Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum pot să văd tarifiele din ţară în care mă aflu?

Acceseză secţiunea "Roaming" din meniul aplicaţiei My Vodafone şi în secţiunea "Unde te duci" introdu numele ţării în care călătoreşti pentru a află tarifele disponibile în ţară respectivă.

 
 
   
Cum pot bloca numărul de telefon din aplicaţia My Vodafone în cazul în care l-am pierdut să mi s-a furat?

Accesează secţiunea "Setări" din meniul aplicaţiei My Vodafone, apoi selectează "Blochează SIM". Dacă numărul de telefon este abonament trebuie să cunoşti parolă setată pentru programul de loialitate vodafone.

 
 
   
Pot vedea apelurile nefacturate în aplicaţia My Vodafone?

Da, accesează secţiunea "Istoric factură", apoi în zona "Cost control" şi selectează numărul pentru care doreşti să verifici apelurile/sesiunile de date.

 
 
   
Cum reîncarc un număr de cartelă din aplicaţia My Vodafone cu plata pe factură?

Acceseză secţiunea "Reîncarcă" din meniul aplicaţiei My Vodafone şi alege secţiunea "Reîncarcă numărul unui prieten". Completează numărul de telefon pentru care faci încărcarea, valoarea dorită şi modalitatea de reîncăcare " plata pe factură". Pentru a face plata pe factură este necesar să foloseşti contul My Vodafone al unui număr de abonament.

 
 
   
Pot vedea punctele de loialitate în aplicaţia My Vodafone?

Da, acceseză secţiunea "Program Loialitate" din meniul aplicaţiei My Vodafone. Găseşti aici numărul de puncte disponibil cât şi istoricul tranzacţiilor (acumulare şi/sau cheltuire puncte de loialitate)

 
 
   
Cum activez roamingul?

Acceseză secţiunea "Roaming" din meniul aplicaţiei My Vodafone şi alege secţiunea "Administrează serviciile" . Ai posibilitatea de activare sau dezactivare a serviciului de roaming în cazul în care numărul tău este compatibil cu serviciul roaming.

 
 
   
Cum reîncarc un număr de cartelă din aplicaţia My Vodafone?

Din aplicaţia My Vodafone poţi efectua reîncărcarea unei cartele din meniul “Reincărcare”, alegând una dintre cele 3 variante:

  • Card bancar
  • Voucher de reîncărcarea Vodafone
  • Plata la factură.
 
 
   
Ce pot face dacă nu îmi mai ştiu numele de utilizator pentru aplicaţia My Vodafone?

Deschide aplicaţia My Vodafone şi pe prima pagină selectezi opţiunea "Ai numele de utilizator". Urmezi paşii din aplicactie şi vei recepţiona un SMS, pe numărul pe care ai creat contul, cât şi un e-mail cu numele de utilizator.

Numele de utilizator nu poate fi schimbat.

 
 
   
Ce pot face dacă nu îmi mai ştiu parola pentru aplicaţia My Vodafone?

Deschide aplicaţia My Vodafone şi pe prima pagină selectezi opţiunea "Ai uitat parolă". Urmezi paşii din aplicacţie şi confirmi recuperarea parolei cu codul SMS primit pe numărul de telefon.

 
 
   
Pot să-mi descarc factura din aplicaţia My Vodafone?

Da, poţi să descarci ultimele 5 facturi. Acceseza secţiunea "Istoric Facturi" din meniul aplicaţiei My Vodafone, selectează factura dorită şi apoi opţiunea " descarcă factura".