Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Contul tău My Vodafone

 
Dacă îmi pierd telefonul, îmi pot bloca numărul din contul MyVodafone?

Da, direct din aplicația MyVodafone sau din contul MyVodafone.

 
 
   
Pot vedea în MyVodafone extraopțiunile pe care le am în abonament?

Da, tot ce trebuie să faci este să accesezi contul tău, intră în meniul din dreapta sus pe care scrie Numele tău, apoi alege secțiunea Abonamentul meu Vei găsi serviciile şi extraopţiunile pe care le ai activate, pe care să le modifici sau să le dezactivezi după cum dorești.

 
 
   
Am mai multe numerele de telefon, le pot vedea pe toate în contul meu MyVodafone?

Dacă ai mai multe numere de telefon active pe numele tău, poţi gestiona prin intermediul contului My Vodafone cu rol de administrator toate abonamentele pe care le deţii (cu excepţia abonamentelor Ce Vrei Tu).

În cazul in care ai mai multe abonamente si nu le poţi vizualiza pe toate in MyVodafone, te rugăm sa ne contactezi pentru a seta contul cu rol de administrator.

 
 
   
Îmi pot face un cont MyVodafone dacă nu sunt titularul abonamentului?

Dacă abonamentul este pe persoană fizică, atunci îţi poţi crea cont doar pentru numărul tău, cu acordul titularului de abonament.

Dacă abonamentul tău este de persoană juridică, ai nevoie de acceptul administratorului de cont.

Află ce poți face cu aplicația MyVodafone aici.

 
 
   
Cum accesez MyVodafone?

Orice abonat sau utilizator al cartelei Vodafone îşi poate crea un cont MyVodafone. Îți poți crea rapid unul aici, urmând paşii de înregistrare de mai jos:

  • accesezi aplicația My Vodafone sau site-ul www.myvodafone.ro;
  • alegi opţiunea Creează-ţi un cont nou din partea de jos;
  • selectezi Înregistrare cont şi introduci numărul tău de telefon, după care apeși Continuă;
  • introduci numele şi email-ul (sau datele firmei pentru persoane juridice);
  • îți alegi un nume de utilizator;
  • îţi exprimi acordul de utilizare și introduci cifrele afişate pentru protecţia anti-spam.

După completarea datelor vei primi prin SMS un cod de activare pe care trebuie să-l introduci exact cum l-ai primit în SMS.

În contul My Vodafone găseşti oricând ai nevoie factura ta emisă, apelurile detaliate și informaţiile de la Cost Control. De asemenea, poți să plătești factura sau să reîncarci o Cartelă Vodafone. Vei afla detalii despre toate beneficiile My Vodafone după ce ți-ai creat contul.

Dacă ai deja un cont dar nu îl poți accesa, e posibil să fi uitat parola sau numele de utilizator. Le poți recupera apăsând butoanele aflate în pagina de logare, respectiv Am uitat nume utilizator sau Am uitat parola.

 
 
   
Unde pot să văd factura şi apelurile detaliate în contul MyVodafone?

Daca nu ai abonament Ce Vrei Tu, poţi descărca ultimele 6 facturi emise pentru contul tău accesand link-ul de aici. Facturile pot fi accesate prin intermediul rubricii Factura->click pe factura pe care doresti sa o descarci-> Descarcă factura/Descarcă factura detaliată.

Indiferent ce abonament deţii, poţi opta pentru transmiterea lunară a facturii sumar pe adresa ta de e-mail. Este necesar să configurezi adresa pe care doresti sa primesti notificarea la rubrica Factură->Alertă factură si să bifezi căsuta din dreptul adresei de e-mail.

Detalierea apelurilor este disponibila la rubrica “Rapoartele mele”. Aici vizualizezi raportul detaliat pentru informaţiile nefacturate (Detalii apeluri nefacturate) sau pentru ultimele 3 facturi emise (Detalii apeluri facturate si apoi selectezi raportul pe care il doreşti).