Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cât costă taxa de transport și constatare? Unde pot achita taxa de reparație pentru produsele în afară garanției?

Regenersis - 62 LEI + TVA

ESD-ROM - 78 LEI + TVA

Diangi - 30 LEI + TVA doar constatarea, transportul se calculează în funcție de zona

Cordon Electronics - 49 LEI + TVA

În funcție de model, taxa de reparație se poate achita fie la magazinul Vodafone, fie la unitatea de service (la casierie/transfer bancar). Detaliile de plată se regăsesc pe factura proformă trimisă de service.

Produsele reparate în afară garanției vor beneficia de 3 luni garanție.

 
 
   
Cadru legal

În dată de 8 iunie 2009, Vodafone România a semnat alături de alți operatori de telefonie mobilă un cod de conduită pentru deblocarea terminalelor mobile blocate în rețeaua proprie. Astfel, începând cu 15 iulie 2009 la momentul vânzării unui terminal blocat către client, agentul de vânzări trebuie să-i comunice acestuia următoarele informații:

  • Faptul că terminalul este blocat în rețeaua Vodafone;
  • Tariful de deblocare;
  • Condițiile de deblocare - unde și cum se adresează clientul, documentele necesare, durata în care se va realiza deblocarea, taxe de deblocare

Codul de conduită poate fi accesat pe site-ul Ancom:

http://www.ancom.org.ro/deblocarea-telefoanelor-codate-_4819

 
 
   
De ce documente am nevoie la predarea aparatului în service pentru reparația în garanție?
  • Factură de achiziție
  • Certificate de garanție
  • Incarcatorul/cablul de date, daca defectul reclamat face referire la probleme de incarcare/pornire.

În canalul de vânzare de cazul în care nu mai deții factură de achiziție, această se va putea reemite, însă termenul de rezolvare poate diferi în funcție la 1 zi, pe loc, până la câteva zile lucrătoare.

 
 
   
Este nevoie să platesc pentru deblocarea aparatului?

În funcție de modul în care ai achiziționat aparatul, acesta se poate debloca gratuit sau contracost:

  • la liber (fără subvenție, independent de serviciile Vodafone) - terminalul se deblochează gratuit.
  • În rate - deblocate gratuită oricând (chiar și în perioada contractuală).
  • la abonament, cu subvenție, fără că perioada contractuală să fi expirat - 50 EURO.
  • la abonament, cu subvenție, dar cu perioada contractuală expirată - 10 EURO.
 
 
   
În cât timp voi primi codul de deblocare?

Termenul legal de oferire a codului de deblocare este de 15 zile lucrătoare, însă în majoritatea cazurilor acesta este oferit pe loc.

 
 
   
Terminalele comercializate de Vodafone România sunt codate în rețea?

Da, toate aparatele comercializate de Vodafone sunt blocate în rețea.

 
 
   
Ce pași trebuie să urmez pentru a debloca un terminal achiziționat de la Vodafone?

Poți depune o cerere într-unul din magazinele Vodafone, alături de factură, pentru a justifica achiziţionarea telefonului de la Vodafone România. După îndeplinirea criteriilor de deblocare, veți primi un cod deblocare împreună cu instrucțiunile de deblocare.

Rareori se poate întâmplă că deblocarea să nu poate fi efectuată utilizând condul de deblocare. În acest caz, aparatul va trebui trimis la service în vederea deblocarii.

 
 
   
Care sunt condițiile generale de garanție pentru un produs achiziționat de la Vodafone?

Produselele comercializate de Vodafone România beneficiază de 2 ani de garanție de la dată achiziției, conform legii 449/2003. Toate terminalele sunt reparate în unități de service autorizate de producător.

Exemplu: un terminal achiziționat la data de 1 ianuarie 2017 va beneficia de garanție până la dată de 31 decembrie 2018.

Condițiile de acordare a garanției pot diferi în funcție de producător, de aceea recomandăm să verifici criteriile de acordare a garanției consultand certificatul de garanție.

 
 
   
Cum aflu dacă terminalul a fost reparat și returnat?

După reparația produsului, unitatea de service va trimite un SMS către numărul de telefon menționat în fișa de reparație, prin care veți fi notificat că produsul a fost expediat de la unitatea de service către punctul de colectare.

 
 
   
Cum pot verifica statusul reparației?

Dacă telefonul tău a fost trimis către CTDI accesează http://vodafone.ctdi.ro, introdu IMEI-ul telefonului sau numărul de fişă al telefonului şi vei află pe loc statusul reparaţiei. Pentru mai multe detalii poţi contacta direct Service-ul Regenersis la adresa de e-mail customercare@regenersis.com sau la numărul de telefon 0372155300.

Pentru restul unităților de service, se poate contacta telefonic unitatea respectivă:

ESD-ROM - 021 326 6063

Depanero - 0742 726 843

Diangi - 0723 342 644

Cordon Electronics - 0730 616 111