Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Se poate recepționa Digital TV pe un televizor cu receiver built-in, fără a mai folosi mediabox-ul?

Semnalul este transmis codat, iar decodarea se face folosind smart card. Daca televizorul tău dispune de un tuner DVB-C în care poți introduce smart-card-ul, vei putea viziona toate canalele pe televizorul tău. Dacă tuner-ul DVB-C nu dispune de slot pentru introducerea cardului, poți folosi slot-ul Common Interface (CI+).

În cazul în care nu poți folosi nici slot-ul CI+, vei putea viziona doar canalele transmise necriptat.

 
 
   
Cum procedez dacă am meniul într-o limbă străină?

Pe telecomanda mediaboxului apasă tasta Menu, selectează opțiunea de Setări și apoi Setări inițiale.

Se va solicita codul PIN pentru confirmarea operațiunii; dacă nu a fost schimbat, codul este 0000.

După confirmarea codului, mediabox-ul se va reseta, iar la inițializare va apărea meniul cu țările unde trebuie selectată țara România.

Ulterior se va introduce codul de activare al orașului în care locuiești. În meniul următor se va verifica puterea semnalului/ calitatea semnalului, iar la mesajul "Semnal bun pentru a continua vă rog apăsați tasta OK" se apasă tasta OK de pe telecomanda mediaboxului.

Prin confirmare se va trece la meniul de căutare canale, după indentificarea numărului de canale se confirmă prin apăsarea tastei OK de pe telecomanda mediabox-ului.

 
 
   
Cum pot înregistra emisiuni și filme prin intermediul mediabox-ului Horizon?

Pentru a înregistra programele dorite trebuie să conectezi un Hard Disk extern în spatele mediabox-ului tău.

Hard Disk-ul trebuie să aibă următoarele specificații:

  • Capacitate de stoare: între 160 și 500 GB (nu  se  recomanda  dispozitive  cu capacitate mai mare de 500 Gb)
  • Dimensiuni: 2,5 inch
  • Viteză de scriere: minim 30 MB/s
  • Cache: minim 4 MB, 8 MB recomandat
  • Conectivitate: USB 2.0

Atentie! Hard Disk-ul va fi formatat și criptat în momentul conectării la mediabox.

 
 
   
Unde pot găsi parametrii de rețea necesari instalării cardului CI+?

La instalarea cardului CI+, ți se va solicita să introduci o serie de parametrii de rețea, ale căror valori le regăsești mai jos:

  • Frecvența – 306000
  • Symbol rate – 6900
  • Modulatie QAM – 256

Totodată, ți se va solicita să introduci și ID-ul de rețea al localității în care te afli, pe care îl poti afla aici.

 
 
   
Cât poate dura căutarea automată a canalelor?

Operațiunea de căutare automată a canalelor poate varia în funcție de modelul televizorului și metoda de căutare selectată în meniul televizorului:

  • varianta rapidă: prin căutare automată ~ 2-3 min
  • varianta completă: ~ 30 min
 
 
   
Pot utiliza Ghidul de programe TV?

Da, poți folosi ghidul de programe pe televizorul tău. Vodafone asigură, de asemenea, afișarea informațiilor despre programul curent și cel imediat următor.

Funcționarea corectă și facilitățile ghidului TV pot varia însă în funcție de modelul televizorului utilizat. Vodafone nu garantează funcționarea corectă a informațiilor din ghidul TV pe mai multe zile sau afișarea corectă pe televizoarele necertificate.

 
 
   
Actualizare software

Dacă este disponibilă o nouă versiune software pentru card-ul CI+ vei fi notificat. Îți recomandăm să actualizezi software-ul în mod regulat. Dacă începi procesul de actualizare nu vei putea accesa serviciul de televiziune digitală până la finalizarea actualizării.

 
 
   
Televizorul afișează unul din mesajele următoare: ”Semnal demodulat”/”Canal criptat”/”Conținut codat”. Ce trebuie să fac?

Asigură-te că suportul cardului este orientat cu sigla Vodafone spre exterior. Dacă problema persistă, contactează departamentul de suport tehnic la 031 1000 872 (program zilnic 07:00 - 23:00).

 
 
   
Televizorul afișează unul din mesajele următoare: ”Nu ai acces la acest canal” sau ”Acces restricționat”. Cum trebuie să procedez?

Aceste mesaje se afișează atunci când canalul în cauză nu se regășeste în abonamentul tău; verifică pe www.vodafone.ro dacă acest canal TV se află în abonamentul achizitionat.

Dacă problema persistă, contactează departamentul de relații clienți la numărul 0311000872.

 
 
   
Care este codul PIN standard?

Codul PIN standard este 0000.