Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Echipament Defect

 
Cum pot verifica statusul reparației?

Dacă telefonul tău a fost trimis către CTDI accesează http://vodafone.ctdi.ro, introdu IMEI-ul telefonului sau numărul de fişă al telefonului şi vei află pe loc statusul reparaţiei. Pentru mai multe detalii poţi contacta direct Service-ul Regenersis la adresa de e-mail customercare@regenersis.com sau la numărul de telefon 0372155300.

Pentru restul unităților de service, se poate contacta telefonic unitatea respectivă:

ESD-ROM - 021 326 6063

Depanero - 0742 726 843

Cordon Electronics - 0730 616 111

 
 
   
Care sunt condițiile generale de garanție pentru un produs achiziționat de la Vodafone?

Produselele comercializate de Vodafone România beneficiază de 2 ani de garanție de la data achiziției, conform legii 449/2003. Toate terminalele sunt reparate în unități de service autorizate de producător.

Exemplu: un terminal achiziționat la data de 1 ianuarie 2017 va beneficia de garanție până la dată de 31 decembrie 2018.

Condițiile de acordare a garanției pot diferi în funcție de producător, de aceea recomandăm să verifici criteriile de acordare a garanției consultand certificatul de garanție.

 
 
   
Cât costă taxa de transport și constatare? Unde pot achita taxa de reparație pentru produsele în afară garanției?

Regenersis - 62 LEI + TVA

ESD-ROM - 78 LEI + TVA

Cordon Electronics - 49 LEI + TVA

În funcție de model, taxa de reparație se poate achita la magazinul Vodafone sau la unitatea de service (la casierie/transfer bancar). Detaliile de plată se regăsesc pe factura proformă trimisă de service.

Produsele reparate în afară garanției vor beneficia de 3 luni garanție.

 
 
   
De ce documente am nevoie la predarea aparatului în service pentru reparația în garanție?
  • Este recomandat să ai cu tine factura de achiziție și certificatul de garanție 
  • Incarcatorul/cablul de date, dacă defectul reclamat face referire la probleme de încărcare/pornire.
 
 
   
Cât durează reparația unui telefon?

Termenul mediu de reparație este de 5 zile lucrătoare de la dată predării aparatului. Termenul legal de aducere la conformitate este de 15 zile calendaristice. În limita stocului disponibil poți beneficia de un aparat înlocuitor care să poată fi folosit pe durata reparației, astfel încât să fie asigurată continuitatea serviciilor Vodafone.

 
 
   
Cum aflu dacă terminalul a fost reparat și returnat?

După reparația produsului, unitatea de service va trimite un SMS către numărul de telefon menționat în fișa de reparație, prin care veți fi notificat că produsul a fost expediat de la unitatea de service către punctul de colectare.

 
 
   
Unde pot preda aparatul pentru aducerea la conformitate?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.

Te rugăm să ai disponibile informațiile despre :

  • Factura achiziție
  • Model telefon
  • Serie IMEI
 
 
   
Ce pot face dacă aparatul nu funcționează de la bun început?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.

Te rugăm să ai disponibile informațiile despre :

  • Factura achiziție
  • Model telefon
  • Serie IMEI