Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Unde pot să văd factura şi apelurile detaliate în contul MyVodafone?

Daca nu ai abonament Ce Vrei Tu, poţi descărca ultimele 6 facturi emise pentru contul tău accesand link-ul de aici. Facturile pot fi accesate prin intermediul rubricii Factura->click pe factura pe care doresti sa o descarci-> Descarcă factura/Descarcă factura detaliată.

Indiferent ce abonament deţii, poţi opta pentru transmiterea lunară a facturii sumar pe adresa ta de e-mail. Este necesar să configurezi adresa pe care doresti sa primesti notificarea la rubrica Factură->Alertă factură si să bifezi căsuta din dreptul adresei de e-mail.

Detalierea apelurilor este disponibila la rubrica “Rapoartele mele”. Aici vizualizezi raportul detaliat pentru informaţiile nefacturate (Detalii apeluri nefacturate) sau pentru ultimele 3 facturi emise (Detalii apeluri facturate si apoi selectezi raportul pe care il doreşti).