Se încarcă...

Descriere și istoric

Vodafone este compania care a implementat prima rețea GSM în România, în aprilie 1997, și primul operator care a lansat serviciile 3G pe piața românească, în aprilie 2005, și apoi nivelul superior de performanță, HSDPA - 3G broadband. De asemenea, Vodafone este operatorul care a lansat prima rețea de date mobile 4G din România, în octombrie 2012.

  • susținem și investim permanent în inovație și creativitate;
  • răspundem nevoilor în continuă creștere și schimbare ale utilizatorului contemporan de comunicații mobile;
  • ne canalizăm resursele și puterea globală pentru a le oferi clienților noștri produse și servicii inovatoare, capabile de a revoluționa experiența de utilizare a telefonului mobil.

Misiune

Misiunea pe care ne-am asumat-o, încă de la început, este de a ajuta oamenii din România să comunice mai ușor și să fie în legătură permanentă cu lumea.

În cei 12 ani de activitate în România, Vodafone a contribuit semnificativ la dezvoltarea mediului de afaceri prin investiții majore la nivel național, orientate în principal spre extinderea acoperirii rețelelor 2G, 3G și 4G, lansarea de noi produse și servicii de comunicații, extinderea rețelei de magazine la nivelul întregii țări și, nu în ultimul rând, programe sociale în sprijinul comunității.

Viziune

Viziunea noastră este să devenim lider de piață și un model în ceea ce privește conduita de afaceri în România.

Valori

Recent, Vodafone a fost recunoscută de către unele dintre cele mai prestigioase topuri internaţionale pentru valoarea business-ului, inovaţie, încredere şi etică. Conform topului Forbes Global 2000 pentru anul 2009, Vodafone se situează printre cele mai mari companii din lume, în timp ce revista Business Week plasează Vodafone în topul celor mai inovatoare companii la nivel mondial, în urma analizei realizate împreună cu Boston Consulting Group. Totodată, conform studiului realizat de revista Reader’s Digest, Trusted Brand 2009, Vodafone a fost nominalizat drept cel mai de încredere brand de telecom din România, iar analiza institutului american Ethisphere include Vodafone în topul celor mai etice companii la nivel global.

Date fiscale Vodafone România

  • S.C. Vodafone România S.A., Bucureşti
  • Globalworth Tower, strada Barbu Văcărescu nr. 201, etaj 8, sector 2
  • RO 8971726, CUI 8971726
  • J409852/1996
  • Capital social subscris şi vărsat de 70.341.714,17 RON
  • Operator de date cu caracter personal înregistrat în registrul de evidenţă a prelucrărilor de date cu caracter personal sub nr. 17 şi nr. 2191.

Ne propunem să contribuim la crearea unui viitor în care serviciile de comunicații ne aduc mai aproape de oamenii pe care îi prețuim, în orice moment, oriunde ne-am afla. Peste 9,5 milioane de clienți și mii de companii contează pe serviciile de comunicații oferite de Vodafone România.

Apartenența la Grupul Vodafone ne permite să le oferim clienților noștri servicii noi și inovatoare, oferte unice și o gamă variată de produse exclusive la prețuri avantajoase.

Portofoliul complet de soluții de comunicare Vodafone România acoperă toate nevoile utilizatorilor, persoane fizice și companii. Clienții noștri au la dispoziție:

  • viteze 4G de până la 100 Mbps pe smartphone, pe tabletă sau pe laptop, împreună cu o gamă variată de device-uri, la cele mai bune prețuri;
  • ofertă competitivă de servicii în roaming prin Vodafone Roaming pe zi și Vodafone World;
  • conținut variat pe telefonul mobil prin Vodafone live!;
  • acces la serivicii de date mobile de mare viteză, pe tabletă, laptop sau PC, prin Vodafone Mobile Connect;
  • acces la email și Internet pe telefon prin pachetele de BlackBerry și Outlook Mobile;
  • o experiență unică de navigare online, direct pe telefonul mobil, prin Vodafone Internet pe Mobil;
  • servicii de telefonie fixă pentru clienții persoane fizice, prin Vodafone Acasă și Vodafone Zona Mea, precum și pentru companii, prin Vodafone Office Zone și Vodafone Office Zone Mobile;
  • o varietate de servicii 3G Broadband super-rapide, prin benzi de frecvență de 2100 MHz și 900 MHz;
  • servicii de telefonie mobilă și fixă prin radio în standard GSM;
  • servicii de mesagerie scurtă și multimedia (SMS/MMS);
  • servicii de transmisiuni de date (WAP/GPRS).

Serviciile de voce și transmisiuni de date sunt disponibile pe 86,9% din suprafața țării, acoperind 99,4% din populația României.

Lider de piață în segmentul business, Vodafone este, de asemenea, primul operator din România care a inclus în portofoliu, încă din 2003, servicii integrate de comunicații pentru clienții de business: soluții de voce și date mobile, servicii de voce fixă, respectiv servicii dedicate de date fixe, totul cu ajutorul unei singure rețele private de comunicații.

Compania Vodafone a fost înfiinţată în 1984 ca o divizie a Racal Electronics Plc., cunoscută atunci ca Racal Telecomms Limited. În octombrie 1988, aproximativ 20% din capitalul companiei a fost oferit publicului. Racal Telecom Limited s-a desprins în totalitate de Racal Electronics Plc. şi a devenit o companie independentă în septembrie 1991, dată la care şi-a schimbat numele în Vodafone Group Plc.

La 29 iunie 1999, în urma fuziunii cu AirTouch Communications Inc. ("AirTouch"), compania şi-a schimbat numele în Vodafone AirTouch Plc., dar, în urma aprobării date de către acţionari în cadrul Întâlnirii Generale, a revenit la vechiul nume de Vodafone Group Plc., la data de 28 iulie 2000.

La 31 martie 2009, Grupul Vodafone număra 303 milioane de clienţi în întreaga lume. La 31 martie 2015, Vodafone avea 445,8 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 12 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix. Astăzi, Vodafone Group Plc. este unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone are divizii în 26 de ţări, 54 de reţele partenere în întreaga lume şi operaţiuni de broadband fix în 17 ţări. Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc.

La început, cei care au fondat compania Vodafone se adresau oamenilor de afaceri britanici, agenţilor de vânzări, jurnaliştilor, doctorilor şi medicilor veterinari. La treizeci de ani de la acele momente, printre clienţii Vodafone se numără astăzi de la tineri din Europa, India şi Africa la unele dintre cele mai mari companii multinaţionale din întreaga lume. În timp ce business-ul nostru s-a schimbat radical în ultimii treizeci de ani, misiunea noastră a rămas aceeaşi: aceea de a continua să îi sprijinim pe clienţii noştri, oricine şi oriunde ar fi, prin calitatea conectivităţii, într-o vreme în care comunicaţiile mobile şi internetul mobil au ajuns să transforme societatea într-un mod care era de neimaginat în anii ’80.

Vezi aici momentele de referință din istoria Vodafone România