Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum pot înregistra emisiuni și filme prin intermediul mediabox-ului Horizon?

Pentru a înregistra programele dorite trebuie să conectezi un Hard Disk extern în spatele mediabox-ului tău.

Hard Disk-ul trebuie să aibă următoarele specificații:

  • Capacitate de stoare: între 160 și 500 GB (nu  se  recomanda  dispozitive  cu capacitate mai mare de 500 Gb)
  • Dimensiuni: 2,5 inch
  • Viteză de scriere: minim 30 MB/s
  • Cache: minim 4 MB, 8 MB recomandat
  • Conectivitate: USB 2.0

Atentie! Hard Disk-ul va fi formatat și criptat în momentul conectării la mediabox.

 
 
   
Unde pot găsi parametrii de rețea necesari instalării cardului CI+?

La instalarea cardului CI+, ți se va solicita să introduci o serie de parametrii de rețea, ale căror valori le regăsești mai jos:

  • Frecvența – 306000
  • Symbol rate – 6900
  • Modulatie QAM – 256

Totodată, ți se va solicita să introduci și ID-ul de rețea al localității în care te afli, pe care îl poti afla aici.

 
 
   
Cât poate dura căutarea automată a canalelor?

Operațiunea de căutare automată a canalelor poate varia în funcție de modelul televizorului și metoda de căutare selectată în meniul televizorului:

  • varianta rapidă: prin căutare automată ~ 2-3 min
  • varianta completă: ~ 30 min
 
 
   
Pot utiliza Ghidul de programe TV?

Da, poți folosi ghidul de programe pe televizorul tău. Vodafone asigură, de asemenea, afișarea informațiilor despre programul curent și cel imediat următor.

Funcționarea corectă și facilitățile ghidului TV pot varia însă în funcție de modelul televizorului utilizat. Vodafone nu garantează funcționarea corectă a informațiilor din ghidul TV pe mai multe zile sau afișarea corectă pe televizoarele necertificate.

 
 
   
Actualizare software

Dacă este disponibilă o nouă versiune software pentru card-ul CI+ vei fi notificat. Îți recomandăm să actualizezi software-ul în mod regulat. Dacă începi procesul de actualizare nu vei putea accesa serviciul de televiziune digitală până la finalizarea actualizării.

 
 
   
Televizorul afișează unul din mesajele următoare: ”Semnal demodulat”/”Canal criptat”/”Conținut codat”. Ce trebuie să fac?

Asigură-te că suportul cardului este orientat cu sigla Vodafone spre exterior. Dacă problema persistă, contactează departamentul de suport tehnic la 031 1000 872 (program zilnic 07:00 - 23:00).

 
 
   
Televizorul afișează unul din mesajele următoare: ”Nu ai acces la acest canal” sau ”Acces restricționat”. Cum trebuie să procedez?

Aceste mesaje se afișează atunci când canalul în cauză nu se regășeste în abonamentul tău; verifică pe www.vodafone.ro dacă acest canal TV se află în abonamentul achizitionat.

Dacă problema persistă, contactează departamentul de relații clienți la numărul 0311000872.

 
 
   
Care este codul PIN standard?

Codul PIN standard este 0000.

 
 
   
Pașii de instalare mediabox Horizon

Descarcă prin click aici Ghidul cu pașii de instalare. Urmărește tutorialul de configurare al mediaboxului Horizon aici

Urmărește-ne pe YouTube sau pe Zoom by Vodafone, vei găsi și alte tutoriale de interes pentru tine.

 
 
   
Cum conectez la retea mediaboxul HD?

Click aici pentru a urmari tutorialul de conectare al mediaboxului HD.

Urmărește-ne pe YouTube sau pe Zoom by Vodafone, vei găsi și alte tutoriale de interes pentru tine.