Principiile noastre

 

Vodafone și-a luat angajamentul să îți respecte viața privată. Luăm în serios protecția datelor, securitatea și conformarea cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private.

Citește întregul document privind prelucrarea datelor cu caracter personal

 

Îți păstrăm datele în siguranță

Vodafone îți păstrează datele în siguranță. Am luat toate măsurile tehnice și organizaționale pentru protejarea și securizarea datelor.

  • Sugestii pentru a-ți proteja datele:
  • Utilizează parole sigure
  • Păstrează-ți dispozitivele în siguranță
  • Protejează-te împotriva email-urilor spam
  • Protejează-te împotriva fraudelor media
  • Protejează copiii în mediul online

Ce se intamplă cu datele tale la Vodafone

Atunci când utilizezi serviciile noastre, ne oferi acces la câteva date personale. Mai jos sunt câteva exemple de situații în care noi folosim aceste date:

  • Să facilităm efectuarea de apeluri, trimiterea de SMS-uri, căutările pe internet sau utilizarea aplicațiilor
  • Să îți putem răspunde la întrebările sau reclamațiile pe care le ai în privința serviciilor utilizate
  • Să îmbunătățim serviciile mobile, fixe, rețeaua și acoperirea
  • Să răspundem întrebărilor legate de factură

Permisiunile tale

Ai posibilitatea să îți exprimi acordul pentru prelucrarea datelor tale cu caracter personal, inclusiv a codului numeric personal, în condițiile descrise în "Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal" disponibilă pe www.vodafone.ro/privacy. Vei beneficia astfel de servicii și de oferte personalizate, adaptate preferințelor tale, astfel încât să ai parte de cea mai bună experiență Vodafone.

  • Crearea de profil: înțelegând modul în care utilizezi produsele și serviciile Vodafone, îți putem îmbunătăți experiența în rețea și îți putem crea oferte adaptate nevoilor tale.
  • Date de trafic și localizare: prin analiza datelor de trafic și localizare în rețea îți putem recomanda oferte și servicii de interes pentru tine, în aria ta de acoperire. De asemenea, îți putem îmbunătăți experiența generală în rețeaua Vodafone.
  • Date de navigare pe internet: îți putem recomanda oferte și servicii de interes pentru tine, în aria ta de acoperire. De asemenea, îți putem îmbunătăți experiența generală în rețeaua Vodafone.

Protejăm copiii

Vodafone susține părinții. În secțiunea Permisiuni vei avea posibilitatea să ne anunți dacă un număr de telefon este folosit de un minor, iar noi:

  • Vom recomanda tutorelui ofertele și serviciile de interes;
  • Îți oferim posibilitatea să modifici oricând statusul utilizatorului.

Datele cu caracter personal pe care le colectăm despre tine.

Informațiile pe care le colectăm despre tine și modul în care le colectăm pot varia în funcție de produsele și serviciile pe care le utilizezi și la care subscrii, modul în care ai utilizat produsele și serviciile și modul în care ai interacționat cu Vodafone chiar dacă nu eşti client, sau ceea ce am obținut de la o terță parte care avea permisiunea de a face schimb de informații cu noi.

Poți găsi completările privind protecția datelor pentru toate produsele și serviciile noastre la secțiunea Produsele și serviciile noastre și protecția datelor pe site-ul nostru www.vodafone.ro.

Vodafone va prelucra datele tale cu caracter personal în baza următoarelor:

  • 1. Executarea sau încheierea contractului cu tine și pentru a da curs solicitărilor tale. De exemplu, pentru a face apeluri și a scrie texte, precum și pentru a naviga pe internet de pe telefonul tău, noi prelucrăm elemente cum ar fi numerele pe care le formezi, câte date utilizezi și când o faci pentru a-ți putea asigura conectivitatea. Acest lucru ne permite, de asemenea, să îți emitem factura în funcție de serviciile pe care le-ai utilizat. De asemenea, trebuie să realizăm verificări ale creditului pentru a-ți oferi produsul sau serviciul nostru.
  • 2. Interesele comerciale legitime ale Vodafone, de exemplu, prevenirea fraudelor, menținerea securității rețelei și serviciilor noastre, marketing direct și îmbunătățirea serviciilor noastre. Ori de câte ori ne bazăm pe acest temei juridic pentru a prelucra datele tale, evaluăm interesele noastre comerciale pentru a ne asigura că acestea nu prevalează asupra drepturilor tale. În plus, în unele cazuri ai dreptul de a te opune acestei prelucrări. Pentru informații suplimentare, te rugăm să consulți secțiunea Drepturile tale din această informare.
  • 3. Conformarea cu o cerință legală imperativă, inclusiv, de exemplu, cerințe contabile și fiscale, care fac obiectul unor politici interne stricte (cum ar fi perioadele de păstrare), proceduri, și dreptul tău de a restricționa utilizarea datelor proprii, care controlează obiectul serviciilor de asistență juridică ce vor fi prestate; sau
  • 4.Consimțământul pe care îl acorzi atunci când Vodafone nu se bazează pe alt temei legal. Consimțământul poate fi retras în orice moment.

Vom colecta datele tale cu caracter personal atunci când, de exemplu:

  • Cumperi sau utilizezi oricare dintre produsele și serviciile noastre;
  • Utilizezi rețeaua noastră sau alte produse și servicii Vodafone;
  • Te înregistrezi pentru un anumit produs sau serviciu;
  • Te abonezi la buletine informative, alerte sau alte servicii oferite de noi;
  • Ne contactezi prin diverse canale, sau ne soliciți informații în legătură cu un produs sau serviciu;
  • Iei parte la o competiție, tragere la sorți sau studiu;
  • Vizitezi sau navighezi pe site-ul nostru sau alte site-uri ale Grupului Vodafone;
  • Ai acordat permisiunea altor societăți, cum ar fi partenerii noștri comerciali sau asociații noștri, precum și unor terți furnizori sau contractanți ai noștri, să facă schimb de informații cu noi în ceea ce privește informațiile cu caracter personal;
  • Atunci când datele tale cu caracter personal sunt publice; sau
  • Ești clientul unei activități comerciale pe care o achiziționăm.

De asemenea, colectăm informații de la anumite organizații, dacă este cazul și în măsura în care avem temeiuri legale în acest sens. Acestea includ agenții de prevenire a fraudelor, anuare comerciale, agenții de verificare/control al creditului, agenții de calculare a facturii și prestatori de rețea conectată.

Utilizăm cookie-uri (fișiere text de mici dimensiuni stocate în browser-ul tău) și alte tehnici cum ar fi web beacons (fișiere de tip imagine mici, transparente utilizate pentru a urmări mișcările tale pe site-ul nostru). Pentru detalii suplimentare în acest sens și în legătură cu modul de a opta pentru renunțarea la acestea, te rugăm să consulți secțiunea Cookie-uri pe site-ul nostru www.vodafone.ro.

Tipurile de informații pe care le putem avea sunt, dacă este cazul:

  • Numele, adresa, codul numeric personal, documentul de identitate, numărul tău de telefon fix și/sau mobil, data nașterii, sexul și adresa de e-mail;
  • Informații privind cardul tău de credit sau de debit, informații privind contul tău bancar și alte informații bancare – de exemplu, va trebui să ne dai aceste informații atunci când îți deschizi cont la noi. Vom colecta datele necesare pentru prelucrarea unei plăți ori de câte ori faci o achiziție;
  • Data privind traficul făcut de tine. Considerăm că aceste date fac parte din prestarea către tine a serviciului de conectivitate, cum ar fi numerele pe care le formezi, ora și durata apelului sau volumul de date pe care îl utilizezi;
  • Datele privind locația ta. Acestea pot fi precise atunci când se utilizează date de la Sistemul de Poziționare Globală (GPS) sau prin identificarea antenelor de telefonie mobilă din apropiere și hospot-urilor Wi-Fi și când activați servicii sau caracteristici pe bază de locație. Sau pot fi mai puțin precise atunci când, de exemplu, o locație este derivată din adresa ta IP sau date cum ar fi codul poștal sau numele unui oraș;
  • Contactul tău cu noi, cum ar fi o notă sau înregistrarea unui apel pe care l-ai făcut către unul dintre centrele noastre de contact, un serviciu de Live Chat, un e-mail sau o scrisoare transmise sau alte evidențe ale unui contact cu noi;
  • Informații privind contul tău, cum ar fi datele plăților datorate sau primite, abonamentele pe care le utilizezi, numerele de cont sau alte informații în legătură cu contul tău sau care sunt incluse în My Vodafone;
  • Informații privind legitimitatea accesului – vom colecta parole, indicii și informații de securitate similare utilizate pentru autentificare și accesul la conturi și servicii;
  • Preferințele tale pentru anumite produse, servicii și stil de viață atunci când ne spui care sunt acestea sau atunci când presupunem care sunt, în baza modului în care utilizați produsele și serviciile;
  • A se vedea secțiunea Cookie-uri pentru detalii privind ceea ce colectăm utilizând cookie-uri, web beacons și alte tehnologii, inclusiv date privind reclamele;
  • Istoricul tău de navigare. Dacă ne-ai dat permisiunea, Vodafone colectează categoriile de site-uri web pe care ai navigat de pe mobilul, dispozitivul sau PC-ul propriu, de exemplu sport, muzică sau știri. Cu toate acestea, nu avem un istoric al site-urilor pe care navighezi, acesta fiind limitat la o scurtă perioadă de timp pentru a permite efectuarea conexiunii. Utilizăm aceste informații privind interesele pentru a-ți trimite oferte de marketing personalizate sau pentru a-ți arăta reclame personalizate. Poți să renunți la reclame conform secțiunii Cookie-uri pe site-ul nostru www.vodafone.ro sau, în cazul marketingului, prin intermediul secțiunii Setări privind Protecția Datelor,
  • Informațiile pe care le obținem din alte surse, cum ar fi agenții de credit, agenții de prevenire a fraudelor, precum și de alți furnizori de date. Acestea includ date demografice, date referitoare la interese, precum și comportamentul la navigarea online.
  • Pentru îmbunătățirea serviciilor oferite, convorbirea cu consultanții noștri ar putea fi înregistrată și transcrisă în format text. Dacă ești de acord să autorizezi înregistrarea și transcrierea, continuă apelul cu consultanții noștri. În cazul în care nu dorești acest lucru, te rugăm să închizi apelul și să ne contactezi prin celelalte mijloace de comunicare astfel cum sunt prezentate in prezentul document.

Pentru programul de loialitate constând în oferirea unor avantaje, reduceri, discounturi pentru recompensarea fidelităţii clientului.

De asemenea, vom obține informații în legătură cu modul în care utilizați produsele și serviciile noastre, cum ar fi:

  • Nivelul serviciilor care ți se prestează – de exemplu, probleme de rețea sau serviciu și alte evenimente care pot afecta serviciile noastre de rețea sau alte servicii;
  • Detalii privind modul în care utilizezi anumite servicii sau produse, de exemplu:
    • Pentru a-ți putea oferi serviciul nostru TV și pentru o continuă îmbunătățire a acestuia, trebuie să colectăm informații privind modul în care vizionezi emisiuni TV, respectiv vom colecta informații cu privire la conținutul vizionat de către tine (ceea ce poate include reclame), durata de vizionare și acțiunile pe care le-ai efectuat cum ar fi pauză, înregistrare, derulare rapidă etc.
    • De fiecare dată când utilizezi telefonul mobil, se ține o evidență. Aceasta include numărul pe care l-ai format sau către care ai trimis un SMS sau MMS, durata, data și ora acelui apel, SMS sau MMS și locația ta aproximativă la ora la care are loc comunicarea (în baza locației celui mai apropiat telefon celular de la care ai făcut acel apel sau ai trimis acel mesaj). Același lucru se aplică de fiecare dată când primiți un apel sau un mesaj. Nu păstrăm însă înregistrări cu privire la conținutul apelurilor sau mesajelor tale.

Vom utiliza datele tale cu caracter personal în următoarele scopuri:

1. Pentru prestarea serviciului nostru

Prelucrarea comenzii tale și furnizarea produselor și serviciilor dorite

  • Pentru prelucrarea produselor și serviciilor pe care le-ai achiziționat de la noi, precum și pentru a te ține la curent cu evoluția comenzii tale;
  • Pentru a-ți furniza produsele sau serviciile relevante. Aceasta include alte servicii care nu sunt incluse în contractul cu tine, servicii care utilizează informații despre locația ta, precum și pentru a te contacta cu mesaje privind modificări ale produselor sau serviciilor.

Facturare și relații cu clienții

  • Pentru a te factura pentru utilizarea produselor și serviciilor noastre, sau pentru a-ți retrage suma corespunzătoare din credit;
  • Pentru a te contacta în cazul în care datele de facturare pe care ni le-ai furnizat sunt pe cale să expire sau nu putem încasa plata;
  • Pentru a răspunde la orice întrebări sau preocupări pe care le poți avea în legătură cu rețeaua, produsele sau serviciile noastre.

Mesaje privind serviciile

  • Te vom contacta cu mesaje ale serviciului de relații cu clienții pentru a-ți furniza informații la zi în legătură cu produsele și serviciile noastre, de exemplu, în legătură cu modificările termenilor și condițiilor noastre sau întreruperea unor servicii.

Furnizarea de servicii de roaming

  • Pentru a-ți îmbunătăți experiențele de roaming, pentru a asigura îndeplinirea angajamentelor noastre în legătură cu utilizarea echitabilă, pentru a detecta și soluționa utilizarea frauduloasă a rețelelor noastre (și rețelele de roaming partenere) și pentru a soluționa problemele tehnice cu care te poți confrunta.
  • Pentru a înțelege performanțele Vodafone în ceea ce privește furnizarea serviciilor de roaming, dacă Serviciile de Roaming și produsele aferente funcționează conform intenției avute, sau dacă sunt necesare îmbunătățiri ale serviciului de roaming.

Vodafone utilizează date cu caracter personal cum ar fi numele tău, adresa de e-mail, parola, numărul de telefon mobil și istoricul apelurilor pentru a putea face cele menționate mai sus. Vodafone creează rapoarte de management agregate și statistice din aceste informații care nu te identifică în mod individual. De asemenea, Vodafone poate prelua aceste date cu caracter personal și le poate anonimiza pentru a realiza o analiză mai aprofundată a serviciilor noastre de roaming. Aceasta contribuie la dezvoltarea serviciilor de roaming oferite clienților de către Vodafone fără a identifica utilizatorii într-un mod individual.

2. Pentru îmbunătățirea serviciilor pe care ți le oferim

Îmbunătățiri și inovații privind produsele și serviciile noastre

  • Colectăm informații anonime, fără elemente de identificare sau agregate în scopul îmbunătățirii serviciilor pe care le oferim tuturor. Niciuna dintre aceste date analitice nu poate duce la identificarea ta.

Administrarea rețelelor noastre și înțelegerea modului de utilizare a rețelei

  • Pentru protecția rețelelor noastre și gestionarea volumului de apeluri, texte și alte utilizări ale rețelelor noastre. De exemplu, identificăm perioadele de vârf ale utilizării, pentru a încerca să ne asigurăm că rețelele pot face față volumului la momentele respective;
  • Pentru înțelegerea modului de utilizare a rețelelor, produselor și serviciilor noastre. Astfel putem urmări să analizăm, să dezvoltăm și să îmbunătățim aceste rețele, produse și servicii, să dezvoltăm produse și servicii mai interesante și mai relevante, precum și să personalizăm produsele și serviciile noastre.

3. Marketing și individualizarea serviciilor pe care ți le oferim

Marketing

  • În calitate de client al nostru, dacă ți-ai dat consimțământul, te vom ține la curent în general cu privire la noile produse și servicii, îți vom trimite buletine informative sau cărți albe, te vom invita să participi la un studiu sau te vom informa cu privire la oferte, promoții, trageri la sorți sau competiții. Individualizăm aceste mesaje în baza tipurilor de produse și servicii pe care le-ați achiziționat de la noi (de exemplu, știm că nu este cazul să îți facem oferte de marketing dacă ești la jumătatea duratei contractului de telefonie încheiat cu noi).
  • Putem individualiza într-o măsură și mai mare aceste mesaje utilizând activitățile tale de apelare și mesagerie, informațiile privind locația și navigarea, dacă ne-ai autorizat să prelucrăm aceste informații în acest scop;
  • Dacă ne-ai dat permisiunea, te vom contacta și pentru a-ți aduce la cunoștință produsele și serviciile Vodafone, ale societăților din Grupul Vodafone și cele ale altor societăți care considerăm că te-ar putea interesa dacă nu optezi să renunți la primirea unor astfel de mesaje de marketing din partea noastră;
  • Te vom contacta prin poștă, online, telefonic sau prin notificări de tip „push” prin intermediul aplicațiilor noastre. Te vom putea contacta prin intermediul partenerilor noștri, însă în aceștia vor fi autorizați să prelucreze datele tale personale numai în numele Vodafone Romania și în conformitate cu politicile noastre;
  • Poți controla permisiunile tale de marketing și datele pe care le utilizăm pentru individualizarea acestor comunicări în orice moment vizitând secțiunea Setările tale privind protecția datelor în site-ul nostru www.vodafone.ro sau contactându-ne la *567, *222 ori prin intermediul aplicației mobile MyVodafone.

Publicitate online

  • Pentru a-ți transmite o publicitate relevantă pentru tine, vei vedea, de asemenea, publicitate țintită online în baza utilizării cookie-urilor. Aceasta este cunoscută sub denumirea de publicitate pe bază de interese. Poate fi făcută pe site-uri ale Grupului Vodafone, cele ale altor organizații, precum și alte canale media online, cum ar fi site-uri de rețele sociale. De asemenea, putem combina date colectate prin intermediul cookie-urilor cu alte date pe care le-am colectat. Dacă nu dorești prelucrarea niciunor informații prin utilizarea cookie-urilor, verifică secțiunea noastră Cookie-uri de pe site-ul www.vodafone.ro. Aceasta explică modul de a controla și de a opta pentru a nu accepta cookie-uri.
  • Amintește-ți că a opta pentru renunțarea la publicitatea pe bază de interese nu va opri afișarea reclamelor – dar acestea nu vor mai fi individualizate în funcție de interesele tale.

Cercetare și analiză

Utilizăm diverse metode de analiză, inclusiv ceea ce este denumit de obicei „Analiza Big Data”. Analiza Big Data reprezintă o tehnică de analiză matematică în care seturi de date de mari dimensiuni și variate sunt utilizate pentru a descoperi modele ascunse și tendințe nesesizate până în momentul respectiv. În cadrul Vodafone acordăm o importanță deosebită modului de administrare a Big Data. Specialiștii noștri în domeniul datelor trebuie să semneze un Cod Deontologic. Avem o procedură strictă privind cazurile de utilizare prin care se impune realizarea de verificări privind respectarea legislației privind protecția vieții private și a datelor înainte de a începe orice caz de utilizare. Avem reguli stricte care asigură anonimizarea sau eliminarea elementelor de identificare din datele cu caracter personal la stadiul adecvat al procedurii.

Utilizăm analizele pentru:

  • Cercetare de piață și pentru a realiza analize de cercetare și statistice, inclusiv monitorizarea modului în care clienții utilizează rețelele, produsele și serviciile noastre, în mod anonim sau personal;
  • Furnizarea de rapoarte către terțe părți (aceste rapoarte nu conțin informații care să vă poată identifica în calitate de persoană fizică). Acestea pot fi furnizate către terțe părți, cum ar fi furnizori de conținut și entități care fac reclamă sau în cadrul operațiunilor de Analiză realizate de Vodafone.

4. Crearea de profiluri

În unele situații va fi necesar să îți întocmim profilul, în scopuri de credit, fraudă și securitate.

Verificări ale situației financiare și identității

  • Vom realiza o verificare a situației tale financiare atunci când soliciți încheierea unui contract cu noi pentru orice produse sau servicii. Îți vom solicita detalii financiare și personale, ca de exemplu adresa ta curentă, sau CNP. De asemenea, vom apela la agenții specializate care ne pot furniza informații despre situația ta financiară și care vor putea reține o copie a solicitării noastre și a cererii tale de încheiere a contractului. Orice informație pe care o avem despre tine ar putea să fie corelată cu datele pe care le avem în legătură cu persoane din anturajul tău. În consecință, ca parte a procesului, vei putea fi considerat legat din punct de vedere financiar cu persoane din anturajul tău. În cazul în care nu dorești să existe o cercetare asupra unei anume persoane din anturajul tău și ești sigur(ă) că o atare legătură financiară nu afectează solicitarea ta, te rugăm să ne informezi.
  • Când analizăm solicitarea ta, vom folosi profilare și decizii automate de luare a deciziilor.
  • Folosim Preventel pentru scopul verificărilor financiare și în scopul prevenirii și diminuării riscului de fraudă.
  • De asemenea, vom utiliza datele tale cu caracter personal în scopul verificării identității, pentru a asigura accesul la contul tău și în general pentru administrarea contului.

Prevenirea fraudelor și securitate

  • Vom prelucra datele cu privire la traficul tău în scopuri de protecție anti-fraudă și detectare a fraudelor, pentru protejarea rețelelor noastre și detectarea utilizării incorecte sau a avariilor la rețelele noastre, pentru recuperarea datoriilor sau a-i detecta pe cei care nu au achitat contravaloarea serviciilor utilizate.

Modalitatea în care facem schimb de date cu caracter personal

Dacă este cazul, facem schimb de informații cu caracter personal cu:

  • Societăți din Grupul Vodafone
  • Parteneri sau agenți implicați în livrarea produselor și serviciilor pe care le-ai comandat sau utilizat;
  • Societăți contractate să presteze servicii pentru sau în numele Vodafone Limited sau al Grupului Vodafone;
  • Referințe privind creditul, agenții de prevenire a fraudelor sau de acordare de punctaje pentru întreprinderi sau alte agenții de acordare de punctaje pentru credit; De exemplu, în cazul încălcării obligațiilor stipulate în contract în legătură cu durata contractului, plăți sau utilizarea inadecvată a produselor și serviciilor, vom putea să raportăm aceste încălcări către Preventel sau către alte agenții de prevenire a fraudelor sau de profilare financiară
  • Agenții de colectare a datoriilor sau alte organizații de recuperare a datoriilor;
  • Furnizorii de registre ale abonaților, dacă nu ți-ai exprimat opțiunea de a nu fi înscris în aceste registre;
  • Agenții de aplicare a legii, organe guvernamentale, organizații de reglementare, instanțe sau alte autorități publice dacă avem această obligație legală sau suntem autorizați prin lege;
  • O terță parte sau un organ, atunci când dezvăluirea respectivă este necesară pentru îndeplinirea oricărei legi aplicabile sau a altei cerințe legale sau de reglementare;
  • Servicii de urgență (dacă faci un apel de urgență), inclusiv locația ta aproximativă;
  • Terțe părți pentru promoții comune cu acea terță parte. Acestea vor răspunde pentru conformarea lor cu legile aplicabile privind protecția datelor;
  • Organizații partenere pe care le-am ales cu atenție pentru a vă putea contacta în legătură cu produsele și serviciile lor (care pot include sau nu produse și servicii Vodafone);
  • Alte terțe părți, atunci când le-ai dat acordul pentru dezvăluire în scopuri de autentificare și prevenire a fraudelor.

Managementul fraudelor și aplicarea legii

  • Vom dezvălui informații dacă acest lucru este justificat în scopul de a ne proteja împotriva fraudelor, a ne apăra drepturile sau proprietatea, sau a proteja interesele clienților noștri.
  • De asemenea, este posibil să fie necesar să dezvăluim informațiile tale pentru a ne conforma obligației legale de a răspunde la cererile legale ale autorităților. Datele tale cu caracter personal vor fi comunicate doar atunci când considerăm, cu bună credință, că avem obligația de a face acest lucru în conformitate cu legea și în baza unei evaluări exhaustive a tuturor cerințelor legale.

Fuziuni și achiziții

Dacă trecem printr-o procedură de reorganizare sau de vânzare către o altă organizație, vom comunica informațiile tale către acea organizație.

Terțele părți cu care lucrăm

Dacă ai achiziționat produse și servicii Vodafone utilizând o terță parte sau o organizație parteneră, de multe ori trebuie să facem schimb de informații cu acestea ca parte a acțiunii de administrare a acelei relații și a contului tău – de exemplu, pentru identificarea comenzii tale și pentru a face plata către aceste terțe părți sau organizații.

Dacă am încheiat un contract cu un prestator de servicii sau contractant pentru a ne presta servicii sau a presta un serviciu în numele nostru, iar aceștia pot avea acces la datele tale cu caracter personal, nu îi autorizăm să utilizeze sau să dezvăluie datele tale cu caracter personal decât în legătură cu prestarea serviciilor lor.

Colectăm și combinăm informații în scopul de a monitoriza utilizarea de către tine a produselor și serviciilor, precum și utilizarea acestora de către ceilalți clienți ai noștri, precum și pentru a ne ajuta să îmbunătățim calitatea produselor și serviciilor oferite. Furnizăm aceste informații unor terțe părți (de exemplu, furnizorilor de conținut și agențiilor de publicitate), dar nicio astfel de raportare către o terță parte nu va include informații ce pot identifica un client individual.

Produse ale terțelor părți pe care le achiziționezi prin intermediul contului tău Vodafone

Atunci când achiziționezi un produs sau serviciu al unei terțe părți prin intermediul contului tău Vodafone (cum ar fi serviciul de includere a unei plăți pe factura de mobil), închei contractul pentru acest produs sau serviciu cu acea parte care vinde produsul sau serviciul. Vodafone doar include suma direct în factura ta, ca parte a înțelegerii sale cu vânzătorul. Ca parte la aceasta, ești de acord că Vodafone poate transmite vânzătorului anumite date cu caracter personal în vederea finalizării achiziției tale de la acesta.

În ceea ce privește modul în care vânzătorul utilizează datele tale cu caracter personal, se vor aplica termenii și condițiile vânzătorului, precum și politicile sale privind protecția datelor și cookie-urile– vă rugăm să le citești cu atenție.

Transferuri internaționale de date

În prezent, datele noastre sunt păstrate în locațiile noastre din Romania.

Poate fi necesar să transferăm informațiile tale către alte societăți din Grupul Vodafone sau prestatori de servicii din țări din afara Spațiului Economic European (SEE). SEE este alcătuit din țările Uniunii Europene, Elveția, Islanda, Liechtenstein și Norvegia: se consideră că acestea au legi echivalente în ceea ce privește protecția datelor și a vieții private. Acest tip de transfer de date poate avea loc dacă serverele noastre (respectiv, locul unde stocăm datele) sau furnizorii și prestatorii noștri își au sediul în afara SEE, sau dacă utilizezi serviciile și produsele noastre în timp ce vizitezi țări din afara acestui spațiu.

Dacă Vodafone transmite informațiile tale către o țară din afara SEE, ne vom asigura că informațiile tale sunt protejate corespunzător. Ne vom asigura întotdeauna că există un contract legal corespunzător care acoperă transferul de date, în conformitate cu standardele aprobate de Comisia Europeană (https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/model-contracts-transfer-personal-data-third-countries_en). În plus, dacă se consideră că țara nu are legi echivalente cu standardele UE de protecție a datelor, atunci vom cere terței părți să încheie un contract legal care să reflecte aceste standarde.

Durata de păstrare a datelor tale cu caracter personal

Vom stoca informațiile tale atât timp cât ni se cere prin lege. Dacă nu există nicio cerință legală, le vom stoca doar atât timp cât este necesar.

Cu excepția situației în care legea prevede altfel, de regulă vom prelucra datele tale pe perioada existenței unui contract între tine și Vodafone Romania, plus o perioadă de trei ani de la încetarea acestuia.

Păstrarea în siguranță a datelor tale cu caracter personal

Avem echipe de securitate specializate care analizează și îmbunătățesc în mod constant măsurile pe care le-am adoptat pentru protecția datelor tale cu caracter personal împotriva oricărui acces neautorizat, pierdere accidentală, dezvăluire sau distrugere.

Comunicările prin internet (cum ar fi e-mailurile) nu sunt sigure dacă nu sunt criptate. Comunicările tale pot traversa mai multe țări înainte de a fi remise, deoarece aceasta este natura internetului.

Nu putem accepta responsabilitatea pentru niciun acces neautorizat sau pierdere de date cu caracter personal care nu ține de controlul nostru.

Nu îți vom cere niciodată să ne comunici informațiile tale sigure, personale sau privind contul, printr-un mijloc de comunicare nesolicitat. Răspunzi pentru păstrarea în siguranță a informațiilor personale și privind contul și pentru necomunicarea acestora către alte persoane.

Site-ul nostru web poate conține link-uri la site-urile web ale unor terțe părți. Nu răspundem pentru securitatea și conținutul respectivelor site-uri ale terțelor părți. Prin urmare, asigurați-vă că citiți politica acelei societăți privind protecția datelor și cookie-urile înainte de a utiliza sau de a pune informațiile personale pe site-ul acestora.

Același lucru se aplică în cazul oricăror site-uri sau conținuturi ale terțelor părți la care te conectezi utilizând produsele și serviciile noastre.

Poți alege să dezvălui datele tale în anumite moduri cum ar fi plug-in-urile rețelelor de socializare (inclusiv cele oferite de Google, Facebook, Twitter și Pinterest) sau utilizând servicii ale terțelor părți care îți permit să postezi public analize sau alte informații, iar o terță parte ar putea utiliza informațiile respective.

Plug-in-urile rețelelor de socializare și aplicațiile de socializare sunt operate chiar de rețeaua de socializare și respectă condițiile de utilizare și politicile acelor rețele privind protecția datelor și cookie-urile. Trebuie să te asiguri că ai cunoștință de acestea.

3

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Drepturile tale

Dreptul de rectificare a datelor cu caracter personal

Ai dreptul de a rectifica datele deținute în legătură cu tine, dacă acestea nu sunt corecte. Dacă datele pe care le deținem trebuie actualizate sau în cazul în care consideri că acestea pot fi incorecte, te poți autentifica în My Vodafone pentru actualizarea acestora (Autentificare > Contul meu) sau poți contacta echipa noastră de Relații cu Clienții.

Dreptul de acces la datele cu caracter personal

Ai dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le deține Vodafone în legătură cu tine. Pentru a face această cerere în calitate de persoană fizică sau terță parte autorizată, te rugăm să folosești formularul de asistența de pe site-ul nostru, www.vodafone.ro. Ca alternativă, poți contacta echipa de Relații cu Clienții.

Dreptul la portabilitatea datelor

Ai dreptul de a putea lua cu tine datele proprii pe care ni le-ai comunicat în anumite circumstanțe. De exemplu, Vodafone se asigură că îți poți lua datele permițându-ți să descarci facturile lunare printr-un singur clic, în formatul pe care îl alegi. Pentru aceasta, trebuie să te autentifici în My Vodafone și să accesezi secțiunea de facturare. Unele aplicații și servicii specifice îți permit să extragi informațiile stocate de utilizator în serviciile de cloud și hosting oferite de Vodafone, de exemplu Backup+.

Dreptul de opoziție la utilizarea datelor cu caracter personal

În anumite circumstanțe, ai dreptul de a te opune prelucrării de către Vodafone a datelor tale cu caracter personal.

Pentru a nu mai primi mesaje de marketing:

Dacă nu dorești să mai primești mesaje de marketing din partea Vodafone privind serviciile și produsele noastre și/sau ale partenerilor noștri, poți opta pentru a renunța la toate comunicările de marketing sau doar la metodele selectate (e-mail, SMS, MMS, telefon sau poștă).

Există diverse metode de a renunța la primirea mesajelor de marketing:

  • Autentifică-te în MyVodafone secțiunea Setări privind Protecția Datelor pentru gestionarea permisiunilor proprii; meniul Setări privind Protecția Datelor îți va oferi și posibilitatea de a renunța la sau de a te abona la primirea de marketing personalizat.
  • Contactează echipa de Relații cu clienții
  • Trimite un e-mail la adresa rgdp@vodafone.com pentru instrucțiuni.
  • Accesează link-ul de la sfârșitul unui e-mail sau text de marketing pentru a te dezabona;
  • Spune-i consultantului dacă primești un apel de marketing;
  • Dezactivează mesajele cu notificări de tip „push”, inclusiv mesajele de marketing, în orice moment din aplicațiile noastre ori modificând setările de notificare ale dispozitivului tău sau dezinstalând aplicația;
  • Trimite un e-mail folosind formularul de asistență de pe site-ul nostru, www.vodafone.ro.

Dacă optezi pentru renunțarea la mesajele de marketing, aceasta nu înseamnă că nu vei mai primi mesaje referitoare la servicii. Pe acestea le vei primi în continuare (dacă nu am indicat altfel).

Pentru renunțarea la mesajele de marketing ale altor societăți din Grupul Vodafone, te rugăm să le contactezi direct.

Pentru administrarea cookie-urilor și o mai bună înțelegere a ceea ce sunt acestea:

Dorești să dezactivezi un cookie sau să înțelegi mai multe cu privire la natura acestora? Consultă secțiunea Cookie-uri pe site-ul nostru www.vodafone.ro pentru detalii complete în acest sens.

Pentru a obiecta la alte prelucrări realizate în temeiul intereselor noastre legitime:

Te rugăm să contactezi echipa noastră de Relații cu Clienții sau trimite-ne un e-mail folosind formularul de asistența de pe site-ul nostru, www.vodafone.ro.

Cum să înaintezi o plângere

Dacă dorești să ne contactezi în legătură cu oricare dintre drepturile tale sau să faci o plângere în legătură cu modul în care utilizăm datele tale cu caracter personal, te rugăm să contactezi echipa noastră de Relații cu Clienții sau trimite-ne un e-mail folosind formularul de asistența de pe site-ul nostru, www.vodafone.ro. Vom face toate eforturile pentru a ajuta, dar dacă ai în continuare nemulțumiri, poți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – datele de contact se găsesc la adresa www.dataprotection.ro

Dreptul de a restricționa utilizarea datelor tale cu caracter personal

În cazul în care consideri că datele pe care le deținem cu privire la tine sunt incorecte sau consideri că nu ar trebui să prelucrăm datele tale, te rugăm să contactezi echipa noastră de Relații cu Clienții pentru o discuție în legătură cu drepturile pe care le ai. În anumite circumstanțe, vei avea dreptul de a ne cere restricționarea prelucrării.

Dreptul de ștergere

Vodafone urmărește să prelucreze și să păstreze datele tale doar atât timp cât acest lucru este necesar. În anumite circumstanțe, ai dreptul de a ne solicita să ștergem datele tale cu caracter personal pe care le deținem. În cazul în care consideri că îți păstrăm datele mai mult decât este necesar, ar fi bine să verifici mai întâi la serviciul de Relații cu Clienții dacă a încetat contractul tău cu Vodafone. Dacă acesta a încetat, este posibil să avem în continuare temeiuri legale pentru prelucrarea datelor tale cu caracter personal (pentru informații suplimentare în legătură cu perioadele de păstrare, a se vedea secțiunea Durata de păstrare a datelor tale cu caracter personal).

Cine suntem

Suntem Vodafone Romania S.A. membri ai Grupului Vodafone. În această Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal:

  • „noi/al nostru” înseamnă Vodafone Romania S.A.;
  • „terță parte” înseamnă altcineva decât noi sau dvs.; și
  • „Grupul Vodafone” înseamnă Vodafone Group Plc și orice societate sau altă organizație în care Vodafone Group Plc deține peste 15% din capitalul social.

Sediul nostru social este situat la adresa Globalworth Tower, strada Barbu Văcărescu nr. 201, etaj 8, sector 2, 020276 București, România. Suntem înregistrați în Romania sub nr. J40/9852/1996 cu numele Vodafone Romania S.A.

Numărul nostru de telefon din centrală este *222, 0372022222 sau ne poți trimite un e-mail folosind formularul de asistența de pe site-ul nostru www.vodafone.ro.

Cum ne puteți contacta

Opinia ta este importantă pentru noi – dacă ai întrebări cu privire la Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal, ne poţi trimite un e-mail folosind formularul de asistența de pe site-ul nostru www.vodafone.ro. Poți contacta responsabilul cu protecția datelor direct prin e-mail la adresa rgdp@vodafone.com sau prin poștă sau curier la adresa Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu nr. 201, etaj 8, sector 2, 020276 Bucureşti, România punând corespondența ta în atenția responsabilului cu protecția datelor.