Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Magazinul Online

 
Cum comand produse din Magazinul Online Vodafone?

Alege produsul pe care îl dorești: îl poți căuta în bara de căutare sau poți naviga prin categoriile din meniu.

Dacă vrei să cumperi un telefon cu abonament, apasă butonul Descoperă oferta și completează datele tale personale. Aceste date ne ajută să putem personaliza oferta pentru tine și să îți afișăm informații specifice, cu un grad mare de acuratețe. Apoi adaugă telefonul în coșul de cumpărături. Pentru a putea finaliza comanda, coșul tău de cumpărături poate conține doar un singur telefon cu abonament.

Dacă vrei sa cumperi un telefon fără abonament, la liber, și/sau alte produse adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături. Poți adăuga în coș unul sau mai multe telefoane la preț standard, fără abonament, dar și alte produse care nu prespun activarea sau reînnoirea unui abonament.

Alege modalitatea de plată: online, cu un card bancar sau ramburs, la livrare. Poți alege și plata în rate, cu un card de credit emis de una dintre băncile noastre partenere.

Asigură-te că datele de contact și adresa de livrare sunt cele dorite de tine și apoi trimite comanda.

Dacă întâmpini probleme în timpul unei comenzi, te rugăm să ne contactezi.

 
 
   
Cum verific stadiul în care se află comanda mea?

După finalizarea comenzii vei primi un email cu toate detaliile comenzii tale, inclusiv numărul acesteia și timpul estimat de livrare.

Odată recepționată comanda de către curier, poți verifica detaliile livrării pe www.fancourier.ro. Vei avea nevoie de numărul comenzii, din email (de forma VDFROxxxxxxxxx), pe care îl vei introduce în câmpul „Caută după referință client”.

 
 
   
Cum voi primi factura dacă închei online un contract pentru abonament nou?

Electronic, în contul tău My Vodafone. Poți accesa contul tău fie pe site, fie prin aplicația My Vodafone, direct de pe telefon.

Dacă ai deja un abonament Vodafone, pentru care primeşti factura tipărită (prin poștă), şi închei online un nou contract pentru un nou abonament, ambele facturi îţi vor fi trimise electronic, pentru a-ţi fi mai uşor să urmăreşti costurile lunare. Le poți accesa oricând, în contul tău My Vodafone.

Poţi consulta toate detaliile despre facturare şi plăţi în secţiunea „Factură” din contul tău.

 
 
   
Care sunt costurile și termenii de livrare pentru comenzile online?

Toate produsele comandate din magazinul online îţi sunt livrate gratuit, la domiciliu, prin FAN Courier.

Dacă ai plătit online, cu un card bancar

În ziua livrării vei primi un SMS care conține detaliile livrării și PIN-ul de confirmare. Acest PIN înlocuiește semnătura clasică, de primire a coletului. Pentru siguranță, curierul va lăsa coletul la ușa ta, iar tu îi vei comunica PIN-ul doar după ce vei intra în posesia comenzii tale. Astfel, nu va fi nevoie de interacțiune personală și poți sta fără griji.

Dacă ai ales plata ramburs, la livrare

Este necesar să prezinți actul de identitate curierului și să semnezi pentru primirea coletului.

Termenul de livrare

  • 2 zile lucrătoare pentru adresele din Bucureşti
  • 3 zile lucrătoare pentru restul țării
  • maximum 7 zile lucrătoare pentru comenzile care conțin și activarea unui serviciu: un abonament cu număr nou, portare în rețea sau trecere de la Cartelă la abonament

Programul de livrare

  • luni - vineri 09:00 – 17:00
  • sâmbătă 09:00 – 14:00 (doar pentru București)

Dacă în ziua livrării nu te ești la adresa pe care ai completat-o în formularul de comandă, curierul te va notifica de două ori, prin apel telefonic sau prin SMS, în zile diferite. O comandă rămâne la curier timp de 7 zile calendaristice, după care se face retur către depozitul Vodafone. Odată returnată către noi, aceeași comandă nu mai poate fi retrimisă, ci va fi necesar să plasezi o nouă comandă pe site.

 
 
   
Ce trebuie să fac pentru a returna un produs?

Vrei să returnezi comanda? Nicio problemă. Ai la dispoziție 14 zile calendaristice din momentul în care ai intrat in posesia ei.

Fără întrebări, riscuri sau costuri suplimentare, în afară de taxa de transport a curierului.

Un agent Fan Courier va prelua coletul de la tine în maximum 5 zile lucrătoare după ce ai făcut cererea de retur. Ne bazăm pe tine că produsele vor fi returnate în aceleași condiții în care le-ai primit şi cu toate accesoriile incluse. Altfel, de la caz la caz, poate fi percepută o taxă de despăgubire, care însă nu va depăși valoarea produselor comandate.

Taxa de transport pentru retur este de 2 EUR (fără TVA) în București și 3,5 EUR (fără TVA) în restul țării.

Modalitatea de restituire a banilor

Suma achitată îți va fi restituită integral în maximum 14 zile calendaristice de la confirmarea returului și recepționarea comenzii în depozit

Indiferent de modalitatea prin care ai achitat comanda, îți punem la dispoziție 3 variante prin care îți putem restitui banii:

  • dacă ai un cont de client și alte servicii Vodafone active, suma integrală poate fi virată în acel cont. Din aceasta sumă se vor scădea următoarele tale facturi, până la epuizarea sumei totale.
  • la o reprezentanță Vodafone, pe care o alegi tu
  • prin transfer în contul tău bancar. Pentru această variantă este necesar să completezi și să semnezi olograf (cu pixul pe hârtie) cererea de restituire de aici, să o scanezi și să o trimiți către noi, împreună cu informațiile de mai jos.

Cererea de retur

Sună la *222, Relații cu Clienții, sau trimite un email pe adresa magazin.online_ro@vodafone.com. Include în mesajul tău următoarele informații:

  • numele și prenumele
  • numărul comenzii (pe care îl găsești în email-ul de confirmare a comenzii, primit imediat după plasarea acesteia)
  • codul numeric personal (CNP)
  • adresa de unde va prelua curierul coletul de la tine
  • modalitatea preferată de restituire a banilor (alege una dintre cele 3 modalități descrise mai sus)
  • numărul de telefon la care poți fi contactat
 
 
   
Care sunt actele de care am nevoie pentru a încheia un contract nou online?

Dacă vrei să faci un abonament nou sau să treci de la Cartela Vodafone la abonament

Ai nevoie doar de cartea de identitate (CI). În anumite situații, este posibil să îți solicităm o copie după permisul de conducere sau o copie după contractul de proprietar al locuinței.

Pentru a încheia un contract online, este necesar să atașezi o poză clară după CI în pagina dedicată. Nu-ți face griji, transferul e securizat și vom folosi copia CI doar pentru acest scop. O vom șterge definitiv după încheierea contractului. Vrem să ne asigurăm că identitatea ta nu a fost compromisă, că datele sunt corecte și că nu sunt folosite de cineva rău intenționat, exact așa cum facem în oricare dintre magazinele Vodafone, unde colegii noștri verifică vizual CI pentru confirmarea identității tale.

La livrarea comenzii, curierul îți va preda coletul doar pe baza cărții de identitate.

Dacă vrei să te portezi în rețeaua noastră

Ai nevoie de:

  • cartea de identitate (CI)
  • cererea de portare tip, pe care o poți descărca de aici
  • o copie (scanată sau PDF) după ultima factură emisă pentru numărul pe care vrei să îl portezi (dacă portezi un număr de abonament)
  • o poză a cartelei SIM prepaid (dacă portezi un număr de cartelă prepaid)

Îți putem solicita oricare dintre aceste documente în stadii diferite ale procesării comenzii, de aceea te rugăm să urmărești cu atenție comunicările noastre prin email, SMS sau telefonic.

În cazul în care întâmpinăm erori tehnice sau suspiciuni de fraudă, după ce vom verifica cu minuțiozitate toate detaliile, este posibil să refuzăm livrarea comenzii. În urma acestei decizii, îți vom returna integral orice sumă de bani pe care ai achitat-o în avans, în termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data la care ai primit informarea despre această situație.

 
 
   
Cum plătesc produsele din coşul de cumpărături?

Ai la dispoziție trei variante, dintre care o poți alege pe cea potrivită pentru tine.

Plata online, cu un card bancar

Simplu, în deplină siguranță și fără comisioane, cu orice card emis sub sigla VISA, VISA Electron, Mastercard sau Maestro (cu un cod de siguranță CVV/CVC).

Tranzacția se face prin intermediul platformei autorizate a partenerului nostru PayU. Vodafone nu are acces și nu stochează datele cardului tău.

După adăugarea produselor dorite în coș și după completarea datelor tale personale:

  • Selectează modalitatea de plată și apasă Trimite comanda.
  • Completează datele cardului tău în noua fereastra PayU deschisă și apasă Plătește.
  • Introdu și validează codul 3D Secure pentru finalizarea tranzacției.

Tranzacția finalizată cu succes îți va fi confirmată și prin email. În cazul in care plata nu este validată, vei fi notificat atât în fereastra PayU, cât și prin email.

Plata în rate, online, cu un card de credit

Indiferent de valoarea produselor, poți alege plata în rate fără dobândă (între 2 și 36 rate), dacă ai un card de credit de la una dintre băncile partenere. Înainte de a alege această variantă, te rugăm să te informezi cu privire la condițiile băncii emitente a cardului tău de credit.

Plata la livrare

Dacă alegi această variantă, ai două opțiuni de plată atunci când primești comanda, și poți alege pe loc:

  • cu cardul*, direct la curier, plata integrală sau în rate. Plata în rate se poate face doar cu un card de credit al unei bănci partenere.
  • în numerar. În această perioadă, îți recomandăm să eviți contactul cu bancnotele, pentru a te proteja pe tine și pe cei din jurul tău.

*Momentan, această variantă nu este disponibilă în următoarele 26 de localități: Alexandria, Bacău, Bârlad, Caracal, Câmpeni, Câmpia Turzii, Cluj-Napoca, Florești, Focșani, Galați, Găești, Huedin, Huși, Luduș, Marghita, Orăștie, Pitești, Roșiori de Vede, Slatina, Tecuci, Târgoviște, Turnu Măgurele, Urziceni, Vaslui, Vălenii de Munte, Videle.