Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Aplicația My Vodafone

 
Cum plătesc factura din aplicaţia My Vodafone?

Acceseză secţiunea "Plata factură" din meniul aplicaţiei My Vodafone. Poţi să plăteşti factura personală sau factura unui prieten, caz în care ai nevoie de numărul de telefon al prietenului şi suma de plată.

 
 
   
Cum pot activa o extraopţiune la abonament din aplicaţia My Vodafone?

Verifică extraopţiunile promoţionale disponibile în aplicaţia My Vodafone, secţiunea "Oferte pentru ţine" din meniul aplicaţiei My Vodafone.

 
 
   
Cum pot verifica noile promoţii în aplicaţia My Vodafone?

Acceseză secţiunea "Oferte pentru tine" din meniul aplicaţiei My Vodafone. Vei putea alege mai departe să vizualizezi noile abonamente şi telefoane disponibile, extraopţiuni şi alte servicii muzică / video.

 
 
   
Cum pot verifica în aplicaţia My Vodafone ce servicii am active pe cont?

Acceseză secţiunea "Serviciile tale" din meniul aplicaţiei My Vodafone. Poţi vedea aici numele abonamentului tău, beneficiile incluse în acesta, preţul lunar şi extraopţiunile active pe cont.

 
 
   
Cum pot să-mi schimb parola pentru aplicaţia My Vodafone?

Accesează secţiunea "Setări" din meniul aplicaţiei My Vodafone, apoi selectează "Resetare parolă". Este necesar să cunoşti parolă curentă.

 
 
   
Cum pot verifica beneficiile consumate din abonament?

Accesează secţiunea "Istoric factură" din meniul aplicaţiei My Vodafone, apoi în zona "Cost control" şi selectează numărul pentru care doreşti să verifici apelurile/sesiunile de date.

 
 
   
Cum pot activa o extraopţiune la cartelă din aplicaţia My Vodafone?

Verifică extraopţiunile promoţionale în aplicaţia My Vodafone, secţiunea "Promoţii" din meniul aplicaţiei My Vodafone.

 
 
   
Cum pot verifica cat credit mai am in aplicatia My Vodafone?

Găseşti informaţia despre creditul disponibil pe pagina principală a aplicaţiei My Vodafone sau în secţiunea "Cost Control" din meniul aplicaţiei My Vodafone.

 
 
   
Cum pot face o amânare de plata în aplicaţia My Vodafone?

Accesează secţiunea "Setări" din meniul aplicaţiei My Vodafone, apoi selectează "Amânare de plată". În calendarul afişat vei vedea perioada maximă pentru care poţi amână plata facturii. Mai departe selectezi o dată din acest interval până la care îţi doreşti amânarea de plata şi finalizezi accesând butonul "Amână plata".

 
 
   
Cum pot să văd tarifiele din ţară în care mă aflu?

Acceseză secţiunea "Roaming" din meniul aplicaţiei My Vodafone şi în secţiunea "Unde mergi?" introdu numele ţării în care călătoreşti pentru a află tarifele disponibile în ţară respectivă.