Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Cum poți benficia de asigurare în caz de dauna sau furt?

  1. În caz de dauna: trebuie să anunți broker-ul de asigurare Marsh în termen de maxim 8 zile lucrătoare de la producerea daunei ;
  2. În caz de furt: trebuie să anunți broker-ul de asigurare Marsh în maxim 48 de ore de la producerea furtului. Este necesar să se facă prezența dovezii de furt emise de către Poliție pentru deschiderea dosarului de dauna;
  3. Trebuie să declari asiguratorului circumstanțele în care dauna s-a petrecut;
  4. Asigurătorul verifică dosarul de dauna;
  5. Dacă dosarul de daună:
    • este acceptat - Marsh oferă varianta că telefonul să fie înlocuit/reparat în funcție de situația în cauză și comunică pașii următori ce trebuie parcurși;
    • este respins - Marsh va notifica printr-o scrisoare prin care este explicat motivul respingerii dosarului.

Contact Marsh:

  • Program: Luni - Vineri: 09.00-18.00
  • Numere de telefon: 021.380.85.00 sau 0372.744.872
  • Email: client.vodafone@marsh.com