În această perioadă, este important să ne concentrăm cu toţii pe ceea ce contează cu adevărat, să fim solidari şi să ne protejăm unii pe alţii.

Menținem România conectată

"Traversăm o perioadă dificilă în contextul extinderii virusului COVID-19, dar Vodafone România va face tot ceea ce este posibil pentru a păstra românii conectați.

Misiunea noastră presupune acum, mai mult ca niciodată, să ținem toți clienții conectați și să le asigurăm toate serviciile de comunicare de care au nevoie pentru a lucra, pentru a sta conectați cu familiile și prietenii, pentru a avea acces la servicii de sănătate și la cele de urgență.

Odată cu creșterea traficului în rețelele fixe și mobile, inginerii noștri fac tot posibilul pentru a menține calitatea foarte bună a rețelei și pentru a mări capacitatea imediat ce va fi necesar, astfel încât să putem asigura conexiuni de înaltă calitate pentru toți clienții noștri – companii mari sau mici ai căror angajați lucrează de la distanță, precum și clienții individuali care sunt acasă alături de familiile lor, dar și pentru alți actori sociali și economici din România. Cu toții avem nevoie să fim conectați, mai ales în această perioadă.

Ne-am concentrat să oferim susținere clienților noștri prin oferirea de apeluri gratuite către România din Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie până pe 31 martie. În plus, clienții persoane fizice au posibilitatea de a activa, până la finalul lui martie, un bonus de 300 de minute internaționale disponibile pentru apeluri către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie și Austria. Bonusul poate fi activat direct în My Vodafone.

Pentru companii, oferim o serie de oferte, în funcție de nevoile de business: 300 de minute internaționale pentru fix și mobil pentru Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie, Austria și toate țările din Spațiul Economic European până pe 31 martie. În plus, companiile care nu au opțiuni active în planurile tarifare, pot beneficia de o extraopțiune cu minute sau date mobile naționale nelimitate sau 600 de minute internaționale în cadrul SEE gratuit, până pe 15 aprilie.

Vom continua să realizăm noi oferte relevante pentru a ne ajuta clienții într-un mod semnificativ.

Pentru Vodafone România, clienții reprezintă sursa motivației pentru tot ceea ce facem, dar angajații noștri sunt epicentrul companiei. Fără această echipă de profesioniști talentați și dedicați, nu am reuși să le oferim clienților noștri calitatea și serviciile pe care le avem astăzi. Acesta este motivul pentru care, mai ales în perioada aceasta, am luat măsuri urgente pentru a-i proteja cât mai bine și pentru a le asigura cele mai bune soluții tehnice pentru desfășurarea proceselor de lucru. În acest moment, peste 70% dintre angajați lucrează de acasă. Colegii noștri din retail au acum un program de lucru redus și un nou regulament intern a fost instituit în toate magazinele noastre, cu scopul de a proteja sănătatea tuturor. De asemenea, oferim echipamente de protecție celor care intră în contact direct cu clienții, dar și celor de pe teren, echipamente ce respectă specificațiile indicate de autoritățile abilitate.

Aceste zile ne-au oferit ocazia să testăm planurile de business continuity ale companiei. Așa cum s-a dovedit prin numărul mare de angajați care a fost mobilizat, într-un timp atât de scurt, pentru a lucra de acasă, avem un model de afaceri robust și sisteme tehnice fiabile și stabile.

Situația cauzată de virusul COVID-19 reprezintă o foarte mare provocare, fapt ce ne îndeamnă pe toți să lucrăm împreună, să fim uniți pentru a asigura binele tuturor. Din acest motiv, Fundația Vodafone România s-a alăturat demersului cu scopul de a contribui la ajutorul oferit societății:

  • Elevii și profesorii din zonele rurale ale României își continuă acum activitățile de învățare, iar asta chiar într-un mod eficient și interactiv, chiar dacă școlile sunt închise. Toate acestea se întâmplă datorită platformei educaționale digitale oferită de Fundația Vodafone România prin programul Școala din Valiză.
  • Fundația Vodafone România colaborează cu Cisco, IBM și Reteaua EDU pentru a oferi gratuit școlilor din România care sunt interesate platforma Webex. Cu aceasta, profesorii pot continua predarea lecțiilor în timp real, prin video-conferență, având toți elevii prezenți, deși aceștia sunt acasă la ei.
  • Împreună cu ING Bank și Fundația Româno-Americană, Fundația Vodafone România susține 6 noi soluții digitale dezvoltate de către Code for Romania și oferite în parteneriat cu Guvernul României și Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR). Prima dintre acestea este stirioficiale.ro, o sursă utilă de informații din surse oficiale. Vor urma alte cinci platforme relevante în contextul actual.
  • De asemenea, Fundația Vodafone România sprijină asociația Geeks for Democracy, care desfășoară în prezent inițiativa Cumpărături la ușa ta, prin care voluntarii duc alimente și medicamente vârstnicilor și celor aflați în carantină obligatorie la domiciliu. 

Aceștia sunt doar câțiva pași pe care am reușit să îi facem până acum, într-o perioadă foarte scurtă de timp. Speranța și obiectivul nostru final sunt acelea de a fi cât mai implicați pentru a oferi sprijin relevant societății din România în vremurile acestea dificile, făcând lucrurile la care ne pricepem cel mai bine. Sunt extrem de mândră de echipa noastră care a lucrat din greu pentru a face totul cât mai bine pentru clienți și pentru a ajuta România.

Vă doresc tuturor să aveți grijă de voi, să vă protejați sănătatea și sunt convinsă că vom reuși să depășim această situație, lucrând împreună și dând dovadă în continuare de agilitate și reziliență, adaptându-ne în continuare la noul mod de lucru."


Numai bine,
Murielle Lorilloux, CEO Vodafone & UPC România

19 martie 2020

Vezi declarația completă a CEO Vodafone & UPC România, Murielle Lorilloux.

Aici afli toate informațiile de care ai nevoie.

40 GB bonus pentru elevi și studenți

Dacă ai între 16 și 26 de ani îți oferim gratuit un bonus de 40 GB (10 GB/săptămână). Descarcă aplicația Vodafone Shake și activează “Student Pack”. Iar cu opțiunea Video urmărești cursurile #TeleȘcoala de pe canalul de YouTube al TVR gratuit, fără să consumi net.

În plus, accesezi gratuit, fără consum de trafic:

Serviciile online

Dacă te afli în țară îți recomandăm să amâni vizitele care nu sunt urgente în magazinele noastre și să folosești serviciile online:

Oferta în avans la Cartelă

Dacă folosești Cartela Vodafone, nu mai ai credit pe cont și îți expiră extraopțiunea, o poți reactiva acum și poți plăti oricând în următoarele 7 zile. Tot ce trebuie să faci este să urmezi pașii de aici.

Nu poți amâna vizita în magazin?

Dacă nu poți amâna vizita în magazin, te rugăm să păstrezi o distanță de cel puțin un metru față de oricare persoană din jurul tău și să eviți aglomerația. Poți găsi noul program al magazinelor noastre aici.

Ești client Vodafone Business?

Suntem alături de tine și de afacerea ta, chiar și atunci când angajații tăi lucrează de acasă.
De aceea, îți oferim toate serviciile de care ai nevoie:

Pentru mai multe detalii intră în secțiunea Business sau contactează-ți consultantul dedicat de vânzări.

Nu în ultimul rând,

Respectă toate indicațiile de igienă și măsurile comunicate de autorități pentru prevenirea infecției cu noul Coronavirus (COVID-19).

Informează-te din surse oficiale despre situația actuală pe www.stirioficiale.ro. Stirioficiale.ro este o soluție dezvoltată de Code4Romania în parteneriat cu Guvernul României prin Autoritatea pentru Digitalizarea României, susținută de ING România, Fundația Vodafone România și Romanian-American Foundation.

Ai grijă de tine și de cei dragi!

© Vodafone România 2020