Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Magazinul Online

 
Cum intru în posesia produselor comandate? Care sunt termenii de livrare?

Produsele comandate din magazinul online îţi sunt livrate gratuit la domiciliu prin FAN Courier, iar la recepţionarea pachetului va fi nevoie să prezinti un act de identitate curierului şi să semnezi de primire.

Termenul de livrare pentru adresele din Bucureşti este de 2 zile lucrătoare, iar pentru restul judeţelor de 3 zile lucrătoare, cu mențiunea că o comanda de activare nouă, portare sau migrare de la cartelă va fi livrată în termen de până la 7 zile lucrătoare.

Poți cere livrarea comenzii la birou sau în orice alt loc în care petreci mai mult timp.

Programul de livrare pentru magazinul online:

  • Luni - Vineri 09:00 - 17:00
  • Sambata 09:00 - 14:00 (pentru București)
 
 
   
Cum plătesc produsele din coşul de cumpărături?
  • Online, printr-un card bancar. Nu ţi se percepe niciun comision şi pe tot parcursul tranzacţiei vei fi asistat de către sistemul de plăţi online. Procesarea online a comenzii se face de către PayU, mandatat de către Vodafone Romania S.A. să încaseze toate plăţile online.
  • Cu puncte de loialitate. Pentru a achiziţiona un telefon subvenţionat trebuie să ai activ numărul în rețea de cel puțin 9 luni și să te autentifici/ înregistrezi în My Vodafone. Dacă punctele de loialitate acumulate nu acoperă preţul telefonului, poţi plăti diferenţa prin card bancar sau la primirea telefonului în numerar. Punctele de loialitate se pot folosi pentru achizitionarea unui telefon cu prelungirea unui contract existent sau pentru achizitionarea produselor din magazinul online la liber.
  • Ramburs. Plata se va efectua la curier atunci când primești comanda.

 

 
 
   
Ce trebuie să fac pentru a returna un produs?

Completează formularul de asistenţă online în termen de 14 zile calendaristice de la recepţionarea coletului, în care comunici intenţia de returnare. Ridicarea coletului va fi făcută in maximum 5 zile lucratoare de la adresa menționată în cererea de retur de către un agent Fan Courier. Costurile de curierat vor fi achitate de către tine în acest caz.

Banii îţi vor fi restituiti în termen de 14 zile de la recepţionarea coletului în depozitul central şi în urma verificării integrităţii pachetului Vodafone.Te rugăm să menționezi în formular și metoda prin care vrei să îți recuperezi suma achitată pentru comanda pe care dorești să o returnezi:

  • în contul de plăți, dacă ai un cont activ la noi;
  • cash la o Reprezentanță Vodafone;
  • într-un cont bancar – este necesar să completezi o cerere tip pe care să ne-o trimiți, este disponibilă aici.
 
 
   
Ce acte sunt necesare pentru încheierea unui contract nou?

Dacă achiziționezi un contract nou sau cu migrare de la cartelă, ți se solicită o copie CI la livrarea comenzii. Coletul NU va fi predat decât în baza documentului de identitate. În anumite situații ți se poate solicita permis de conducere sau act de spațiu în cadrul procesării comenzii. 

Dacă vrei să te portezi, vei avea nevoie de o copie CI, cererea de portare tip pe care o poți descărca de aici si o copie a cartelei SIM actuale (pentru portarea de la cartela prepaid din altă rețea) sau o copie a facturii numărului pe care dorești să-l portezi (pentru portarea unui abonament din altă rețea).

Aceste documente pot fi solicitate în stadii diferite ale procesării comenzii.

 
 
   
Cum comand produse din Magazinul Online Vodafone?

Poţi plasa o comanda online astfel:

  • Intră în magazinul online;
  • Autentifică-te în contul tău My Vodafone (in cazul in care nu ai un cont My Vodafone creeaza unul aici). 
  • Alege produsele pe care dorești să le achiziționezi;
  • Adaugă-le în coș. În situatia in care ai un cod de voucher sau puncte de loialitate acumulate, le poţi folosi in coşul de cumparaturi. Este important sa ştii că o comandă online poate conţine maximum 3 produse. Dacă ai în coş produse adăugate anterior pe care nu le mai poţi sterge, te rugăm să ne contactezi prin intermediul uneia dintre modalităţile de contact
  • Plasează comanda asigurându-te că datele de contact și adresa de livrare sunt cele dorite de tine;
  • Plătești la livrare sau cu cardul. De asemenea, poți plăti în rate cu unul din cardurile  de la bancile partenere. Acestea se pot verifica în coșul de cumpărături la selecția opțiunii “Plata în rate cu card de credit” sau aici.

Vezi detalii despre livrare și statusul comenzii pe www.fancourier.ro. Vei avea nevoie de numărul de comandă online din nota de transport (de forma VDFRO...). Informațiile sunt disponibile pe site-ul curierului, a doua zi după schimbarea statusului in "Expediată".

 
 
   
Cum verific status-ul comenzii plasate?

La finalizarea comenzii, alege să fii înştiinţat prin mail sau prin SMS în legătura cu status-ul acesteia. Vei primi un mail în care îţi vor fi comunicate datele contului tău, numărul comenzii şi timpul estimat livrării acesteia. De asemenea, accesand linkul din mail vei putea verifica statusul comenzii.

 

 
 
   
Cum voi primi factura dacă închei un abonament online?

În contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro. Dacă ai deja un abonament Vodafone pentru care primeşti factura tipărită prin poştă şi achiziţionezi online încă un abonament, ambele facturi îţi vor fi trimise electronic în contul tău My Vodafone pentru a-ţi fi mai uşor să urmăreşti costurile lunare. Poţi consulta toate detaliile despre facturare şi plăţi în secţiunea Factura Vodafone.