Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Care sunt condițiile generale de garanție pentru un produs achiziționat de la Vodafone?

Produselele comercializate de Vodafone România beneficiază de 2 ani de garanție de la data achiziției, conform legii 449/2003. Toate terminalele sunt reparate în unități de service autorizate de producător.

Exemplu: un terminal achiziționat la data de 1 ianuarie 2017 va beneficia de garanție până la dată de 31 decembrie 2018.

Condițiile de acordare a garanției pot diferi în funcție de producător, de aceea recomandăm să verifici criteriile de acordare a garanției consultand certificatul de garanție.

 
 
   
Cât costă taxa de transport și constatare? Unde pot achita taxa de reparație pentru produsele în afară garanției?

Regenersis - 62 LEI + TVA

ESD-ROM - 78 LEI + TVA

Cordon Electronics - 49 LEI + TVA

În funcție de model, taxa de reparație se poate achita la magazinul Vodafone sau la unitatea de service (la casierie/transfer bancar). Detaliile de plată se regăsesc pe factura proformă trimisă de service.

Produsele reparate în afară garanției vor beneficia de 3 luni garanție.

 
 
   
Cadru legal

În data de 8 iunie 2009, Vodafone România a semnat, alături de alți operatori de telefonie mobilă, un cod de conduită pentru deblocarea terminalelor mobile blocate în rețeaua proprie.

Totuși, începând cu aprilie 2019, toate terminalele comercializate de Vodafone România se vor debloca gratuit, indiferent de modul în terminalele au fost achiziționate. În prezent, Vodafone România comercializează atât terminale codate, cât și decodate.

Pentru deblocare terminal trebuie să contactați *222 sau să mergeți într-un magazin Vodafone.

Codul de conduită poate fi accesat pe site-ul ANCOM: http://www.ancom.org.ro/deblocarea-telefoanelor-codate-_4819

 

 
 
   
Unde pot preda aparatul pentru aducerea la conformitate?

Poți preda terminalul defect pentru reparație fie direct la unitatea service, fie la oricare reprezentanta sau partener Vodafone.

Dacă dorești predarea produsului defect direct la service, poți verifică în lista de mai jos unitatea de service autorizată alocată producătorului respectiv:

Important! Dacă ești din București și deții un produs Huawei sau Samsung poți beneficia de reparația acestuia pe loc (1h)

Huawei – Huawei Service Center: Bd. Nicolae Bălcescu 23A, sector 1, București. Program Luni-Vineri 10 -19 și Sâmbătă 10– 15.

Samsung - SAMSUNG Customer Service Plaza: Bld. Iuliu Maniu nr. 7, sector 6, București. Program: Luni – Vineri: 9-21, Sâmbătă 10-15

                                                                              Băneasa Shopping City, Sector 1, București . Program: 10.00 - 22.00

Apple (doar telefoane mobile), Samsung, Vodafone devices, Alcatel, ZTE, Sony, LG, HTC, Blackberry, Microsoft, Nokia, WIKO se vor repara la unitatea service CTDI Str. Buiacului, nr.2 Building B2, Gate 3, Logistic Parc LOGICOR, Ilfov, Mogoșoaia, 077135. Nr telefon: 0372 155 300

Huawei și Prestigio se repara la ESD-ROM - Bd. Decebal NR 14, Bloc S6, Sector 3, București. Cod poștal 030967 Nr telefon: 021 326 6063

Motorola și Lenovo (telefoane și tablete) se repara la Depanero - Sos. Orhideelor 27 – 29 București 010953 Nr telefon: 0742 726 843

Allview se repară la Diangi - Bd. Timișoara, nr.92, Sector 6, București 0723 342 644

Tablete Ipad, Mobiwire și Doro se repară la Cordon Electronics: Stradă Dumitru Brumarescu nr. 9A Sector 4 Nr telefon: 0730 616 111

Atenție! Aparatul trebuie predat cu toate codurile de siguranță deblocate, iar dacă deții un produs Apple, va trebui să te asiguri că a fost dezactivata funcția “find my iphone”. Apple nu oferă garanție produselor care au această funcție activată.

 
 
   
Este nevoie să platesc pentru deblocarea aparatului?

Nu, decodarea terminalelor achiziționate din rețeaua Vodafone se va face gratuit.

 
 
   
În cât timp voi primi codul de deblocare?

Termenul legal de oferire a codului de deblocare este de 15 zile lucrătoare, însă în majoritatea cazurilor acesta este oferit pe loc.

 
 
   
De ce documente am nevoie la predarea aparatului în service pentru reparația în garanție?
  • Este recomandat să ai cu tine factura de achiziție și certificatul de garanție 
  • Incarcatorul/cablul de date, dacă defectul reclamat face referire la probleme de încărcare/pornire.
 
 
   
Ce pași trebuie să urmez pentru a debloca un terminal achiziționat de la Vodafone?

Poți depune o cerere într-unul dintre magazinele Vodafone sau telefonic la *222 (din rețeaua Vodafone) sau la 0372.022.222 (din altă rețea).

Rareori se poate întâmpla ca un telefon să nu poată fi deblocat utilizând codul de deblocare. În acest caz, telefonul va fi trimis către service pentru a fi deblocat.

 
 
   
Cum aflu dacă terminalul a fost reparat și returnat?

După reparația produsului, unitatea de service va trimite un SMS către numărul de telefon menționat în fișa de reparație, prin care veți fi notificat că produsul a fost expediat de la unitatea de service către punctul de colectare.

 
 
   
Cum pot verifica statusul reparației?

Dacă telefonul tău a fost trimis către CTDI accesează http://vodafone.ctdi.ro, introdu IMEI-ul telefonului sau numărul de fişă al telefonului şi vei află pe loc statusul reparaţiei. Pentru mai multe detalii poţi contacta direct Service-ul Regenersis la adresa de e-mail customercare@regenersis.com sau la numărul de telefon 0372155300.

Pentru restul unităților de service, se poate contacta telefonic unitatea respectivă:

ESD-ROM - 021 326 6063

Depanero - 0742 726 843

Cordon Electronics - 0730 616 111