Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Probleme de conectare la rețea

  • Conexiunea fizică dintre PC și modem nu este realizată corespunzător (cabluri conectate incorect).
  • Selectează meniul Tools din browser-ul pe care îl folosești după care alege opțiunea Internet Options. În noua fereastră deschisă selectează tab-ul Connections și apoi opțiunea Lan Settings. În noua fereastră nici una dintre cele 3 opțiuni existente nu trebuie să fie bifate. Opțiunile sunt: "Automatically detect settings/ Use automatic configuration script/ Use a proxy server for your LAN"
  • Trebuie să selectezi meniul File din browser și să debifezi opțiunea "Work Offline"
  • Modem-ul trebuie să fie sincronizat. Acest lucru se verifică prin a observa dacă led-ul de "Online" este aprins continuu.

Cablul (UTP sau USB) trebuie să fie introdus corect atât în modem cât și în calculator (placa de rețea sau portul USB). Dacă led-ul "Online" de pe modem este stins înseamnă că nu există conectivitate între modem și PC. Trebuie sa verifici cablul între modem și calculator și instalarea corectă a driverelor pentru placa de rețea sau USB.

Dacă folosești un proxy server, te rugăm să dezactivezi această opțiune dacă ai probleme în accesarea Internetul-ui. Pentru a ajunge la această opțiune, în browser-ul Internet Explorer (exemplu) trebuie parcurgi următorii pași: se deschide Internet Explorer -> Tools -> Connections -> LAN Settings.