Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Contracte

 
Cum pot achiziționa un serviciu?

Pentru a achiziționa orice serviciu Vodafone fix și TV te rugăm să completezi online formularul de comandă aferent pachetului pe care îl dorești dând click pe butonul „Comandă” sau ne poți suna la numărul de telefon: 0311 001 001. Vei afla toate detaliile necesare de la unul dintre reprezentanții noștri de relații clienți.

 
 
   
Care este perioada contractuală minimă pe care pot încheia un contract?

Perioada contractuală poate fi de 12 sau 24 de luni. Pentru detalii te așteptăm în magazinele Vodafone, sau ne poți contactat la 031.100.1001.

 
 
   
Cum pot beneficia de o ofertă nouă, fiind client existent?

Îți poți modifica serviciile existente sunând la numărul de telefon 0311 001 001.

 
 
   
Pot să îmi păstrez serviciile dacă doresc să mă mut la altă adresă?

Poți să îți păstrezi serviciile Vodafone fixe și TV existente dacă te muți la o altă adresă unde acestea pot fi disponibile. Te rugăm să ne contactezi la numarul 031 1000 872 sau să ne trimiți un email pe adresa persoanefizice_fix_tv@vodafone.com, în care să notezi codul tău de client, adresa actuală unde sunt instalate serviciile, numărul de telefon de contact și adresa unde dorești să muți serviciile.

 
 
   
Cum pot să îmi schimb datele personale? Informațiile trecute pe factura mea sunt eronate / mi-am schimbat numărul de telefon, buletinul etc.

Pentru a schimba datele personale te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 031.1000.872. Un reprezentant Vodafone îți va prelua solicitarea. Astfel de modificări pot fi solicitate doar de către titularul de contract.

 
 
   
Doresc să reziliez contractul. Cum trebuie să procedez?

Pentru această solicitare poți să ne contactezi la numărul de telefon 031.1000.872. Vei afla toate detaliile necesare de la unul dintre reprezentanții noștri de relații clienți. De asemenea, poți să trimiți solicitarea prin email la adresa persoanefizice_fix_tv@vodafone.com.

 
 
   
Care este procedura de tratare a reclamațiilor clienților?

Procedura de tratare a reclamațiilor poate fi consultată aici.

 
 
   
Unde pot găsi contractul cadru?

Contractul cadru împreună cu anexele îl poți găsi aici.

 
 
   
Care este procedura pentru portare număr?

Regăsești mai multe informații aici.

 
 
   
Cum pot întrerupe temporar serviciile fixe și TV Vodafone?

Poți solicita suspendarea serviciilor Vodafone fixe și TV. Te rugăm să ne contactezi la numărul 031 1000 872 sau să ne trimiți un email pe adresa persoanefizice_fix_tv@vodafone.com, în care să notezi codul tău de client, adresa unde sunt instalate serviciile și un număr de telefon de contact.