Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Internet Banking

Poti plati factura Vodafone pentru servicii de fix si televiziune usor si rapid, 24 de ore din 24, daca detii optiunea Internet Banking atasata contului tau curent, la una din urmatoarele banci: Raiffeisen, BRD, BCR, ING Bank, Banca Transilvania, UniCredit Bank, Garanti Bank, CEC Bank.

Atunci când efectuezi plata facturii este necesar să alegi din aplicație Vodafone pentru servicii fixe si TV ca furnizor si sa completezi cu atentie codul tau de client.

 
 
   
Direct debit

Ai nevoie de un cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, ING Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, BCR, Bancpost, UniCredit-Ţiriac Bank, Citibank, CEC, , Piraeus, Garanti Bank, Millennium Bank, OTP Bank, Intesa Sanpolo, Leumi Bank sau Alpha Bank.

Mergi la bancă pentru completarea formularului de Direct Debit sau intră în contul tău bancar online (dacă ai disponibilă această opţiune la banca la care ai deschis contul). Atenție, unele bănci pot solicita o factură tipărită.

 
 
   
Transfer bancar

Poți plăti prin transfer bancar în unul din următoarele conturi:

  • RO08 BACX 0000 0004 4300 8000 (deschis la UniCredit Bank)
  • RO58 BTRL 0130 1202 9215 95XX (deschis la Banca Transilvania)
  • RO73 INGB 0001 0000 0000 0777 (deschis la ING Bank)
  • RO42 RNCB 0072 0029 6168 0001 (deschis la BCR)
  • RO95 RZBR 0000 0600 1712 1802 (deschis la Raiffeisen Bank)
  • RO71 BRDE 450S V773 6390 4500 (deschis la BRD GSG)
  • RO76 CRCO X410 0410 0031 6509 (deschis la CreditCoop)
  • RO85 UGBI 0000 6520 0384 5RON (deschis la Garanti Bank)
  • RO20 CECE B318 44RO N415 5818 (deschis la CEC Bank)

Atenție!

Nume beneficiar: SC Vodafone România SA

În detaliile plății te rugăm să ne menționezi codul de client, seria și numărul facturii pe care o plătești. Banca ta poate percepe comision pentru efectuarea transferului. Te rugăm să ai în vedere că termenul de inregistrare al plăților efectuate prin transfer bancar este de 2 zile lucrătoare. Puteti confirma plata în aplicația MyVodafone Fix&TV.

 
 
   
Online prin MyVodafone fix&TV

Cel mai rapid mod de a-ți plăti factura Vodafone pentru servicii de fix și televiziune.

Te autentifici în aplicația MyVodafone Fix&TV pe mobil sau de pe https://www.upc.ro/sign-in, selectezi factura și o plătești online, indiferent de tipul de card bancar pe care îl ai. Ai acces la istoricul facturilor si poti plati orice suma doresti, la orice ora.

Daca nu ai cont MyVodafone Fix&TV, iți poți crea unul accesând https://www.upc.ro/register/create-profile/

 
 
   
Ce informații îmi sunt necesare pentru plata facturii?

Pentru ca plata facturii să fie înregistrată pe contul corect și în termen, este necesar sa comunici codul tau de client format din primele 7 cifre. Acesta se regaseste pe prima pagina, zona centrala, a facturii Vodafone pentru servici fixe & TV. Daca efectuezi plata prin ordin de plata este necesar sa completezi pe langa codul tau de client și numărul de factură.

Poți primi detaliile facturii și dacă trimiți un SMS cu tarif normal la numărul 1807 cu textul ”Factura”.

 
 
   
Cum pot amâna o plată?

Poți amâna o plată o singură dată pe lună, pentru 3 zile, dacă ai doar o factură neachitată și nu există o altă promisiune de plata înregistrată. Amânarea de plata se poate face doar pentru întreaga sumă scadentă. În situația în care serviciile sunt suspendate, amânarea plății le va reactiva în mod automat.

Tot ce trebuie să faci este să accesezi aplicația MyVodafone Fix&TV, din sectiunea Facturi vei putea selecta amanare plata.

 
 
   
Cum pot afla detaliile facturii?

Există mai multe posibilități de a intra în posesia copiei facturii :

Crează-ți un cont My Vodafone Fix & TV, astfel ai posibilitatea de a vizualiza și descarcă facturile. Activează-ți factura electronică din contul tău My Vodafone Fix& TV și vei primi factura imediat ce aceasta a fost emisă.

Poți solicita copia facturii printr-un SMS cu tarif normal la 1807, cu textul ”Factura”; această opțiune este valabilă doar de pe numarul de telefon inregistrat in baza noastra de date pe contul tău.

Poți solicita copia facturii prin e-mail la adresa persoanefizice_fix_tv@vodafone.com

 
 
   
De ce valoarea primei facturi emise este mai mare decât valoarea lunară a serviciilor contractate?

Deoarece pe prima factură emisă este indicată atât valoarea abonamentelor corespunzătoare perioadei cuprinse între data instalării serviciilor și data emiterii primei facturi (prorata), cât și valoarea abonamentelor pentru factura curentă (perioada în curs).

 
 
   
Cum pot activa factura electronică?

Primești factura pe e-mail dacă te înregistrezi pe My Vodafone Fix& TV, accesand link-ul aici. Astfel beneficiezi de informații despre serviciile la care ești abonat, ai acces la istoricul facturilor și posibilitatea de a plăti online sigur și rapid