Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Până când pot să îmi activez oferta Nelimitat Vodafone Italia?

Oferta se poate activa în termen de 60 de zile de la achiziționarea sau reînnoirea unui abonament de voce de minimum 10 euro.

 
 
   
Am vreo restricţie în roaming? Ce înseamnă politică de utilizare rezonabilă?

Începând cu 15 iunie 2017, beneficiile naţionale incluse în abonamente (minute naţionale, SMS-uri naţionale, trafic internet pe mobil) sunt disponibile pentru utilizare în roaming în SEE (Uniunea Europeană, Islanda, Lichtenstein şi Norvegia), în limita Politicii de Utilizare Rezonabilă descrisă mai jos.
Serviciul de roaming în SEE este compatibil doar cu anumite oferte sau abonamente, conform portofoliului comercial Vodafone. În situaţia unei utilizări excesive, abuzive sau anormale a Serviciului de roaming în SEE, conform Regulamentului de roaming UE 531/2012 modificat şi completat de Regulamentul UE 2016/2286, Vodafone are dreptul să aplice următoarele tarife (euro cu TVA): 0,038€ /minut apel efectuat către statele din SEE, 0,0129€ /minut apel primit, 0,0119€ /SMS, 0,00895€ /MB.
Beneficiile de internet pe mobil incluse în abonamentul naţional (inclusiv extraopțiuni, bonusuri sau alte beneficii) sunt limitate pentru consumul în Roaming în SEE în conformitate cu prevederile art. 4 din Regulamentul nr. 2016/2286.
Volumul de internet pe mobil disponibil în Roaming în SEE, exprimat în GB, se calculează utilizând următoarea formulă:

2x Prețul total al abonamentului, cu TVA (incluzând orice extraopțiuni tarifate)  
7,14

După depășirea limitei, Vodafone are dreptul să aplice tariful de 0,00895€ (cu TVA) /MB.

 
 
   
Cum mă pot conecta la o rețea cand sunt în roaming?

Când ești în roaming, poți selecta reţeaua

  • automat (recomandat) sau
  • manual dacă: ai preferinţe pentru o anumită reţea, ai probleme cu găsirea reţelei sau dacă iniţiezi apeluri din apropierea graniţei

În mod obişnuit, telefonul selectează automat reţeaua cu cel mai puternic semnal. Verifică dacă telefonul este setat pe căutarea manuală a reţelei. Într-un asemenea caz ai la dispoziţie următoarele variante:

  • alegi manual o altă reţea din meniul telefonului, închizi şi reporneşti telefonul;
  • modifici setarea de tip manual în cea de tip automat şi telefonul va selecta singur reţeaua, aceasta fiind varianta recomandată.

Dacă în continuare nu funcţionează, este posibil să nu poţi selecta reţeaua din cauza calităţii semnalului zonei în care te afli.

 
 
   
Dacă am un abonament cu acces exclusiv național şi vreau să plec în roaming ce posibilităţi am?

Abonamentele naţionale nu sunt eligibile pentru activarea serviciului de roaming, beneficiile incluse pot fi utilizate doar pe teritoriul României. Pentru a beneficia de acces la roaming ne poţi contacta la 0372.022.222/ *222, de unde iţi vei putea modifica abonamentului cu unul eligibil conform portofoliului existent Vodafone.

 
 
   
Sunt taxat dacă am serviciul de roaming activ cât timp mă aflu în ţară?

Serviciul de roaming presupune costuri doar atunci când folosești o rețea străina.

Există totuși cazuri speciale în care, dacă te afli în apropierea graniţei şi efectuezi sau primeşti un apel, ai putea fi tarifat suplimentar sau ți-ai consuma din beneficiile incluse dacă telefonul tău este localizat intr-o rețea straină.

Ca să eviți situații de acest gen, dezactivează serviciul şi activează-l doar în situaţiile în care călătoreşti în străinătate.

 
 
   
Cum pot contacta un consultant Vodafone când sunt în roaming?

Dacă ești in roaming, ne poți contacta astfel:

  • apelează numărul lung 0040 372022222, numar gratuit. Vei fi transferat direct la un operator, după ce selectezi tipul de serviciu (cartelă, abonament).
  • trimite-ne un mesaj de aici https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/Contacteaza-ne/index.htm sau scrie-ne un mesaj privat pe pagina noastră de Facebook
 
 
   
Cum pot verifica serviciul Cost Control din roaming?

Și atunci când ești în roaming, poți verifica serviciul de cost costrol astfel:

  • cu un simplu click in aplicația MyVodafone dacă ai un telefon cu sistem de operare Android sau iOS. Traficul în aplicație este gratuit.
  • În contul MyVodafone de pe site-ul mobil.

Îți poți verifica serviciul de Cost Control cu un apel gratuit la *123#, direct de pe telefonul mobil.

Serviciul este disponibil atât clienților cu abonament, cât și posesorilor de Cartele Vodafone și este funcțional numai în următoarele țări: ALBANIA,BAHRAIN, BULGARIA, CEHIA, CROATIA, FRANŢA, GERMANIA, GRECIA, INSULELE MALDIVE, IRLANDA, ISRAEL, ITALIA, MAREA BRITANIE, MAURITIUS, OLANDA, POLONIA, PORTUGALIA, RUSIA, SINGAPORE, SUA, TADJIKISTAN, TAILANDA, TURCIA, UNGARIA.

Apelurile efectuate din străinătate către *123# (Cost Control) sunt gratuite.

În restul ţărilor poţi utiliza contul tău MyVodafone pentru cost control, cu mentiunea că acesta nu se actualizează zilnic.

 
 
   
Cum aflu prefixul ţării în care doresc să sun?

Poți vedea lista prefixelor internaționale aici.

Reține că, ori de câte ori efectuezi apeluri internaționale, trebuie să formezi, înaintea numărului, prefixul țării în care se află interlocutorul tău.

 
 
   
Cum pot activa sau dezactiva serviciul de roaming?

Pentru a beneficia de servicii în afara granițelor este necesar să ai roamingul activ și o extraopţiune/un abonament care permite accesul la roaming.

Îţi poţi activa serviciul de roaming prin oricare dintre următoarele modalităţi:

  • din contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, accesează secțiunile Contul meu > Serviciile tale > Internaţional şi roaming;
  • prin intermediul aplicaţiei mobile My Vodafone accesand Meniul rapid ramura Roaming;
  • apelează *100# şi accesează secțiunea roaming şi internaţional (dacă eşti abonat) sau Internaţional şi roaming (dacă eşti utilizator de Cartela Vodafone);
  • apelează *222 și alege:
  • pentru Cartela Vodafone : secțiunea roaming şi international;
  • pentru abonament: spune ghidului "vreau să-mi activez roamingul" sau "vreau să-mi dezactivez roamingul".
 
 
   
Mă aflu în roaming şi mi-am redirecţionat apelurile către un alt număr de telefon. Cum sunt taxat dacă primesc un apel?

Dacă ești in roaming și ai direcționat apelurile către alt număr, vei fi tarifat la preţul unui apel în roaming, de pe numărul tău pe numărul pe care ai redirecţionat apelurile. În plus, dacă numărul către care ai redirecţionat apelurile se află în roaming, va fi tarifat și acest conform prețurilor valabile și actuale pentru roaming.