Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Contul tău My Vodafone

 
Am mai multe numerele de telefon, le pot vedea pe toate în contul meu MyVodafone?

Dacă ai mai multe numere de telefon active pe numele tău, poţi gestiona prin intermediul contului My Vodafone cu rol de administrator toate abonamentele pe care le deţii (cu excepţia abonamentelor Ce Vrei Tu).

În cazul in care ai mai multe abonamente si nu le poţi vizualiza pe toate in MyVodafone, te rugăm sa ne contactezi pentru a seta contul cu rol de administrator.

 
 
   
Unde pot să văd factura şi apelurile detaliate în contul MyVodafone?

Daca nu ai abonament Ce Vrei Tu, poţi descărca ultimele 6 facturi emise pentru contul tău accesand link-ul de aici. Facturile pot fi accesate prin intermediul rubricii Factura->click pe factura pe care doresti sa o descarci-> Descarcă factura/Descarcă factura detaliată.

Indiferent ce abonament deţii, poţi opta pentru transmiterea lunară a facturii sumar pe adresa ta de e-mail. Este necesar să configurezi adresa pe care doresti sa primesti notificarea la rubrica Factură->Alertă factură si să bifezi căsuta din dreptul adresei de e-mail.

Detalierea apelurilor este disponibila la rubrica “Rapoartele mele”. Aici vizualizezi raportul detaliat pentru informaţiile nefacturate (Detalii apeluri nefacturate) sau pentru ultimele 3 facturi emise (Detalii apeluri facturate si apoi selectezi raportul pe care il doreşti).

 
 
   
Cum accesez MyVodafone?

Pentru accesarea sau crearea contului tău de MyVodafone intră AICI

 
 
   
Dacă îmi pierd telefonul, îmi pot bloca numărul din contul MyVodafone?

Da, direct din aplicația MyVodafone sau din contul MyVodafone

Din contul My Vodafone accesezi "Contul tau" , "Administrare cont" și "Blocheaza sim".

 
 
   
Pot vedea în MyVodafone extraopțiunile pe care le am în abonament?

Da, acceseaza contul tău, intră în meniul din dreapta sus pe care scrie Contul tau, apoi alege secțiunea "Serviciile tale" la "Bonusuri si optiuni". Vei găsi serviciile şi extraopţiunile pe care le ai activate.