Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Aplicația My Vodafone

 
Cum imi creez un cont My Vodafone Fix & TV?

Pasii pentru crearea a contului de acces in My Vodafone Fix&TV ii regasesti aici

 
 
   
Cum platesc factura din aplicatia My Vodafone Fix & TV?

Pentru a achita factura prin aplicatia My Vodafone Fix & TV este nevoie sa te autentifici in aplicatie aici si sa detii un card bancar.

Daca nu ai cont My Vodafone Fix&TV, iti poti crea unul inregistrandu-te aici.

Important! In campul cod client este nevoie sa notezi primele 7 cifre ale acestuia (fara-1), iar numele de famile trebuie sa-l notezi exact asa cum apare pe factura.

  • Te autentifici in portalul My Vodafone Fix&TV cu contul nou creat
  • Intra pe tab-ul facturi. Aici poti verifica platile efectuate si facturile emise
  • Acceseaza tab-ul Facturi -> Plateste-ti factura
  • Introdu datele cardului si confirma plata
 
 
   
Pot achita factura si pentru alt cont?

Da. Intra in contul tau, acceseaza tab-ul Facturi -> Plateste pentru altcineva. Ai nevoie sa cunosti codul de client, numele de familie si suma de plata, asa cum sunt notate pe factura pe care doresti sa o achiti.

 
 
   
Ce pot face daca nu imi mai stiu parola sau doresc sa schimba parola pentru aplicatia My Vodafone Fix & TV?

Acceseaza pagina de autentificare si acceseaza optiunea "Ai uitat parola?"

Introdu adresa de email, bifeaza Nu sunt robot si selecteaza modul in care doresti sa resetezi parola, SMS sau email.

 
 
   
Cum pot activa factura electronica?

Acceseaza pagina de autentifcare si apoi din meniu Facturi-> Setari factura.

 
 
   
Cum pot face o confirmare de plata in aplicatia My Vodafone Fix & TV?

Acceseaza pagina de autentifcare si apoi din meniu Facturi -> Confirma plata

 
 
   
Cum pot face o amanare de plata in aplicatia My Vodafone Fix & TV?

Acceseaza pagina de autentificare si apoi din meniu Facturi -> Amana plata

 
 
   
Cum pot solicita Asistenta prin aplicatia My Vodafone Fix & TV?

Acceseaza pagina de autentificare si apoi din meniu "Asistenta" si selecteaza domeniul pentru care doresti informatii din lista afisata

 
 
   
Cum pot să văd tarifiele din ţară în care mă aflu?

Acceseză secţiunea "Roaming" din meniul aplicaţiei My Vodafone şi în secţiunea "Unde te duci" introdu numele ţării în care călătoreşti pentru a află tarifele disponibile în ţară respectivă.

 
 
   
Cum pot bloca numărul de telefon din aplicaţia My Vodafone în cazul în care l-am pierdut să mi s-a furat?

Accesează secţiunea "Setări" din meniul aplicaţiei My Vodafone, apoi selectează "Blochează SIM". Dacă numărul de telefon este abonament trebuie să cunoşti parolă setată pentru programul de loialitate vodafone.