Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum imi pot exercita dreptul privind prelucrarea datelor mele personale conform Regulamentul 2016/679/UE?

Acceseaza pagina de autentificare si apoi din meniu Protectie date personale si inregistreaza acolo cererea ta

 
 
   
Cum pot să văd tarifiele din ţară în care mă aflu?

Acceseză secţiunea "Roaming" din meniul aplicaţiei My Vodafone şi în secţiunea "Unde mergi?" introdu numele ţării în care călătoreşti pentru a află tarifele disponibile în ţară respectivă.

 
 
   
Cum pot bloca numărul de telefon din aplicaţia My Vodafone în cazul în care l-am pierdut să mi s-a furat?

Accesează secţiunea "Contul meu" din meniul aplicaţiei My Vodafone, apoi "Setari" si "Blochează SIM"

 
 
   
Pot vedea punctele de loialitate în aplicaţia My Vodafone?

Da, acceseză secţiunea "Program de loialitate" din meniul aplicaţiei My Vodafone, rubrica "Puncte loialitate".

 
 
   
Cum reîncarc un număr de cartelă din aplicaţia My Vodafone?

Din aplicaţia My Vodafone poţi efectua reîncărcarea unei cartele din meniul “Reincarca o Cartela”, alegând una dintre variantele:

  • Plateste cu cardul
  • Plateste cu alt card
  • Reincarca cu voucher
  • Plata pe factura
 
 
   
Cum activez roamingul?

Acceseză secţiunea "Roaming" din meniul aplicaţiei My Vodafone si in secţiunea "Serviciul de roaming" ai posibilitatea de activare sau dezactivare a serviciului de roaming în cazul în care numărul tău este compatibil cu serviciul roaming.

 
 
   
Cum pot să-mi schimb parola pentru aplicația MyVodafone?

Pentru a schimba parola contului poți merge la prima pagina, secțiunea Ați uitat parola, fie poți alege opțiunea Setări din meniul aplicației My Vodafone, apoi Profilul meu - Schimbă parola.

 
 
   
Pot vedea apelurile nefacturate în aplicaţia My Vodafone?

Da, accesează secţiunea "Detaliere apeluri" si apoi rubrica "Detalii apeluri curente"

 
 
   
Cum reîncarc un număr de cartelă din aplicaţia My Vodafone cu plata pe factură?

Acceseză secţiunea "Reîncarcă o cartela " din meniul aplicaţiei My Vodafone şi alege secţiunea "Reîncarcă numărul unui prieten". Completează numărul de telefon pentru care faci încărcarea, valoarea dorită şi modalitatea de reîncăcare " Plata pe factură". Pentru a face plata pe factură este necesar să foloseşti contul My Vodafone al unui număr de abonament. Vezi aici cum poti face reîncărcarea.

 
 
   
Pot să-mi descarc factura din aplicaţia My Vodafone?

Da, poţi să descarci ultimele 6 facturi. Acceseza secţiunea "Factura ta" din meniul aplicaţiei My Vodafone, apoi " Facturi anterioare" şi apoi "Apasa aici pentru a descarca factura". Vezi aici tutorialul.