Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Service

 
De ce documente am nevoie la predarea telefonului în service?
  • toate accesoriile pachetului achiziţionat de la Vodafone (telefon, încărcător, baterie),
  • certificatul de garanţie în original, care să ateste faptul că telefonul tău se află încă în garanţie,
  • factura fiscală eliberată la data cumpărării produsului, în original.

Dacă ai activat codul de securitate al telefonului, nu uita să îl dezactivezi înainte de a-l expedia către service sau să îl comunici specialiştilor noștri.

 
 
   
Cum verific statusul actual al reparaţiei?

Dacă telefonul tău a fost trimis către REGENERSIS

accesează http://www.regenersis.ro/stan.aspx, introdu IMEI-ul telefonului sau numărul de fişă al telefonului şi vei afla pe loc statusul reparaţiei.

Pentru mai multe detalii poţi contacta direct Service-ul Regenersis la adresa de e-mail customercare@regenersis.com sau la numărul de telefon 0372 155 300.

Dacă telefonul tău a fost trimis către Cordon Electronics

accesează http://www.cordongroup.ro/, introdu IMEI-ul telefonului şi vei afla pe loc statusul reparaţiei.

Pentru mai multe detalii poți contacta direct Service-ul Cordon Electronics la adresa de e-mail office@cordongroup.ro sau la numărul de telefon 021 300 99 05.

 
 
   
Dacă predau telefonul pentru reparaţii într-o reprezentanţă Vodafone, de unde ştiu către ce service a fost trimis?

Vei primi o foaie de predare pe care va fi specificat şi service-ul la care se va trimite telefonul tău. Momentan, Vodafone România lucrează cu două service-uri: Regenersis şi Cordon Electronics.

 
 
   
Ce pot face dacă telefonul nu funcţionează de la bun început?

Revino cu telefonul în reprezentanța din care l-ai cumpărat.

Consultanţii noştri îţi vor da un nou telefon după ce vor verifica chitanţa, factura, pachetul cu telefonul şi accesoriile şi se vor asigura că nu există urme de folosire necorespunzătoare sau alte probe de folosire inadecvată.

 
 
   
Cum pot debloca un telefon codat în reţeaua Vodafone?

Depune o cerere într-unul din magazinele Vodafone, alături de un document care justifică achiziţionarea telefonului de la Vodafone Romania (de ex. factura de achiziție a telefonului

 
 
   
În cât timp se deblochează un telefon?

În maxim 15 zile lucrătoare de la solicitare, dacă resursele tehnice de deblocare sunt valabile.

 
 
   
De ce acte am nevoie la ridicarea telefonului din service?

Procesul verbal de predare pe care l-ai semnat la predarea telefonului în service.

 
 
   
Cum pot să aflu versiunea de software a telefonului?

Tastează formula corespunzătoare de mai jos, în funcție de modelul telefonului tău:

Alcatel - *#000000#

Benq - *#300#

Bosch - *#3262255*8378#

Dancall - *#9999#

LG - 277634#*# sau *#07# sau *8375#

Maxon - *#9900# sau *#9901#

Motorola - (pentru modelele Acer & P2k) *#300# sau *#9999#

Motorola - (pentru seriile Mpx) *#**837#

Mitsubishi - tine apasata tasta * și tastează 5806

NEC - *#2820#

Nokia - *#0000# sau *#682371158412125# (pentru modelele DCT-L)

Panasonic - *#9999# în primele 10 secunde de la pornirea telefonului, sau *#369#

Pantech - *01763*8371#

Philips - *#8377*#

Sagem - apasă tasta MENIU, apoi 511#; sau apasă * cand ești intrat în meniul principal

Samsung *#1234# sau *#7777# sau *#9999# sau *#1111# sau *#0837#, în funcție de modelul utilizat

Sharp - *01763*8371#

Sony - Ericsson - >*<<*<* folosind tastele săgeți

Sony - *#7353273#

Siemens - *#06# apoi apasă tasta din dreapta sus

TSM/Vitel - *#9917#

VK *#79#

 
 
   
Ce pot face dacă nu primesc înapoi toate componentele sau accesoriile telefonului?

Adresează-te consultantului / curierului care îţi predă laptop-ul, iar acesta va avea grijă să clarifice problema. Reclamaţiile ulterioare returnării coletului şi cele care nu au la bază un act doveditor emis de agentul poştal nu vor fi luate în considerare.

Reține că pe procesul verbal semnat la predarea laptop-ului către service sau magazin sunt specificate toate componentele predate (telefon sau accesorii), deci acesta ar fi momentul oportun.

 
 
   
Ce pot face dacă am probleme cu telefonul sau cu accesoriile achiziționate de la Vodafone?
  • trimite-l în service-ul Vodafone, prin cel mai apropiat magazin sau partener Vodafone
  • vino în reprezentanţa Vodafone din care l-ai cumpărat. Consultanţii noştri îţi vor verifica chitanţa, factura, pachetul cu telefonul şi accesoriile şi se vor asigura că nu există urme de folosire necorespunzătoare sau alte probe de folosire inadecvată şi îţi vor da în schimb un alt telefon.