Se încarcă...

Asigurare mobilă

Stai fără griji cu programul de Asigurări
 

Avantajele programului de Asigurări Vodafone

  • Cel mai bun pachet raportat la acoperire și costuri.
  • Acoperă aproximativ toate tipurile de daună și furt.
  • Polița de asigurare este valabilă și în străinătate, pentru maximum 30 de zile.
  • Plătești direct pe factura Vodafone prima de asigurare, stabilită în funcție de valoarea dispozitivului.
  • Anumite abonamente Super RED au inclusă opțiunea de asigurare în preț. Află mai multe detalii aici.

 
Cum știi că ai nevoie de asigurare mobilă?

  • Folosești dispozitivul des, în călătoriile din țară sau în străinătate.
  • Îl transporți în geantă sau în rucsac.
  • Vrei să n-ai grija unei cheltuieli suplimentare pentru reparații sau chiar pentru un nou dispozitiv, în caz de avarie sau furt.
 
 

Cum îmi asigur telefonul sau tableta?

  • Cumperi un dispozitiv din portofoliul Vodafone și semnezi în orice magazin actul de asigurare. Atenție, poți să semnezi actul de asigurare în maximum 30 de zile din momentul achiziției.
  • Tipul de poliță se va alege în funcție de prețul dispozitivului la liber, adică fără contract.
  • Plata primei de asigurare se face direct pe factura Vodafone, dacă aceasta nu este inclusă în prețul abonamentului.
  • Important: momentan, tabletele iPad nu se pot asigura.

Ce tip de poliță de asigurare îmi aleg?

  Standard 1€ Premium 2€ Standard 2€ Premium 3€ Standard 3€ Premium 5€ Standard 6€ Premium 9€
Prețul la liber al dispozitivului (€) 0 – 180 0 – 180 181 – 320 181 – 320 321 – 485 321 – 485 >486 >486
Prima lunară (€) 1 2 2 3 3 5 6 9
Taxa franșiză (€) 10 10 20 20 30 30 40 40
Acoperă distrugerile
 
 
 
 
 
 
 
 
Acoperă furtul
 
 
 
 
 
 
 
 

Cum beneficiez de asigurare?

  • Anunţi brokerul de asigurări Marsh sau Vodafone în maximum 7 zile lucrătoare de la data producerii incidentului. În caz de furt trebuie să anunţi poliţia, în maximum 48 ore de la momentul incidentului.
  • Dacă cererea de despăgubire este analizată și validată, vei primi un aparat identic sau cel puțin cu specificaţii similare. Aceste aparate pot fi şi recondiţionate: de exemplu, smartphone-urile iPhone, Samsung sau altele.
  • În cazul unei cereri de despăgubire validate, trebuie să plătești franșiza în valoare de 10, 20, 30 sau 40 € (TVA inclus), în funcţie de tipul poliţei de asigurare.
  • Pentru a intra în posesia despăgubirii, trebuie să faci dovada că ești persoana asigurată şi ai obligaţia să returnezi în orice magazin Vodafone aparatul asigurat defect, complet echipat (cu încărcător, baterie, căşti etc.) Despăgubirea va putea fi ridicată din orice magazin Vodafone.
  • Pentru a putea înregistra o daună, trebuie să ai prima de asigurare achitată în baza facturii primite de la Vodafone, dacă aceasta nu este inclusă în abonament.
 
 

Contact Marsh

Program:
9:00-18:00, de luni până vineri.

Telefon:
Naţional: 021.380.85.00 / 0372.744.872
Străinătate: +40.21.380.85.00 sau +40.0372.744.872

Email:
client.vodafone@marsh.com

ICU! – În caz de urgență
Pentru că vrem să te ştim în siguranţă la fiecare pas, îţi recomandăm să fii precaut şi să salvezi într-un mod diferit numerele de telefon ale celor mai apropiaţi membri ai familiei. Tastează ICU (În Caz de Urgenţă) înaintea numelui persoanei care doreşti să fie contactată. În cazul unui accident, personalul serviciului de urgenţă va căuta astfel de contacte în agenda telefonului tău pentru a solicita date despre istoricul tău medical.