un viitor mai bine conectat. La un an de la premiera mondială reprezentată de primul concert rock care a integrat, cu ajutorul 5G, o hologramă live, Vodafone România trece la nivelul următor și creează holograme live la rezoluție 4K tot cu ajutorul tehnologiei 5G.
  • Vodafone România lansează noi oferte speciale dedicate antreprenorilor și micilor întreprinzători, cu servicii complete fixe și mobile, dezvoltate pe baza cerințelor exprimate de aceștia și adaptate nevoilor lor de business. În premieră în România, Vodafone pune la dispoziția antreprenorilor oferte ce includ pachete complete de servicii de comunicații fixe și mobile: voce și date nelimitate, televiziune și Wi-Fi de mare viteză, plus un echipament la alegere – smart TV sau smartphone – de care clienții pot beneficia începând de la 0 euro, în funcție de oferta aleasă.
  • Sănătatea și siguranța angajaților și clienților noștri reprezintă prioritatea numărul 1 a Vodafone România. Prezența COVID-19 în România are un impact semnificativ asupra vieții noastre de zi cu zi, schimbând modul în care interacționăm, lucrăm, învățăm, ne petrecem timpul liber. Vodafone România a intensificat sistemul de muncă de acasă, adoptând acest model în toate funcțiunile de business în care acest lucru a fost posibil. În prezent, toți angajații noștri din întreaga țară care își desfășurau activitatea în birouri lucrează de la distanță, inclusiv toate echipele de relații cu clienții. Misiunea noastră, acum mai mult ca oricând, este să menținem toți clienții conectați și să le asigurăm toate serviciile de comunicații de care au nevoie pentru a lucra și a învăța, pentru a rămâne în legătură cu familia și prietenii, pentru a avea acces la servicii medicale și servicii de urgență. Vodafone România a anunțat oferte adaptate, care să vină în sprijinul clienților prin facilitarea comunicării cu familia și prietenii. Astfel, toți clienții noștri, abonați sau utilizatori de servicii preplătite.
  • Vodafone România a fost certificată drept cea mai performantă rețea mobilă din România, obținând cel mai mare punctaj total pentru calitatea și performanța rețelei mobile. Certificarea calității seviciilor mobile oferite de Vodafone România este acordată după măsurători efectuate asupra tuturor rețelelor mobile din România de către auditorul independent umlaut AG (fostul P3 communications GmbH), în perioada 10 februarie ̵ 2 martie 2020. Aceasta este cea de-a șasea certificare consecutivă oferită companiei Vodafone România ca urmare a măsurătorilor efectuate de către auditorul independent umlaut AG.
  • Vodafone România și UPC au încheiat procesul de fuziune.
  • Vodafone România utilizează tehnologii avansate pentru reducerea amprentei de carbon, mărirea eficienței energetice și protejarea planetei. Decizia de a achiziționa 100% energie verde pentru derularea operațiunilor începând cu luna ianuarie 2020 a fost completată de cea a unei investiții multianuale, cu scopul de a mări eficiența energetică a companiei și a reduce impactul creat asupra mediului. Programul de investiții a demarat în anul 2019 și înregistrează deja rezultate semnificative.
  • "Împreună suntem mai puternici" este noul manifest al Vodafone România ce evidențiază convingerea companiei că, prin solidaritate și eforturi unite, oamenii și societatea pot depăși momentele dificile cu care ne confruntăm din cauza crizei pandemice. Când Pământul pare că s-a oprit în loc, tehnologia ne ajută să fim mai uniți ca oricând și atenuează sentimentul de izolare prin menținerea oamenilor conectați unul cu celălalt, dar și cu ceea ce iubesc.
  • Vodafone România anunță introducerea unor concedii parentale plătite integral, pentru o perioadă de 16 săptămâni. Noua politică este în vigoare de la 1 aprilie 2020 și se adresează tuturor angajaților care devin tați biologici, respectiv tuturor celor care devin părinți adoptivi, indiferent de numărul copiilor lor.
  • Cătălin Buliga, Directorul de Tehnologie al Vodafone România, a primit recunoaștere la nivel european și a fost desemnat unul dintre cei mai importanți oameni din industria de telecomunicații! Acesta a câștigat distincția Mobile Europe & European Communications CTO of the Year Award 2020, categoria Gamechanger. Premiul este oferit de către publicația de prestigiu Mobile Europe & European Communications, important reper media la nivel european pentru profesioniștii din domeniul telecomunicațiilor și nu numai.
  • "Împreună nu lăsăm niciun elev în urmă" - noua campanie de brand pentru extinderea programului "Școala din valiză".
  • Vodafone România lansează propria platformă cu conținut actual și original despre cele mai recente tendințe și lansări din domeniul tehnologiei. Începând cu luna august, oamenii vor avea ocazia să descopere recenziile smartphone-urilor nou lansate disponibile în portofoliul Vodafone, cele mai noi știri legate de tehnologie și, de asemenea, tips & tricks despre cum pot utiliza tehnologia la potențialul său maxim.
  • Vodafone lansează Vodafone TV, un serviciu inovator, care aduce utilizatorilor din România o experiență complet nouă de televiziune și divertisment, în linie cu tendințele actuale și cu noile obiceiuri de consum. De asemenea, Vodafone România lansează astăzi noi oferte de servicii convergente fix-mobil, sub umbrela Vodafone ONE.