Apeluri voce
Poţi să redirecționezi către un număr programat:
- apelurile nepreluate (CFNRy – Call Forward when no Reply);
- apelurile primite când ai telefonul închis sau când eşti în afara ariei de acoperire (CFNRc – Call Forward when Not Reachable);
- apelurile primite în timpul unei convorbiri (CFB – Call Forward when Busy).
- toate apelurile primite şi să nu mai primeşti vreun apel pe mobil (CFU – Call Forward Unconditional)
Pentru orice apel primit şi redirecţionat de tine, plăteşti convorbirea de la terminalul tău până la destinaţie. Redirecţionarea către Vodafone VOX (căsuța vocală) e gratuită.
Serviciul de deviere a apelurilor nu este disponibil pentru utilizatorii Cartelei Vodafone și ai abonamentului Vodafone Avantaj. De asemenea, acest serviciu nu este disponibil pentru redirecționarea apelurilor primite către destinații internaționale (numere de telefon care aparțin operatorilor de telecomunicații din alte țări).
Poţi restricţiona pe telefonul tău efectuarea următoarelor tipuri de apeluri:
- Orice tip de apeluri (BAOC);
- Apeluri internaţionale (BOIC);
- Apelarea internaţională, exceptând apelurile direcţionate către România (BOIC-ex HC);
- Primirea oricărui apel (BAIC);
- Apelarea în roaming (BAIC-Roam).
Presupune activarea serviciului din meniul telefonului când vorbeşti şi ai alt apel în aşteptare.
- Dacă nu doreşti să răspunzi, ignoră apelul în aşteptare şi continuă convorbirea;
- Dacă doreşti să răspunzi, apasă tasta "YES" sau "OK". Poţi interschimba apelurile, punându-le în aşteptare. Detalii suplimentare găseşti în manualul de utilizare a telefonului.
Pentru a iniţia o teleconferinţă:
- Apelează prima persoană;
- Pune primul apel în aşteptare;
- Apelează o a doua persoană;
- Repetă procesul invitând alte persoane în discuţie (maximum 5).
Convorbirile din cadrul conferinţei se tarifează conform tipului de abonament pe care îl deţii.
Identificarea sursei apelurilor este posibilă doar pentru apelurile de la GSM la GSM, pentru cele de la centralele telefonice fixe digitale şi dacă opţiunea a fost activată pentru ambele numere de telefon.
- Când eşti apelat, pe ecranul telefonului e afişat numărul celui care te sună. Pentru a identifica mai uşor sursa apelului, memorează în telefon numele şi numerele cele mai frecvente.
- Când apelezi pe cineva, numărul sau numele tău va apărea afişat pe telefonul celui apelat. Dacă nu doreşti acest lucru, poţi limita identificarea numărului de telefon din meniul telefonului.