Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Probleme de conectare la rețea

Conexiunea fizică dintre PC și modem nu este realizată corespunzător (cabluri conectate incorect).

Selectează meniul Tools din browser-ul pe care îl folosești după care alege opțiunea Internet Options. În noua fereastră deschisă selectează tab-ul Connections și apoi opțiunea Lan Settings. În noua fereastră nici una dintre cele 3 opțiuni existente nu trebuie să fie bifate. Opțiunile sunt: "Automatically detect settings/ Use automatic configuration script/ Use a proxy server for your LAN"

Trebuie să selectezi meniul File din browser și să debifezi opțiunea "Work Offline"

Modem-ul trebuie să fie sincronizat. Acest lucru se verifică prin a observa dacă ledul de "Online" este aprins continuu. In cazul modemului Connect Box ledul alb indica functionarea echipamentului.

Cablul (UTP sau USB) trebuie să fie introdus corect atât în modem cât și în calculator (placa de rețea sau portul USB). Dacă led-ul din portul LAN de pe modem si PC este stins înseamnă că nu există conectivitate între modem și PC. Trebuie sa verifici cablul între modem și calculator și instalarea corectă a driverelor pentru placa de rețea sau USB. Vezi aici cum verifici dacă modemul este gata de configurare.

Dacă folosești un proxy server, te rugăm să dezactivezi această opțiune dacă ai probleme în accesarea Internetul-ui. Pentru a ajunge la această opțiune, în browser-ul Internet Explorer (exemplu) trebuie parcurgi următorii pași: se deschide Internet Explorer -> Tools -> Connections -> LAN Settings.

Urmărește-ne pe YouTube sau pe Zoom by Vodafone, vei găsi și alte tutoriale de interes pentru tine.