Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Situații de urgență

 
Cum aflu codul PUK pentru un SIM?

Poți afla codul PUK astfel:

  • Direct din contul tău My Vodafone in secțiunea Administrare cont - Cod PUK
  • Sună la *100# de pe un telefon din reţeaua Vodafone și alege: Contul meu-Urgente-Puk apoi introduci numarul tău și vei primi codul direct pe telefon si prin SMS;
  • Sună la *222 - Află codul PUK, blocare sau deblocare numar sau spune ghidului "Vreau codul PUK” ;
  • Sună la 0372022222 (număr cu tarif normal), din orice rețea națională;
  • Sună la 0040372022222, dacă te afli în afara țării.
 
 
   
Ce trebuie să fac dacă mi-am blocat codul PIN?

Vei avea nevoie de codul PUK pe care îl afli ușor din contul My Vodafone, (secțiunea Administrare cont - Cod PUK)

Totodata, poți obține codul PUK sunând și astfel:

  • Sună la *100# (Meniu Contul meu - Urgenţe - PUK), introduci numarul tău și vei primi codul direct pe telefon și prin SMS
  • Sună la *222, apoi spui ghidului "Vreau codul PUK"
 
 
   
Cum schimb sau dezactivez codul PIN?
  • Direct din meniul telefonului tău – accesează următoarele secțiuni: Setări telefon > Setări de siguranţă/securitate, unde vei găsi opţiunea pentru dezactivarea codului PIN;
  • Tastează pe telefon **04*PINvechi*PIN nou*PIN nou#
 
 
   
Ce pot face dacă mi-am blocat şi codul PUK?

Este necesară schimbarea cartelei SIM. Pentru a obține o cartelă SIM blank, poți merge doar în cel mai apropiat magazin Vodafone.

 
 
   
Cum îmi pot bloca sau debloca telefonul sau tableta dacă mi-a fost furat/a?

Pentru a bloca numărul de telefon, poți accesa unul dintre canalele de mai jos:

  • Contul My Vodafone, la secțiunea MyVodafone - Administrare cont - Blochează SIM
  • Prin apel către *221 (dacă eşti titular de contract sau persoană autorizată în relația cu Vodafone pentru firma pe care o reprezinți) sau *222, apoi spui ghidului Andreea "vreau să blochez un număr"
    • *Prin apel către 228 (22:00 - 08:00 în timpul săptămânii şi 18:00 -08:00 în weekend)
    • *100# - Urgență – Blochează număr

Îți poți recupera simplu și rapid numărul de telefon în cel mai apropiat magazin Vodafone. Un reprezentant îți va oferi o nouă cartelă SIM cu același număr.

Important: Vodafone te poate ajuta să blochezi SIM-ul dar nu și dispozitivul propriu-zis.

 
 
   
Cum îmi pot recupera cartela SIM dacă mi-a fost furată sau am pierdut-o?

Poți face inlocuirea cartelei SIM in cel mai aproapiat magazin Voddafone. Aici vei primi un nou SIM cu acelaşi număr de telefon.

Daca SIM-ul nu este pierdut, poți face schimbarea direct din contul tău My Vodafone, in sectiunea Administrare cont - Schimbare cartela SIM

 
 
   
Dacă mi-a fost furat laptopul şi pun restricţie pe el mai poate fi folosit?

Vodafone te poate ajuta sa blochezi SIM-ul dar nu și dispozitivul propriu-zis. În consecință, numărul nu va mai putea fi folosit, dar laptopul nu poate fi blocat de la distanță.

Pentru a-ți înlocui cu ușurință telefonul sau laptopul furat e important ca în momentul achiziționarii acestora să închei o asigurare. Găsești mai multe detalii despre asigurările disponibile aici.

 
 
   
Cum aflu IMEI telefon?

Pentru a afla IMEI-ul telefonului tău, tastează direct de pe telefon formula: *#06#

 
 
   
Cum imi pot schimba cartela SIM in cazul in care am un SIM blank nou

In cazul in care ai deja o serie SIM noua poți face schimbarea

  • Din contul tău MyVodafone sau din aplicația mobilă MyVodafone
  • Sunând de pe numărul tău de abonament pentru care vrei să faci schimbarea la *222 și solicitând " Vreau schimbare SIM"
  • te rugăm să ai la indemână seria SIM de pe noua cartelă SIM