Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Asigurare telefoane si tablete

 
În ce situație poate să îmi fie respins dosarul pe motiv de neglijeță?

Nu sunt despăgubite telefoanele / tabletele care au fost stricate sau furate din neglijență clientului, de exemplu:

  • când aparatul este lăsat nesupravegheat într-un loc public;
  • când este lăsat în grădina/ curte, chiar dacă este proprietatea clientului;
  • când este lăsat în cort;
  • când este lăsat pe exteriorul unui vehicul sau lăsat în interior nesupravegheat / la vedere.
  • nu sunt despăgubite defecțiunile acoperite de garanție. Mai multe detalii în Termeni și condiții
 
 
   
Cum poți benficia de asigurare în caz de dauna sau furt?
  1. În caz de dauna: trebuie să anunți broker-ul de asigurare Marsh în termen de maxim 8 zile lucrătoare de la producerea daunei ;
  2. În caz de furt: trebuie să anunți broker-ul de asigurare Marsh în maxim 48 de ore de la producerea furtului. Este necesar să se facă prezența dovezii de furt emise de către Poliție pentru deschiderea dosarului de dauna;
  3. Trebuie să declari asiguratorului circumstanțele în care dauna s-a petrecut;
  4. Asigurătorul verifică dosarul de dauna;
  5. Dacă dosarul de daună:
    • este acceptat - Marsh oferă varianta că telefonul să fie înlocuit/reparat în funcție de situația în cauză și comunică pașii următori ce trebuie parcurși;
    • este respins - Marsh va notifica printr-o scrisoare prin care este explicat motivul respingerii dosarului.

Contact Marsh:

  • Program: Luni - Vineri: 09.00-18.00
  • Numere de telefon: 021.380.85.00 sau 0372.744.872
  • Email: client.vodafone@marsh.com
 
 
   
Ce acoperă asigurarea mobilă?
  • Asigurarea STANDARD: Daunele accidentale ale dispozitivului mobil
  • Asigurarea PREMIUM: Daunele accidentale ale dispozitivului mobil impreuna cu furtul acestuia
 
 
   
Cum se activează opțiunea de asigurare?

Opțiunea de asigurare este compatibilă doar terminalelor vândute de către Vodafone și se poate activa în maxim 30 de zile de la achiziția acestora.

 
 
   
Ce reprezintă produsul de asigurare mobilă pentru telefoane și tablete?
  • Un serviciu ce ofera abonatilor Vodafone posibilitatea de a-si asigura dispozitivele mobile achizitionate de la Vodafone in caz de furt sau deteriorare.
  • Dispozitivele mobile asigurate sunt acoperite de aceste polite de asigurare atat in Romania, cat si in strainatate.
 
 
   
Cum se alege opțiunea corectă de asigurare mobilă?

Tipul de polița de asigurare se alege în funcție de prețul dispozitivului la liber, adică fără contract, conform tabelului de mai jos:

Asigurarea mobilă Vodafone Standard Premium
Primă de asigurare lunară (€) 2€ 3€ 6€ 7€ 9€ 12€ 3€ 4€ 7€ 8€ 10€ 14€
Preţul de vânzare la liber al telefonului sau tabletei, cu TVA inclus (€) <150 151 – 300 301 – 450 451 – 590 591 – 1000 1001 – 1800 <150 151 – 300 301 – 450 451 – 590 591 – 1000 1001 – 1800
Fransiză (taxă deductibilă, platită de Client la momentul înlocuirii telefonului în urma unei daune aprobate)   10€ 35€ 50€ 65€ 70€ 90€ 10€ 35€ 50€ 65€ 70€ 90€
Dauna accidentală (inclusiv defecţiuni cauzate de apă)    da da da da da da da da da da da da
Furtul (furtul din buzunare, tâlhăria, efracţia)  nu nu nu nu nu nu da da da da da da
Acoperă distrugerile Telefonul sau tableta înlocuit/ă sunt identice sau au specificaţii similare.    Aceste dispozitive pot fi noi sau recondiţionate (modele iPhone, Samsung).
 
 
   
Ce fac în cazul în care nu mai dețin Polița de asigurare?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.

Te rugăm să ai disponibile informațiile despre :

  • Factura achiziție
  • Model telefon
  • Serie IMEI