Se încarcă...

Servicii clienţi

Prin serviciul gratuit Vodafone AdPlus, ai parte de oferte personalizate din domeniile care te interesează, fără costuri suplimentare, protejându-ți în același timp datele personale în acord cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private.

Cu Vodafone AdPlus beneficiezi de:

  • Cele mai atractive oportunităţi de cumpărare din România - auto, produse bancare şi de asigurări, vestimentaţie, produse pentru casa ta, vacanţe etc.
  • Acces la informaţii despre brandurile tale preferate şi despre produsele şi serviciile nou apărute în domeniile tale de interes
  • Conţinut şi oferte personalizate pentru tine

Politica de confidențialitate – Serviciul AdPlus

Acest document poate fi actualizat periodic; în aceeași măsura Politica noastră de Confidențialitate este actualizată periodic. De fiecare dată când facem o modificare, o vom afișa pe site-ul nostru web www.vodafone.ro/privacy și vă vom informa în mod corespunzător. Acest document este aplicabil începând cu data de 16.09.2021.

1.Cine suntem

Suntem Vodafone Romania S.A. Facem parte din Grupul Vodafone.

Sediul nostru social: Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, nr. 201, etaj 8, sector 2, 020276 București, România. Suntem înregistrați la Oficiul Registrului Comerțului în România sub numărul J40/9852/1996 cu denumirea de Vodafone Romania S.A.

Acest document vă descrie cum vă prelucrăm în calitate de operator datele Dvs. cu caracter personal în contextul transmiterii de mesaje personalizate de la Partenerii Vodafone prin serviciul AdPlus (colectiv “Datele”) pentru a vă ține la curent cu privire la produsele și serviciile acestora, însă numai dacă v-ați exprimat acordul pentru a fi prelucrate Datele Dvs. în acest scop. Transmiterea de mesaje personalizate pentru Partenerii Vodafone, ca urmare a primirii consimțământului Dvs., se desfășoară prin următoarele modalități:

  • SMS/MMS (Short Message Service/Multimedia Message) – puteți primi două tipuri de mesaje: 1. standard, cuprinzând informații despre produsele și serviciile Partenerilor Vodafone și 2. cu interacțiune, cu ocazia cărora puteți răspunde la SMS. Răspunsurile Dvs. valide sunt trimise de Vodafone către Partenerul Vodafone.
  • RCS (Rich Communication Service) – puteți primi mesaje interactive pe numărul Dvs. de telefon, compatibil cu serviciul RCS, unde puteți accesa link-uri, urmări videoclipuri sau asculta inregistrari audio conținând informații despre produsele și serviciile Partenerilor Vodafone;
  • în conținutul facturilor – atunci când vă transmitem factura în format fizic, puteți primi alături de aceasta un pliant cu informații despre produsele și serviciile Partenerilor Vodafone;
  • e-mail – puteți primi pe adresa Dvs. de email informații despre produsele și serviciile Partenerilor Vodafone.

Pentru mai multe detalii referitoare la modul în care prelucrăm datele dvs. ca parte a serviciilor pe care vi le furnizăm, puteți consulta Politica noastră de Confidențialitate.

În caz de discrepanță între prevederile prezentei Politici a Aplicației și cele ale Politicii de Confidențialitate, dispozițiile prezentei Politici a Aplicației vor prevala.

2.Cum ne puteți contacta:

Dacă aveți orice întrebări cu privire la acest document și/sau Politica noastră de Confidențialitate puteți:

  • să ne trimiteți un e-mail prin intermediul opțiunii Asistenta disponibilă pe site-ul nostru web www.vodafone.ro sau direct la adresele Relații Clienți dedicate: persoane.fizice_ro@vodafone.com și persoane.juridice_ro@vodafone.com;
  • să ne contactați utilizând numărul nostru de centrală *222, 0372022222;
  • să ne contactați prin fax la următoarele numere de telefon 0372.021.413 (pentru Clienții Consumatori) / 0372.021.475 (pentru Clienții Business);
  • să depuneți o cerere scrisă la oricare dintre magazinele noastre. De asemenea, puteți contacta direct Responsabilul nostru cu Protecția Datelor la rgdp@vodafone.com sau prin poștă sau curierat la adresa Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, nr. 201, etaj 8, sector 2, 020276 București, România, punând corespondența Dvs. în atenția Responsabilului cu Protecția Datelor.

3.Datele pe care le colectăm despre dvs., scopurile prelucrării și sursa datelor

Pentru și a vă transmite mesaje personalizate cu privire la produsele și serviciile Partenerilor Vodafone, doar dacă am primit anterior consimțământul Dvs., vom putea prelucra următoarele Date: Date de identificare și de contact: adresă de facturare, data nașterii, sexul, numărul de telefon; Date de trafic: utilizarea rețelei, evenimente privind traficul de date, trafic internațional și în roaming, utilizare minute/SMS-uri; Date privind Managementul Valorii Clienților: preferințele Dvs. cu privire la primirea de mesaje personalizate; Date de cont: numărul de client, informații cu privire la planul tarifar, restricționări, tipul abonamentului, opțiunea de a primi factura pe suport fizic; Date privind dispozitivul: tipul dispozitivului, sistemul de operare al dispozitivului, producătorul dispozitivului; Date financiare: tipul plății (plata cu cardul); Date privind Solvabilitatea: comportamentul de plată; Date de Localizare: localizare de proximitate bazată pe datele din rețeaua noastră de comunicații electronice (Geo-locația dispozitivului dvs. stabilită pe baza informațiilor colectate de sistemele rețelei noastre); Date deduse: profilul de marketing.

Putem genera rapoarte agregate (care nu conțin Datele dvs.) privind rata de transmitere/deschidere a e-mailurilor, pe care le transmitem către Partenerul Vodafone.

Datele sunt extrase din sistemele Vodafone.

4.Vodafone va prelucra datele dvs. cu caracter personal în baza următoarelor temeiuri legale:

Vom prelucra datele dvs. pentru scopuri de marketing, așa cum sunt descrise în Politica noastră de Confidențialitate disponibilă pe site-ul nostru www.vodafone.ro.

Comunicări comerciale - Produsele și serviciile partenerilor Vodafone

Dorim să vă utilizăm Datele de Contact pentru a vă ține la curent cu privire la produsele și serviciile partenerilor noștri comerciali (inclusiv societățile din Grupul Vodafone) despre care credem că ați putea fi interesat și, mai general, pentru a vă promova brandul și activitatea entităților sus-menționate.

În acest context, este posibil:

  • să vă transmitem buletine informative, materiale publicitare (de tip white-paper) sau alte materiale similare.
  • să vă invităm să participați la sondaje.
  • să vă transmitem sau, după caz, să vă informăm cu privire la oferte, promoții, concursuri sau loterii promoționale.

Partenerii noștri desfășoară activități în următoarele industrii / domenii de activitate:

  • Industria financiară bancară și financiară non-bancară (asigurari, pensii private, etc.);
  • Industria retail și a bunurilor de larg consum (inclusiv utilitati);
  • Prestări de servicii;
  • Producție;
  • Servicii medicale;
  • Industria ospitalității: hoteluri, restaurante, cafenele (HORECA);
  • Jocuri si concursuri;
  • Campanii ONG;
  • Industria IT si servicii medicale;
  • Industria Agricola;
  • Targuri si Expozitii;
  • Industria Constructiilor;
  • Industria Energetica.

În acest sens, vă vom utiliza Datele de Contact pentru a vă transmite comunicări comerciale, în functie de preferințele Dvs. pentru canalele de comunicare, prin:

  • mijloace de comunicare electronice, precum e-mail sau orice alt tip de poștă electronică (SMS, MMS, RCS etc.), și/ sau
  • poștă (servicii de corespondență sau curierat).

Temei juridic: permisiunea Dvs. pentru primirea unor astfel de comunicări.

Dacă vă veți retrage consimțământul pentru toate canalele de comunicare sau pentru comunicări privind un anumit tip de serviciu/produse pe care îl furnizăm, nu veți mai primi comunicări comerciale de la noi.

Personalizarea ofertelor și comunicărilor comerciale

Dorim să personalizăm interacțiunea cu Dvs. și să venim către Dvs. cu oferte și comunicări comerciale cât mai adaptate nevoilor și preferințelor Dvs., comunicându-vă oferte sau comunicări comerciale ale produselor și serviciilor partenerilor noștri prin mesaje, online sau via poștă/curier.

În acest scop, în funcție de permisiunea Dvs. privind tipurile de date pe care să le utilizăm, realizăm profiluri pe baza cărora stabilim cum interacționăm cu Dvs. și ce produse sau servicii vă promovăm, anume:

  • Profiluri simple: realizate pe baza Datelor de Contact sau a datelor care au legătură cu utilizarea serviciului și interacțiunea cu noi (cum ar fi Date de Cont, Date privind dispozitivul, Date de Solvabilitate, Date Deduse, Date privind interacțiunea cu serviciile, Date privind Relațiile cu Clienții, Date privind Managementul Valorii Clienților). Practic, utilizăm date rezonabil necesare pentru a nu vă deranja cu oferte/ comunicări irelevante pentru Dvs. și pentru a ne eficientiza activitatea de marketing și interacțiunea cu Dvs.
  • Profiluri pe baza Datelor de Trafic și Datelor de Localizare, respectiv pe baza Datelor de Navigare pe Internet, în funcție de opțiunea exprimată de dvs.: putem personaliza și mai mult comunicările noastre, prin utilizarea unor date cu caracter personal cum ar fi Datele utilizate pentru profilurile simple, precum și a unor date suplimentare cum ar fi Date de Trafic și Date de Localizare, precum si Datele de Navigare pe Internet.

Temei juridic: permisiunea Dvs. pentru realizarea de profiluri.

Controlul permisiunilor pentru activități de marketing

Puteți controla oricând permisiunile pe care le acordați pentru activitățile de Marketing și datele pe care le utilizăm pentru a personaliza aceste comunicări prin:

  • accesarea Setărilor Dvs. de Confidențialitate, prin intermediul https://www.vodafone.ro/privacy - contact, sau
  • apel la *567, *222, sau
  • accesarea MyVodafone (versiunea web sau aplicația mobilă).

În subsidiar datele pot fi utilizate și pentru scopurile corelative specifice Vodafone, precum: asistența și gestionarea relației cu clienții, apărarea drepturilor și intereselor noastre, gestionarea incidentelor, fuziuni și achiziții. Pentru detalii a se vedea Politica noastră de Confidențialitate, secțiunea pentru pentru Clienți, Reprezentanții Clienților Business și pentru Utilizatori.

5.Cui și cum dezvăluim datele dvs. cu caracter personal

Datele Dvs. vor putea fi transmise sau accesate (după caz), în principal, de către destinatari specifici implicați, precum Societățile din Grupul Vodafone, care ne asigură suport în furnizarea serviciilor, furnizori de servicii IT, software, hardware, furnizori de servicii de comunicații (via SMS/e-mail), furnizori de servicii de curierat/servicii poștale, Partenerii Vodafone (în cazul campaniilor prin SMS cu mesaje interactive, când transmitem: numărul de telefon, răspunsul Dvs. valid, data răspunsului). Vedeți pentru detalii Politica noastră de Confidențialitate.

6.Transferuri internaționale de date

Nu vom transfera Datele dvs. în afara Spațiului Economic European (SEE)*.

*SEE este format din țări din Uniunea Europeană, Elveția, Islanda, Liechtenstein și Norvegia: se consideră că aceste țări au legi echivalente în ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal.

7.Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal

Vodafone a implementat politici și reguli privind păstrarea datelor cu caracter personal, care să respecte principiile prevăzute de legislația privind protecția datelor cu caracter personal. Termenele de păstrare sunt revizuite în mod periodic pentru a ne asigura că nu păstrăm sau prelucrăm în alt mod datele dvs. decât dacă este necesar.

În general, vom păstra datele dvs. cu caracter personal (1) pe durata contractului încheiat cu noi, plus o anumită perioadă care poate varia de la caz la caz conform politicii noastre de retenție sau (2) pe durata prevăzută de lege sau stabilită de o autoritate publică, în condițiile legii, sau (3) în cazul unor dispute/plângeri/investigații, până la încetarea acestora, plus o perioadă rezonabilă (în funcție de circumstanțe). După expirarea acestei perioade, datele cu caracter personal vor fi distruse, șterse sau anonimizate în mod ireversibil (după caz).

Vom stoca Datele Dvs. timp de 3 ani de la data finalizării campaniei comerciale.

8.Păstrarea în condiții de siguranță a datelor cu caracter personal

În cadrul Vodafone există echipe de securitate specializate care revizuiesc și îmbunătățesc, în mod constant, măsurile noastre de protecție împotriva accesului neautorizat la, pierderii accidentale, dezvăluirii sau distrugerii datelor dvs. cu caracter personal.

Nu putem să ne asumăm răspunderea pentru accesul neautorizat sau pierderea datelor cu caracter personal independente de controlul nostru.

Vodafone nu va solicita niciodată datele Dvs. personale securizate sau datele securizate ale contului Dvs. prin mesaje nesolicitate. Este responsabilitatea Dvs. de a păstra în siguranță datele dvs. cu caracter personal și datele contului Dvs. și de a nu le comunica terților.

Site-ul nostru poate furniza link-uri către site-urile unor terți. Vodafone nu își asumă răspunderea pentru securitatea și conținutul acestor site-uri ale terților. De aceea, asigurați-vă că ați citit politicile respectivei companii cu privire la confidențialitate și utilizarea cookie-urilor înainte de a utiliza site-ul acesteia sau de a introduce datele dvs. cu caracter personal pe respectivul site.

Același lucru se aplică în cazul oricăror site-uri sau conținuturi ale terților la care vă conectați utilizând produsele și serviciile noastre.

Puteți alege să dezvăluiți datele Dvs. personale în anumite modalități spre exemplu, plug-in-urile rețelelor de socializare (inclusiv cele oferite de Google, Facebook, Twitter și Pinterest) sau folosind serviciile terților care vă permit să postați public recenzii sau alte informații, iar un terț ar putea folosi informațiile respective.

Plug-in-urile rețelelor de socializare și aplicațiile de socializare sunt operate chiar de rețeaua de socializare și respectă condițiile de utilizare și politicile respectivei rețele privind confidențialitatea și utilizarea cookie-urilor. Trebuie să vă asigurați că ați luat la cunoștință aceste condiții.

9.Drepturile dvs.

Dreptul de acces la datele cu caracter personal

Puteți obține de la noi confirmarea că prelucrăm datele dvs. cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt păstrate, existența dreptului de rectificare, ștergere sau restricționare a prelucrării.

Aveți dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le deține Vodafone în legătură cu Dvs. Pentru a face această cerere în calitate de persoană fizică sau terță parte autorizată, vă rugăm să folosiți formularul de asistență de pe site-ul nostru, www.vodafone.ro, sau să îl expediați prin poștă la adresa menționată în formular. Ca alternativă, puteți contacta echipa de Relații cu Clienții.

Dreptul de rectificare a datelor cu caracter personal

Aveți dreptul de a rectifica datele deținute în legătură cu Dvs., dacă acestea nu sunt corecte. Dacă datele pe care le deținem cu privire la Dvs. trebuie actualizate sau în cazul în care considerați că acestea pot fi incorecte, vă puteți autentifica în My Vodafone pentru actualizarea acestora (Autentificare > Contul meu) sau puteți contacta echipa noastră de Relații cu Clienții sau puteti completa Formularul privind exercitarea drepturilor GDPR disponibil aici.

Dreptul la portabilitatea datelor

Aveți dreptul, în anumite circumstanțe, de a ne solicita să vă furnizăm Dvs. datele proprii pe care ni le-ați comunicat. De exemplu, Vodafone se asigură că puteți accesa singuri datele permițându-vă să descărcați facturile lunare printr-un singur clic, în formatul pe care îl alegeți. Pentru aceasta, trebuie să vă autentificați în My Vodafone și să accesați secțiunea de Facturare. Unele aplicații și servicii specifice vă permit să extrageți informațiile stocate de utilizator în serviciile de cloud și hosting oferite de Vodafone, de exemplu Backup+.

Dreptul de a vă revoca permisiunile

Pentru a nu mai primi mesaje de marketing (comunicări comerciale):

Dacă nu doriți să mai primiți mesaje de marketing (comunicări comerciale) din partea Partenerilor Vodafone, puteți opta pentru renunțarea la toate comunicările de marketing sau doar la metodele selectate (e-mail, SMS, MMS, RCS sau poștă).

Există diverse metode de renunțare la primirea mesajelor de marketing (de a vă opune prelucrării datelor personale în scopuri de marketing, inclusiv crearea de profiluri):

  • Autentificați-vă în My Vodafone, secțiunea Setări / Permisiuni / Acorduri Vodafone pentru gestionarea permisiunilor dvs.; meniul Permisiuni Parteneri Vodafone vă va oferi și posibilitatea de a renunța la primirea mesajelor de marketing personalizate.
  • Contactați echipa noastră de Relații cu Clienții;
  • Trimiteți un e-mail la adresa rgdp@vodafone.com pentru instrucțiuni.
  • Faceți clic pe link-ul de la sfârșitul unui e-mail sau text de marketing pentru a vă dezabona;
  • Spuneți consultantului dacă primiți un apel de marketing;
  • Dezactivați mesajele cu notificări push, inclusiv mesajele de marketing, în orice moment din aplicațiile noastre ori modificând setările de notificare ale dispozitivului dvs. sau dezinstalând aplicația;
  • Trimiteți-ne un e-mail folosind opțiunea Asistență disponibilă pe site-ul nostru, www.vodafone.ro

Dacă optați pentru renunțarea la mesajele de marketing, aceasta nu înseamnă că nu veți mai primi mesaje funcționale. Aceste mesaje nu intră în categoria comunicărilor comerciale și, ca atare, le veți primi în continuare.

Pentru renunțarea la mesajele de marketing primite direct din partea altor societăți din Grupul Vodafone, vă rugăm să contactați direct aceste societăți.

Cum să formulați o reclamație

Dacă doriți să ne contactați în legătură cu oricare dintre drepturile dvs. sau să faceți o plângere în legătură cu modul în care utilizăm datele Dvs. cu caracter personal, vă rugăm să contactați echipa noastră de Relații cu Clienții sau trimiteți-ne un e-mail folosind formularul de asistență de pe site-ul nostru, www.vodafone.ro sau contactați Responsabilul nostru cu protecția Datelor Utilizând prin email la un e-mail la rgdp@vodafone.com sau în scris la adresa Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, nr. 201, etaj 8, sector 2, 020276 București, România, punând corespondența dvs. în atenția Responsabilului cu Protecția Datelor. Vom face toate eforturile pentru a vă ajuta, dar dacă aveți în continuare nemulțumiri, puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal datele de contact se găsesc la adresa www.dataprotection.ro

În cazul în care considerați că datele pe care le deținem cu privire la Dvs. sunt incorecte sau considerați că nu ar trebui să prelucrăm datele Dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de Relații cu Clienții pentru a discuta despre drepturile Dvs.. În anumite circumstanțe, veți avea dreptul de a ne solicita să restricționăm prelucrarea.

Dreptul de ștergere

Vodafone se străduiește să prelucreze și să păstreze datele Dvs. doar atât timp cât acest lucru este necesar. În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a ne solicita să ștergem datele cu caracter personal pe care le deținem în legătură cu Dvs.. În cazul în care considerați că vă păstrăm datele mai mult decât este necesar, recomandăm să verificați mai întâi la serviciul de Relații cu Clienții dacă a încetat contractul Dvs. cu Vodafone. Dacă acesta a încetat, este posibil să avem în continuare temeiuri legale pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal (pentru informații suplimentare în legătură cu perioadele de păstrare, vă rugăm să consultați Secțiunea 8. Păstrarea datelor dvs. cu caracter personal).

Dacă doriți să ne contactați în legătură cu oricare dintre drepturile Dvs. sau să faceți o plângere în legătură cu modul în care utilizăm Datele Dvs., puteți să contactați echipa noastră de Relații cu Clienții, să ne trimiteți un e-mail (folosind formularul de asistență de pe site-ul nostru, www.vodafone.ro) sau să contactați Responsabilul nostru cu protecția Datelor (la rgdp@vodafone.com sau în scris la adresa Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, nr. 201, etaj 8, sector 2, 020276 București, România).

Dacă ești client Vodafone, ai parte de o serie de servicii pe cartela ta SIM. Ai rapid informații de interes pentru tine, precum cele financiare.

Dacă ai un abonament sau o cartelă Vodafone, te poți bucura de:

Servicii Financiare

Curs Valutar zilnic, cu istoric inclus.

Convertor Valutar

Servicii Divertisment

Tonuri de apel, pentru a-ți personaliza telefonul.

Mesaje de-a gata, cu acces direct la mesaje şi dedicaţii vocale. Vei găsi mereu mesaje noi, de sezon!

Meteo- starea vremii în oraşele pentru care doreşti să primeşti zilnic actualizări. Nou: De acum poţi afla starea vremii pentru 135 de oraşe din România.

Horoscop - poţi alege să primeşti horoscopul zilnic prin activarea alertelor pentru zodia ta.

Loto – afli oricând numerele câştigătoare la Loto 6/49 şi Noroc, Loto 5/40 sau Joker.Cu opţiunea alerte, ai numerele câştigătoare la numai 15 minute după extragere.

Abonament Vodafone - taxa de schimbare a SIM-ului este 3,96€ (TVA inclus). Tariful va apărea pe următoarea factură.

Cartela Vodafone - taxa de schimbare a SIM-ului este 3,96€ credit. Tariful se va scădea din creditul Cartelei Vodafone. Dacă nu ai acest credit disponibil în cont se va efectua o reîncărcare.

Micro-SIM este un cip special creat pentru PC tablete şi smartphone-uri de ultimă generaţie, care îţi oferă aceleaşi prestaţii ca o cartelă SIM obişnuită.

Poţi achiziţiona pentru gadget oricare dintre pachetele actuale prepaid şi postpaid pentru voce şi date şi ai parte, în continuare, de cea mai bună acoperire şi cel mai rapid Internet mobil.

Tarife

Micro-SIM este oferit gratuit împreună cu unul dintre pachetele de voce (Abonamente Voce sau Cartela Vodafone) sau date (Internet pe PC sau Cartela Internet Vodafone) disponibile în ofertă.

Categorie servicii Serviciu Preţ cerere Preţ răspuns Preţ alertă
  Curs valutar 0€ 0,25€ -
Convertor 0€ 0,25€ -
ATM în zonă 0,05 0,20€ - -
Divertisment Tonuri de apel 0,05€ 0,50€ -
Mesaje de-a gata - 0,10 €/apel -
Vreme 0,05€ 0,20€ 0,10€
Horoscop 0,05€ 0,20€ 0,10€
Loto 0,05€ 0,20€ 0,10€
Servicii Vodafone Reîncărcare 0€ 0€ -
Cadou 30 SMS 0,05€ 0,99€ -

Tarifele serviciilor conexe contractului de servicii Vodafone sunt următoarele:

  • schimbarea cartelei SIM cu acelaşi Număr de telefon este taxabilă cu 3,96 euro (valoare cu TVA inclus). Acest tarif nu este perceput în cazul în care înlocuirea este determinată de defecţiuni ale cartelei SIM utilizate sau de schimbarea terminalului sau a tehnologiei serviciilor de acces;
  • emiterea facturii tipărite nedetaliate este taxabilă cu 0,25 euro (valoare cu TVA inclus);
  • emiterea/reemiterea facturii detaliate tipărite este taxabilă cu 0,99 euro (valoare cu TVA inclus). Taxa aferentă emiterii/reemiterii facturii detaliate tipărite se aplică per factură solicitată, indiferent de câte numere de telefon sunt active la acea dată în contul de Client.