Se încarcă...

Servicii clienţi

Prin serviciul gratuit Vodafone AdPlus, ai parte de oferte personalizate din domeniile care te interesează, fără costuri suplimentare, protejându-ți în același timp datele personale în acord cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private.

Cu Vodafone AdPlus beneficiezi de:

  • Cele mai atractive oportunităţi de cumpărare din România - auto, produse bancare şi de asigurări, vestimentaţie, produse pentru casa ta, vacanţe etc.
  • Acces la informaţii despre brandurile tale preferate şi despre produsele şi serviciile nou apărute în domeniile tale de interes
  • Conţinut şi oferte personalizate pentru tine

Politica de confidențialitate – Serviciul AdPlus

 

Această politică de confidențialitate vă oferă informații despre prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal (colectiv „Datele”), în contextul transmiterii de către Vodafone a mesajelor personalizate cu privire la produsele și/sau serviciile partenerilor Vodafone („Partenerii”), prin intermediul AdPlus („Politica AdPlus” și/sau „Politica”).

Pentru informații generale referitoare la modul în care prelucrăm datele dvs., ca parte a serviciilor pe care vi le furnizăm, puteți consulta Politica noastră de Confidențialitate, disponibilă la următorul link: GDPR - Prelucrarea datelor cu caracter personal | Vodafone.

În caz de discrepanță între prevederile prezentei Politici și cele ale Politicii de Confidențialitate, dispozițiile prezentei Politici vor prevala.

Prezenta Politică este aplicabilă începând cu data de 30.09.2025.

 

1.       Cine suntem 

 

Suntem Vodafone Romania S.A. Facem parte din Grupul Vodafone.

În această Politică:

·            Vodafone / noi ” înseamnă Vodafone Romania S.A.

·            societăți controlate de Vodafone” înseamnă orice societăți în care Vodafone Romania S.A. deține, direct sau indirect, controlul sau posibilitatea de a determina controlul conducerii și politicilor, prin deținerea de drepturi de vot, contractual sau în orice alt mod;

·            Grupul Vodafone” înseamnă Vodafone Group Plc, precum și orice societate sau organizație în care Vodafone Group Plc. deține, direct sau indirect, mai mult de 15% din capitalul social;

·            terț” înseamnă o persoană alta decât dvs., noi sau o entitate care prelucrează date cu caracter personal pe seama noastră în calitate de persoană împuternicită. 

Sediul nostru social: Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, nr. 201, etaj 4, sector 2, 020276 București, România. Suntem înregistrați la Oficiul Registrului Comerțului în România sub numărul J1996009852407 cu denumirea de Vodafone Romania S.A.

 

2.       Cum ne puteți contacta 

 

Dacă aveți orice întrebări cu privire la această Politică și/sau Politica noastră de Confidențialitate puteți:

·        să ne trimiteți un e-mail direct la adresele Relații Clienți dedicate dedicate: persoane.fizice_ro@vodafone.com și/sau persoane.juridice_ro@vodafone.com și/sau persoane.juridice_ro@vodafone.compersoanefizice;

·            să ne contactați utilizând numărul nostru de centrală *222 sau 0372022222;

·            să depuneți o cerere scrisă la oricare dintre magazinele noastre;

·            să contactațidirect Responsabilul nostru cu Protecția Datelor la rgdp@vodafone.com sau prin poștă sau curierat la adresa Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, nr. 201, etaj 4, sector 2, 020276 București, România, punând corespondența dvs. în atenția Responsabilului cu Protecția Datelor.

 

 3.       Datele cu carater personal prelucrate. Sursa datelor. Scopurile și temeiul prelucrării

 3.1.  Datele cu caracter personal prelucrate

Pentru și a vă transmite mesaje personalizate cu privire la produsele și/sau serviciile Partenerilor, dacă avem consimțământul dvs., vom putea prelucra următoarele Date: Date de identificare și de contact: adresă de facturare, data nașterii, sexul, numărul de telefon; Date de trafic: utilizarea rețelei, evenimente privind traficul de date, trafic internațional și în roaming, utilizare minute/SMS-uri; Date privind Managementul Valorii Clienților: preferințele dvs. cu privire la primirea de mesaje personalizate; Date de cont: numărul de client, informații cu privire la planul tarifar, restricționări, tipul abonamentului, opțiunea de a primi factura pe suport fizic; Date privind dispozitivul: tipul dispozitivului, sistemul de operare al dispozitivului, producătorul dispozitivului; Date financiare: tipul plății (plata cu cardul); Date privind Solvabilitatea: comportamentul de plată; Date de Localizare: localizare de proximitate bazată pe datele din rețeaua noastră de comunicații electronice (Geo-locația dispozitivului dvs. stabilită pe baza informațiilor colectate de sistemele rețelei noastre); Date deduse: profilul de marketing.

Putem genera rapoarte agregate (care nu conțin Datele dvs.) privind succesul unei campanii de marketing desfășurate de Vodafone măsurând:

·        rata de transmitere/deschidere a e-mailurilor;

·        procentajul și/sau numărul de persoane care au contactat Partenerul;

pentru persoanele care au primit mesajul/mesajele aferent/e campaniei. Aceste rapoarte le transmitem către Partenerul Vodafone implicat. Datele sunt extrase din sistemele Vodafone.

 

3.2.  Scopurile și temeiul prelucrării

 

Vom prelucra datele dvs. în scopul transmiterii ofertelor și comunicărilor comerciale cu privire la produsele și/sau serviciile Partenerilor prin intermediul AdPlus.

Prin AdPlus, Vodafone facilitează comunicarea ofertelor și comunicărilor comerciale, adaptate intereselor dvs., provenite de la Partenerii. Spre exemplu, în funcție de interesele dvs..

În acest context, este posibil:

• să vă transmitem sau, după caz, să vă informăm cu privire la oferte, promoții, concursuri sau loterii promoționale.

• să vă transmitem buletine informative, materiale publicitare (de tip white-paper) sau alte materiale similare.

(colectiv definite în cele ce urmează „oferte și comunicări comerciale”).

Partenerii noștri desfășoară activități în următoarele industrii / domenii de activitate:

·        Industria financiară bancară și financiară non-bancară (asigurari, pensii private, etc.);

·        Industria retail și a bunurilor de larg consum, inclusiv e-commerce;

·        Consultanță;

·        Prestări de servicii (inclusiv utilitati);

·        Prestări servicii de difuzare online, inclusiv conținut video, audio, jocuri, transmisiuni live („streaming”);

·        Producție;

·        Servicii medicale;

·        Industria ospitalității: hoteluri, restaurante, cafenele (HORECA);

·        Jocuri si concursuri;

·        Campanii ONG;

·        Industria IT;

·        Servicii medicale;

·        Agricultură;

·        Targuri si Expozitii;

·        Construcții;

·        Energie.

În acest sens, vă vom utiliza Datele de Contact pentru a vă transmite oferte și comunicări comerciale, în functie de preferințele  dvs. pentru canalele de comunicare, prin:               

·      mijloace de comunicare electronice, precum e-mail sau orice alt tip de poștă electronică (SMS, Whatsapp, MMS, RCS etc.), și/ sau

·      poștă (servicii de corespondență sau curierat).

Temei juridic: consimțământul  dvs. pentru primirea unor astfel de comunicări.

 

Personalizarea ofertelor și comunicărilor comerciale

Dorim să personalizăm interacțiunea cu dvs. și să venim către dvs. cu oferte și comunicări comerciale cât mai adaptate nevoilor și preferințelor dvs. cu privire la Partenerilor noștri, online, via poștă/curier sau în magazin. În acest scop, în funcție de permisiunea dvs.  privind tipurile de date pe care să le utilizăm, realizăm profiluri pe baza cărora stabilim cum interacționăm cu dvs. și ce produse sau servicii vă promovăm, anume:

·      Profiluri simple: realizate pe baza Datelor de Contact sau a datelor care au legătură cu utilizarea serviciului și interacțiunea cu noi (cum ar fi Date de Cont, Date privind dispozitivul, Date de Solvabilitate, Date Deduse, Date privind interacțiunea cu serviciile, Date privind Relațiile cu Clienții, Date privind Managementul Valorii Clienților). Practic, utilizăm date rezonabil necesare pentru a nu vă deranja cu oferte/ comunicări irelevante pentru dvs.  și pentru a ne eficientiza activitatea de marketing și interacțiunea cu  dvs.  

·      Profiluri avansate: în funcție de opțiunea dvs., putem personaliza și mai mult ofertele și comunicările comerciale, prin suplimentarea datelor utilizate pentru generarea de profiluri simple cu următoarele categorii de date: Date de Trafic, și/ sau Date de Localizare, si/ sau Date de Navigare pe Internet.

 

Temei juridic: consimțământul dvs. pentru realizarea de profiluri.

 Evaluarea succesului campaniilor de marketing desfășurate

Putem genera rapoarte agregate (care nu conțin Datele  dvs.) privind succesul unei campanii de marketing desfășurate de Vodafone măsurând:

·        rata de transmitere/deschidere a mesajelor text;

·        procentajul și/sau numărul de persoane care au contactat Partenerul;

pentru persoanele care au primit mesajul/mesajele aferent/e campaniei, pe care le transmitem către Partenerul implicat.

 Temei juridic: interesul nostru legitim și interesul legitim corelativ al Partenerului implicat de a evalua succesul unei campanii de marketing, interesul nostru legitim de a ne respecta obligațiile stipulate în contractul încheiat cu Partenerul.

Transmiterea numărului dvs. către Parteneri

În cazul în care, în contextul în care vă trasnsmitem un mesaj text referitor la produsele și/sau serviciile Partenerilor, iar mesajul vă oferă opțiunea de a vă exprima acordul pentru transmiterea numărului dumneavoastră de telefon către Partener (în vederea contactării dvs. direct de către Partener), Vodafone va transmite acest număr către respectivul Partener.

 Temei juridic: consimțământul dvs.  

 

4.       Cui și cum dezvăluim datele dvs. cu caracter personal 

 

Datele dvs. vor putea fi transmise sau accesate (după caz), în principal, de către destinatari specifici implicați, precum Societățile din Grupul Vodafone, care ne asigură suport în furnizarea serviciilor, furnizori de servicii IT, software, hardware, furnizori de servicii de comunicații (via SMS/e-mail), furnizori de servicii de curierat/servicii poștale, Partenerii (spre exemplu, în cazul campaniilor prin SMS cu mesaje interactive, când transmitem: numărul de telefon, răspunsul  dvs. valid, data răspunsului și în cazul rapoartelor agregate privind succesul unei campanii de marketing).

Vedeți pentru detalii Politica noastră de Confidențialitate disponibilă, disponibilă la următorul link: GDPR - Prelucrarea datelor cu caracter personal | Vodafone.

  

5.       Transferuri internaționale de date

 

 Nu vom transfera Datele dvs. în afara Spațiului Economic European (SEE)*

 

6.       Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal 

 

Vodafone a implementat politici și reguli privind păstrarea datelor cu caracter personal, care să respecte principiile prevăzute de legislația privind protecția datelor cu caracter personal. Termenele de păstrare sunt revizuite în mod periodic pentru a ne asigura că nu păstrăm sau prelucrăm în alt mod datele dvs. decât dacă este necesar.

În general, vom păstra datele dvs.cu caracter personal (1) pe durata contractului încheiat cu noi, plus o anumită perioadă care poate varia de la caz la caz conform politicii noastre de retenție sau (2) în cazul unor dispute/plângeri/investigații, până la încetarea acestora, plus o perioadă rezonabilă (în funcție de circumstanțe). După expirarea acestei perioade, datele cu caracter personal vor fi distruse, șterse sau anonimizate în mod ireversibil (după caz).

Vom stoca Datele dvs. și rapoartele agregate menționate mai sus timp de 3 ani de la data finalizării campaniei comerciale.

 

7.       Păstrarea în condiții de siguranță a datelor cu caracter personal

În cadrul Vodafone există echipe de securitate specializate care revizuiesc și îmbunătățesc, în mod constant, măsurile noastre de protecție împotriva accesului neautorizat la, pierderii accidentale, dezvăluirii sau distrugerii datelor dvs. cu caracter personal.

Comunicările pe internet (spre exemplu, e-mailurile) nu sunt sigure decât dacă au fost criptate. Comunicările dvs. pot trece prin mai multe țări înainte de a fi expediate, deoarece aceasta este modalitatea de funcționare a internetului.

Nu putem să ne asumăm răspunderea pentru accesul neautorizat sau pierderea datelor cu caracter personal independente de controlul nostru.

Vodafone nu va solicita niciodată datele dvs. personale securizate sau datele securizate ale contului dvs. prin mesaje nesolicitate. Este responsabilitatea dvs. de a păstra în siguranță datele dvs. cu caracter personal și datele contului dvs. și de a nu le comunica terților.

Site-ul nostru poate furniza link-uri către site-urile unor terți. Vodafone nu își asumă răspunderea pentru securitatea și conținutul acestor site-uri ale terților. De aceea, asigurați-vă că ați citit politicile respectivei companii cu privire la confidențialitate și utilizarea cookie-urilor înainte de a utiliza site-ul acesteia sau de a introduce datele dvs. cu caracter personal pe respectivul site.

Același lucru se aplică în cazul oricăror site-uri sau conținuturi ale terților la care vă conectați utilizând produsele și serviciile noastre.

Puteți alege să dezvăluiți datele dvs. personale în anumite modalități spre exemplu, plug-in-urile rețelelor de socializare (inclusiv cele oferite de Google, Facebook, Twitter și Pinterest) sau folosind serviciile terților care vă permit să postați public recenzii sau alte informații, iar un terț ar putea folosi informațiile respective.

Plug-in-urile rețelelor de socializare și aplicațiile de socializare sunt operate chiar de rețeaua de socializare și respectă condițiile de utilizare și politicile respectivei rețele privind confidențialitatea și utilizarea cookie-urilor. Trebuie să vă asigurați că ați luat la cunoștință aceste condiții.

 

8.       Drepturile  dvs.  

Dreptul de acces la datele cu caracter personal

Puteți obține de la noi confirmarea că prelucrăm datele dvs. cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt păstrate, existența dreptului de rectificare, ștergere sau restricționare a prelucrării. De asemenea, aveți dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le deținem în legătură cu dvs..

Dreptul de opoziție la utilizarea datelor cu caracter personal

În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a vă opune prelucrării de către Vodafone a datelor dvs. cu caracter personal. În funcție de situația concretă, dacă avem interese legitime pentru prelucrare care prevalează intereselor, drepturilor și libertăților dvs. ori avem nevoie de date pentru stabilirea, exercitarea ori apărarea în cadrul unor proceduri oficiale, putem prelucra în continuare datele dvs. pentru scopuri corelative.

Doriți să dezactivați un cookie sau să înțelegeți mai multe despre acestea? Consultați Politica de utilizare a cookie-urilor disponibilă pe site-ul nostru Politica de utilizare a cookie-urilor și a tehnologiilor de urmărire online similare - Vodafone.ro

Dreptul de rectificare a datelor cu caracter personal

Aveți dreptul de a rectifica datele deținute în legătură cu  dvs. dacă acestea nu sunt corecte. Dacă datele pe care le deținem cu privire la  dvs.  trebuie actualizate sau în cazul în care considerați că acestea pot fi incorecte, puteți contacta echipa noastră de Relații cu Clienții sau puteti completa Formularul privind exercitarea drepturilor GDPR disponibil aici: https://www.vodafone.ro/consumption/groups/public/documents/digital_asset/v689792.pdf

Dreptul la portabilitatea datelor

Aveți dreptul, în anumite circumstanțe, de a ne solicita să vă furnizăm dvs. datele proprii pe care ni le-ați comunicat. De exemplu, Vodafone se asigură că puteți accesa singuri datele permițându-vă să descărcați facturile lunare printr-un singur click, în formatul pe care îl alegeți. Pentru aceasta, trebuie să vă autentificați în My Vodafone și să accesați secțiunea de Facturare. Unele aplicații și servicii specifice vă permit să extrageți informațiile stocate de utilizator în serviciile de cloud și hosting oferite de Vodafone, de exemplu Backup+.

Dreptul de a vă revoca permisiunile

Pentru a nu mai primi oferte și comunicări comerciale:

Dacă nu doriți să mai primiți oferte și comunicări comerciale cu privire la produsele și/sau serviciile Partenerilor, va puteți retrage consimțământul oricând dupa ce l-ați acordat, fie pentru toate comunicările, fie doar pentru canalele selectate (e-mail, SMS, MMS, Whatsapp, RCS sau poștă).

Există diverse metode de renunțare la primirea comunicărilor și ofertelor comerciale și de la crearea de profiluri:

·        Autentificați-vă în My Vodafone, accesați (1) secțiunea Setări – Personalizează setările si (2) Permisiuni; meniul Setări de Confidențialitate vă va oferi și posibilitatea de a renunța la primirea mesajelor de oferte și comunicări comerciale personalizate.

·        Contactați echipa noastră de Relații cu Clienții la *222;

·        Trimiteți un e-mail la adresa rgdp@vodafone.com;

·        Spuneți consultantului dacă primiți un apel de marketing;

·        Completarea formularului de exprimare/modificare permisiuni pus la dispoziție de Vodafone numai la cererea Clienților Business;

·        Dezactivați mesajele cu notificări push, inclusiv ofertele și comunicările comerciale, în orice moment din aplicațiile noastre ori modificând setările de notificare ale dispozitivului dvs. sau dezinstalând aplicația;

·        Folosiți opțiunea Asistență, disponibilă pe site-ul nostru, www.vodafone.ro sau Formularul privind exercitarea drepturilor GDPR disponibil aici Formularul privind exercitarea drepturilor GDPR.

Pentru renunțarea la oferftele și comunicprile comerciale primite direct din partea altor societăți din Grupul Vodafone, vă rugăm să contactați direct aceste societăți.

Dreptul de a restricționa utilizarea datelor  dvs.  cu caracter personal

În anumite circumstanțe, veți avea dreptul de a ne solicita să restricționăm prelucrarea. În cazul în care considerați că datele pe care le deținem cu privire la  dvs. sunt incorecte sau considerați că nu ar trebui să prelucrăm datele dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de Relații cu Clienții pentru a discuta despre drepturile dvs..

Dreptul de ștergere

Vodafone se străduiește să prelucreze și să păstreze datele dvs. doar atât timp cât acest lucru este necesar. În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a ne solicita să ștergem datele cu caracter personal pe care le deținem în legătură cu dvs.. În cazul în care considerați că vă păstrăm datele mai mult decât este necesar, recomandăm să verificați mai întâi la serviciul de Relații cu Clienții dacă a încetat contractul dvs. cu Vodafone. Dacă acesta a încetat, este posibil să avem în continuare temeiuri legale pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal (pentru informații suplimentare în legătură cu perioadele de păstrare, vă rugăm să consultați Secțiunea 11. Păstrarea datelor dvs. cu caracter personal din Politica de Confidențiaitate, disponibilă GDPR - Prelucrarea datelor cu caracter personal | Vodafone).

Cum să formulați o reclamație

Dacă doriți să ne contactați în legătură cu oricare dintre drepturile dvs. sau să faceți o plângere în legătură cu modul în care utilizăm datele dvs. cu caracter personal, vă rugăm să contactați  (1) echipa noastră de Relații cu Clienții la *222 sau prin mijloacele puse la dispoziție în secțiunea asistență de pe site-ul nostru, www.vodafone.ro  sau (2) contactați Responsabilul nostru cu Protecția Datelor utilizând prin e-mail la rgdp@vodafone.com sau să completați Formularul privind exercitarea drepturilor GDPR disponibil aici: https://www.vodafone.ro/consumption/groups/public/documents/digital_asset/v689792.pdf sau (3) în scris, la adresa Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, nr. 201, etaj 4, sector 2, 020276 București, România, punând corespondența dvs. în atenția Responsabilului cu Protecția Datelor.

Vom face toate eforturile pentru a vă ajuta, dar dacă aveți în continuare nemulțumiri, puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – datele de contact se găsesc la adresa www.dataprotection.ro


*SEE este format din țări din Uniunea Europeană, Elveția, Islanda, Liechtenstein și Norvegia: se consideră că aceste țări au legi echivalente în ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal.

 

Dacă ești client Vodafone, ai parte de o serie de servicii pe cartela ta SIM. Ai rapid informații de interes pentru tine, precum cele financiare.

Dacă ai un abonament sau o cartelă Vodafone, te poți bucura de:

Servicii Financiare

Curs Valutar zilnic, cu istoric inclus.

Convertor Valutar

Servicii Divertisment

Tonuri de apel, pentru a-ți personaliza telefonul.

Mesaje de-a gata, cu acces direct la mesaje şi dedicaţii vocale. Vei găsi mereu mesaje noi, de sezon!

Meteo- starea vremii în oraşele pentru care doreşti să primeşti zilnic actualizări. Nou: De acum poţi afla starea vremii pentru 135 de oraşe din România.

Horoscop - poţi alege să primeşti horoscopul zilnic prin activarea alertelor pentru zodia ta.

Loto – afli oricând numerele câştigătoare la Loto 6/49 şi Noroc, Loto 5/40 sau Joker.Cu opţiunea alerte, ai numerele câştigătoare la numai 15 minute după extragere.

Abonament Vodafone - taxa de schimbare a SIM-ului este 3,96€ (TVA inclus). Tariful va apărea pe următoarea factură.

Cartela Vodafone - taxa de schimbare a SIM-ului este 3,96€ credit. Tariful se va scădea din creditul Cartelei Vodafone. Dacă nu ai acest credit disponibil în cont se va efectua o reîncărcare.

Micro-SIM este un cip special creat pentru PC tablete şi smartphone-uri de ultimă generaţie, care îţi oferă aceleaşi prestaţii ca o cartelă SIM obişnuită.

Poţi achiziţiona pentru gadget oricare dintre pachetele actuale prepaid şi postpaid pentru voce şi date şi ai parte, în continuare, de cea mai bună acoperire şi cel mai rapid Internet mobil.

Tarife

Micro-SIM este oferit gratuit împreună cu unul dintre pachetele de voce (Abonamente Voce sau Cartela Vodafone) sau date (Internet pe PC sau Cartela Internet Vodafone) disponibile în ofertă.

Categorie servicii Serviciu Preţ cerere Preţ răspuns Preţ alertă
  Curs valutar 0€ 0,25€ -
Convertor 0€ 0,25€ -
ATM în zonă 0,05 0,20€ - -
Divertisment Tonuri de apel 0,05€ 0,50€ -
Mesaje de-a gata - 0,10 €/apel -
Vreme 0,05€ 0,20€ 0,10€
Horoscop 0,05€ 0,20€ 0,10€
Loto 0,05€ 0,20€ 0,10€
Servicii Vodafone Reîncărcare 0€ 0€ -
Cadou 30 SMS 0,05€ 0,99€ -

Tarifele serviciilor conexe contractului de servicii Vodafone sunt următoarele:

  • schimbarea cartelei SIM cu acelaşi Număr de telefon este taxabilă cu 3,96 euro (valoare cu TVA inclus). Acest tarif nu este perceput în cazul în care înlocuirea este determinată de defecţiuni ale cartelei SIM utilizate sau de schimbarea terminalului sau a tehnologiei serviciilor de acces;
  • emiterea facturii tipărite nedetaliate este taxabilă cu 0,25 euro (valoare cu TVA inclus);
  • emiterea/reemiterea facturii detaliate tipărite este taxabilă cu 0,99 euro (valoare cu TVA inclus). Taxa aferentă emiterii/reemiterii facturii detaliate tipărite se aplică per factură solicitată, indiferent de câte numere de telefon sunt active la acea dată în contul de Client.