Descoperă Vodafone Pass

Pasiunea nu se poate măsura, aşa că de ce ai măsura-o în Giga? Stai pe net cât vrei în aplicațiile favorite, fără să consume din GB.

Cum funcţionează? Simplu: ia-ţi orice abonament cu Video Pass și Social Pass inclus şi poţi să laşi grija netului în seama noastră. Asta înseamnă că aplicaţiile Social, Chat şi Video nu-ţi mai consumă datele, pentru ca tu să te bucuri de tot ce iubeşti. Fără Giga, fără măsură.

Ia-ţi un abonament cu Vodafone Pass inclus

+ VIDEO Pass 2 luni

 

+ SOCIAL Pass inclus

 

RED 15 (15 €/lună)

Vodafone Smart N8

preț 14 €

 
Cumpără acum

+ VIDEO Pass inclus

 

+ SOCIAL Pass inclus

 

SUPER RED 22 (22 €/lună)

Huawei P9 Lite 2017

preț 39 €

 
Cumpără acum

Încearcă gratuit
Vodafone Pass pentru
abonamentul tău existent

Alege Pass-ul potrivit pasiunilor tale
și te bucuri de ceea ce iubești,
fără măsură, timp de 1 lună.

Activează gratuit din contul tău
sau din aplicația MyVodafone.

 
Activează acum

+ SOCIAL Pass

 
               
 
  • Trafic de internet în aplicațiile și website-urile de socializare, cele de mesagerie și cele pentru apeluri de voce și apeluri video prin internetFacebook, Facebook Messenger, Instagram, Whatsapp, Pinterest, Twitter, Tumblr și Viber. Lista este dinamică, putând fi modificată ca urmare a condiţiilor tehnice sau comerciale impuse de furnizori.
  • Traficul efectuat prin accesarea linkurilor din aceste aplicaţii/website-uri, care redirecţionează către website-uri terţe, nu este inclus, fiind consumat din traficul de internet inclus în abonament sau extraopțiuni, sau tarifat conform ofertei de pe contul tău.
  • Utilizarea Social Pass este permisă pentru nevoile tale proprii și în limite rezonabile.
  • Activarea Social Pass implică acordul privind prelucrarea datelor de trafic.
  • Opțiunea nu este disponiblă pentru Cartela Vodafone sau pentru abonamentele de internet mobil.

+ VIDEO Pass

 
       
 
  • Trafic de internet în aplicațiile și website-urile de video streaming: YouTube, Netflix, HBO GO, Vimeo și 4GTV+. Lista este dinamică, putând fi modificată ca urmare a condiţiilor tehnice sau comerciale impuse de furnizori.
  • Traficul efectuat prin accesarea linkurilor din aceste aplicaţii/website-uri, care redirecţionează către website-uri terţe, nu este inclus, fiind consumat din traficul de internet inclus în abonament sau extraopțiuni, sau tarifat conform ofertei de pe contul tău.
  • Utilizarea Video Pass este permisă pentru nevoile tale proprii și in limite rezonabile.
  • Activarea Video Pass implică acordul privind prelucrarea datelor de trafic.
  • Opțiunea este disponiblă pentru abonamentele de internet mobil. La consumarea traficului inițial lunar inclus în abonamentele de internet mobil, vei continua să utilizezi internetul la viteză scazută, inclusiv pentru aplicațiile incluse în opțiunea video.
  • Opțiunea nu este disponiblă pentru Cartela Vodafone.

Parteneri

   

Vodafone Pass este un mod nou prin care clienții pot utiliza internetul mobil fără grija costurilor suplimentare sau a restricțiilor. Dacă ești dezvoltatorul unei aplicații din categoriile de mai jos, devino partenerul nostru pentru ca utilizatorii de internet mobil să folosească fără griji aplicația ta în Supernet™ 4G+.

Dacă ești dezvoltatorul sau proprietarul unei aplicații de social media sau video, te rugăm să ne contactezi la contact.developer_ro@vodafone.com dacă:

a) doreşti includerea acesteia în lista menţionată mai sus. Cererea trebuie să cuprindă informaţii referitoare la denumirea aplicaţiei, mediile de stocare unde poate fi găsită, precum şi caracteristicile tehnice aferente. Vom avea nevoie de detaliile tehnice care să ne permită să identificăm aplicația în rețeaua noastră în vederea includerii traficului în opțiune. Informații precum IP-urile serverelor pe care funcționează serviciul sau domeniile utilizate ne vor ajuta să identificam în mod unic aplicația. Vom identifica în acest scop doar pachetele de date care aparțin aplicației, pentru a le include în Vodafone Pass.

b) aplicaţia este deja inclusă şi doreşti să fie retrasă.

Toate cererile de includere în promoţie vor fi analizate în conformitate cu politicile şi procedurile companiei noastre.

Întrebări frecvente

   

Poți verifica statusul contului tău și poți activa opțiunile:

  • direct din contul tău, în aplicația MyVodafone
  • prin apel gratuit la *100#, secțiunea Contul meu > Opțiuni active

Dacă nu ai deja cont MyVodafone, îți poți crea rapid unul  aici.

Află ce poți face cu aplicația MyVodafone aici.

Ce este inclus în Vodafone Pass?

Vodafone Social Pass include aplicaţii şi servicii ale căror scop este împărtăşirea de informaţii cu prietenii sau familia, prin intermediul unui modul de mesagerie instant (în format text sau apeluri video şi audio) sau a unui profil public sau privat. În acest moment partenerii incluşi sunt: Instagram, Whatsapp, Pinterest, Twitter, Snapchat, Tumblr şi Viber.

Vodafone Video Pass include traficul în aplicaţii şi servicii a căror scop principal este vizualizarea de conţinut tip video. În acest moment partenerii incluşi sunt: YouTube, Netflix, HBO GO, Vimeo și 4GTV+.

Dacă foloseşti un serviciu de tip VPN, traficul efectuat prin aplicatiile incluse in Social Pass si Video nu va putea fi identificat, chiar dacă ai un Vodafone Pass activ.

Aplicaţiile incluse se pot modifica?

Vodafone Pass include aplicaţiile tale favorite, aplicaţii care sunt create de către partnerii noştri comerciali. În timp, numărul partenerilor incluşi ne aşteptăm să crească, astfel încât noi aplicaţii vor fi incluse automat. Toţi partnerii susţin Vodafone Pass, totuşi pot fi circumstanţe în care partenerii nu vor mai putea să rămână în Vodafone Pass (de exemplu dacă nu vor mai putea furniza serviciul sau închid aplicaţia).

Ce se întâmplă când accesez un link dintr-una din aplicaţiile incluse?

Atunci când accesezi un link din aplicaţii poţi fi direcţionat tot în aceeaşi aplicaţie (de exemplu pentru a vizualiza o altă pagină sau alt profil din aplicaţia în care eşti), caz în care traficul este în continuare inclus în opţiune, sau poţi fi direcţionat către un alt site sau aplicaţie, caz în care vei utiliza traficul inclus în abonamentul sau extraopţiunile tale. Vezi aici tutorialul.

Ce înseamnă utilizarea pentru nevoile proprii?

Pentru că ne dorim ca experienţa în reţeaua noastră să fie optimă pentru toţi clienţii, Vodafone Pass poate fi folosit doar pentru nevoile tale proprii, în calitatea ta de utilizator final. Atunci când nu vei utiliza serviciile Vodafone (inclusiv Vodafone Pass) pentru nevoile proprii, prin acţiuni care au ca scop şi efect recomercializarea serviciilor sau utilizarea în beneficiul terţilor, Vodafone are dreptul de a suspenda serviciile sau de a aplica alte măsuri menţionate în Termenii şi Condiţiile Contractuale. În mod specific, pentru Vodafone Pass, Vodafone îşi rezervă dreptul de a reduce traficul efectuat prin Vodafone Pass din traficul inclus în abonament sau extraopțiuni.

Ce se întâmplă după ce am consumat GB incluşi în abonament?

Atunci când ai consumat traficul inclus în abonamentul sau extropțiunile tale, traficul care nu este inclus în Vodafone Pass va fi taxat la tarifele standard pentru abonamentul tău. Traficul prin Vodafone Pass va continua la viteză normală. Dacă ai un abonament pentru care la depăşirea traficului inclus viteza scade, viteza va fi redusă şi pentru traficul prin Vodafone Pass.

Ce se întâmplă când folosesc abonamentul meu în roaming?

Dacă ai un abonament cu acces la serviciul de roaming, traficul efectuat prin Vodafone Pass in tarile din Spatiul Economic European va fi disponibil in limita de utilizare rezonabila / iar la depăşire continua traficul de internet la tarifele standard/reglementate, de aici (https://www.vodafone.ro/roaming). Dacă eşti în alte ţări, din afara SEE, traficul în aplicaţiile incluse în Vodafone Pass va fi tarifat conform abonamentului sau opţiunilor tale.