Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cardul CI+ / Cum pot construi o listă de canale favorite?

Funcția de canale favorite este controlată de televizorul tău. Te rugăm să citești manualul de utilizare al televizorului pentru a stabili lista de canale favorite.

 
 
   
Cardul CI+ / Pot modifica ordinea canalelor?

Ordinea canalelor este presetată automat pe televizor. Dacă vrei să schimbi ordinea canalelor, consultă instrucțiunile de folosire ale televizorului.

 
 
   
Instalarea Cardului CI+ / Unde pot găsi parametrii de rețea necesari instalării cardului CI+?

La instalarea cardului CI+, ți se va solicita să introduci o serie de parametrii de rețea, ale căror valori le regăsești mai jos:

  • Frecvența – 306000
  • Symbol rate – 6900
  • Modulatie QAM – 256

Totodată, ți se va solicita să introduci și ID-ul de rețea al localității în care te afli, pe care îl poti afla aici.

 
 
   
Cardul CI+ / Cât poate dura căutarea automată a canalelor?

Operațiunea de căutare automată a canalelor poate varia în funcție de modelul televizorului și metoda de căutare selectată în meniul televizorului:

  • varianta rapidă: prin căutare automată ~ 2-3 min
  • varianta completă: ~ 30 min

Parametrii de căutare se pot regăsi în capitolul "Parametri de rețea utilizați în căutarea canalelor", de la pagina 6.

Recomandările de față asigură recepția corectă, rapidă și eficientă a canalelor din grila digitală.

 
 
   
Cardul CI+ / Pot utiliza Ghidul de programe TV?

Da, poți folosi ghidul de programe pe televizorul tău. Vodafone asigură, de asemenea, afișarea informațiilor despre programul curent și cel imediat următor.

Funcționarea corectă și facilitățile ghidului TV pot varia însă în funcție de modelul televizorului utilizat. Vodafone nu garantează funcționarea corectă a informațiilor din ghidul TV pe mai multe zile sau afișarea corectă pe televizoarele necertificate.

 
 
   
Mesaje generale de eroare / O nouă versiune de software este disponibilă, ce trebuie să fac?

Acest mesaj apare în situația în care o nouă versiune de software este disponibilă pentru Digital Card. Trebuie să permiți actualizarea de software apăsând pe butonul OK de pe telecomandă. Nu vei putea accesa serviciul de televiziune digitală până nu se termină actualizarea.

 
 
   
Cât durează până când televizorul meu recunoaște Cardul Digital?

Poate dura câteva minute pâna când televizorul tău recunoaște automat cardul.

Nu scoate cardul din televizor în timp ce procesul de recunoaștere este în curs.

Descarcă Manualul de Card Digital

 
 
   
Cardul CI+ / Cum funcționează controlul parental?

Cardul CI+ v1.4 beneficiaza de control parental integrat (PIN standard 0000)

 
 
   
Mesaje generale de eroare / Televizorul afisează următorul mesaj de eroare "Semnal demodulat" / "Canal criptat" / "Conținut codat". Ce trebuie să fac?

Asigura-te ca suportul cardului este orientat cu sigla Vodafone spre perete. Dacă problema persistă, contactează departamentul de suport tehnic la 031 1000 872 (program L–D 07:00 - 23:00).

 
 
   
Mesaje generale de eroare/Televizorul afiseaza un mesaj de “ Nu ai acces la acest canal/Acces restrictionat”. Cum trebuie sa procedez ?

Cel mai probabil, canalul în cauză nu se regășeste în abonamentul tău; verifică pe www.vodafone.ro dacă acest canal TV se află în abonamentul achizitionat.

Dacă problema persistă, contactează departamentul de relații clienți 0311000872.