Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Aplicația My Vodafone

 
Ce pot face daca nu imi mai stiu parola sau doresc sa schimba parola pentru aplicatia My Vodafone Fix & TV?

Acceseaza pagina de autentificare si acceseaza optiunea "Ai uitat parola?"

Introdu adresa de email, bifeaza Nu sunt robot si selecteaza modul in care doresti sa resetezi parola, SMS sau email.

 
 
   
Cum pot activa factura electronica?

Acceseaza pagina de autentifcare si apoi din meniu Facturi-> Setari factura.

 
 
   
Cum pot verifica noile promoţii în aplicaţia My Vodafone?

Acceseză secţiunea "Oferte pentru tine" din meniul aplicaţiei My Vodafone. Vei putea alege mai departe să vizualizezi noile abonamente şi telefoane disponibile, extraopţiuni şi alte servicii muzică / video.

 
 
   
Ce pot face dacă nu îmi mai ştiu parola pentru aplicaţia My Vodafone?

Deschide aplicaţia My Vodafone şi pe prima pagină selectezi opţiunea "Ai uitat parolă". Urmezi paşii din aplicacţie şi confirmi recuperarea parolei cu codul SMS primit pe numărul de telefon.

 
 
   
Cum pot verifica în aplicaţia My Vodafone ce servicii am active pe cont?

Acceseză secţiunea "Serviciile tale" din meniul aplicaţiei My Vodafone. Poţi vedea aici numele abonamentului tău, beneficiile incluse în acesta, preţul lunar şi extraopţiunile active pe cont.

 
 
   
Cum pot să-mi schimb parola pentru aplicaţia My Vodafone?

Accesează secţiunea "Setări" din meniul aplicaţiei My Vodafone, apoi selectează "Resetare parolă". Este necesar să cunoşti parolă curentă.

 
 
   
Cum pot verifica beneficiile consumate din abonament?

Accesează secţiunea "Istoric factură" din meniul aplicaţiei My Vodafone, apoi în zona "Cost control" şi selectează numărul pentru care doreşti să verifici apelurile/sesiunile de date.

 
 
   
Cum pot activa factura electronică?

Accesează secţiunea "Setări" din meniul aplicaţiei My Vodafone apoi selectează "Factură electronică". Aplicaţia va afişa statusul actual al facturării electronice activă/inactivă. De aici vei putea să o activezi.

 
 
   
Cum pot face o amânare de plata în aplicaţia My Vodafone?

Accesează secţiunea "Setări" din meniul aplicaţiei My Vodafone, apoi selectează "Amânare de plată". În calendarul afişat vei vedea perioada maximă pentru care poţi amână plata facturii. Mai departe selectezi o dată din acest interval până la care îţi doreşti amânarea de plata şi finalizezi accesând butonul "Amână plata".

 
 
   
Ce pot face daca nu imi mai stiu numele de utilizator pentru aplicatia My Vodafone Fix & TV?

Acceseaza "Ai uitat nume utilizator" din prima pagina de logare in aplicatie, noteaza codul de client format din primele 7 cifre (fara -1)si numele de familie asa cum apare pe factura.