Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Echipament Defect

 
De ce documente am nevoie la predarea aparatului în service pentru reparația în garanție?
  • Este recomandat să ai cu tine factura de achiziție și certificatul de garanție 
  • Incarcatorul/cablul de date, dacă defectul reclamat face referire la probleme de încărcare/pornire.
 
 
   
Cât durează reparația unui telefon?

Termenul mediu de reparație este de 5 zile lucrătoare de la dată predării aparatului. Termenul legal de aducere la conformitate este de 15 zile calendaristice. În limita stocului disponibil poți beneficia de un aparat înlocuitor care să poată fi folosit pe durata reparației, astfel încât să fie asigurată continuitatea serviciilor Vodafone.

 
 
   
Care sunt condițiile generale de garanție pentru un produs achiziționat de la Vodafone?

Produselele comercializate de Vodafone România beneficiază de 2 ani de garanție de la data achiziției, conform legii 449/2003. Toate terminalele sunt reparate în unități de service autorizate de producător.

Exemplu: un terminal achiziționat la data de 1 ianuarie 2020 va beneficia de garanție până la dată de 31 decembrie 2021.

Condițiile de acordare a garanției pot diferi în funcție de producător, de aceea recomandăm să verifici criteriile de acordare a garanției consultand certificatul de garanție.

 
 
   
Cât costă taxa de transport și constatare?

Taxele de transport și constatare pentru fiecare unitate service se regăsesc mai jos:

  • Regenersis - 62 LEI + TVA
  • ESD-ROM - 78 LEI + TVA
  • Cordon Electronics - 49 LEI + TVA
 
 
   
Unde pot achita taxa de reparație pentru produsele în afara garanției?

În funcție de model, taxa de reparație se poate achita la magazinul Vodafone sau la unitatea de service (la casierie/transfer bancar). Detaliile de plată se regăsesc pe factura proformă trimisă de service.

Produsele reparate în afară garanției vor beneficia de 3 luni garanție.

 
 
   
Cum aflu dacă terminalul a fost reparat și returnat?

După reparația dispozitivului, unitatea de service va trimite un SMS către numărul de telefon menționat în fișa de reparație, prin care vei fi notificat că produsul a fost expediat de la unitatea de service către punctul de colectare de unde îl poți ridica.

 
 
   
Cum pot verifica dacă telefonul a fost reparat?

În cazul în care telefonul tău a fost trims către CTDI, procedezi astfel:

Pentru mai multe detalii poţi contacta direct Service-ul Regenersis la adresa de e-mail customercare@regenersis.com sau la numărul de telefon 0372155300.

Daca telefonul tău a fost trimis la alt service, poți contacta telefonic unitatea respectivă, astfel:

ESD-ROM - 021 326 6063

Depanero - 0742 726 843

Cordon Electronics - 0730 616 111

 
 
   
Unde pot preda telefonul defect pentru a fi reparat?

Poți preda aparatul respectiv fie într-una dintre reprezentanțele noastre pentru a fi trimis catre o unitate service

Te rugăm să ai aduci factura de achizitie, sa cunosti modelul telefonului si Seria IMEI

Dacă ești client- persoană fizică, poți trimite aparatul în service pentru a fi reparat, direct de la tine de acasă, prin noua funcționalitate din aplicația My Vodafone - “Service telefon”