Prin contract ți se alocă un singur număr de telefon. Telefonul se conectează la portul 1 (unul din cele două colorate gri).
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Prin contract ți se alocă un singur număr de telefon. Telefonul se conectează la portul 1 (unul din cele două colorate gri).
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Da, poți conecta 2 sau mai multe aparate telefonice la modem, însă vei avea același număr de telefon pentru toate aparatele, conform contractului cu abonatul. Pentru a putea folosi mai multe aparte telefonice este nevoie de montarea unui spliter pe cablul care iese din modem către aparatul telefonic pe care îl utilizezi acum. De asemenea, poți folosi aparate telefonice modelul DECT (telefoane fixe fără fir).
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Telefonul trebuie să fie setat în modul TONE.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Da, modemul suportă conectarea unui fax și utilizarea lui atât pentru trimiterea cât și pentru recepționarea apelurilor tip fax către/dinspre destinații naționale și internaționale.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Cablul de telefonie trebuie să fie conectat în mufa TEL1/ Line1, pentru a funcționa. La instalarea modemului în locația ta, alocarea serviciului de telefonie se face pe portul TEL 1/ Line 1.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Poți consulta abonamentele și tarifele disponibile aici
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Verifică dacă modemul este alimentat cu energie electrică, apoi verifică dacă mufele cablului care leaga modemul de telefon sunt bine introduse atât în modem, cât și în telefon. Repornește modemul și așteaptă resincronizarea. Dacă după aceste operațiuni serviciul nu este funcțional contactează-ne la 031 1000 872.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?