Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Cum comand produse din Magazinul Online Vodafone?

Poţi plasa o comanda online astfel:

  • Intră în magazinul online;
  • Autentifică-te în contul tău My Vodafone (in cazul in care nu ai un cont My Vodafone creeaza unul aici). Atenţie! În cazul in care doreşti să achiziţionezi un nou abonament şi eşti deja abonatul nostru, este important să plasezi comanda prin intermediul contului online creat pentru unul dintre abonamentele tale. Altfel comanda nu poate fi procesată şi va fi anulată.
  • Alege produsele pe care dorești să le achiziționezi;
  • Adaugă-le în coș. În situatia in care ai un cod de voucher sau puncte de loialitate acumulate, le poţi folosi in coşul de cumparaturi. Este important sa ştii ca o comanda online poate conţine maximum 3 produse. Daca ai in coş produse adăugate anterior pe care nu le mai poţi sterge, te rugăm să ne contactezi prin intermediul uneia dintre modalităţile de contact
  • Plasează comanda asigurându-te că datele de contact și adresa de livrare sunt cele dorite de tine;
  • Plătești la livrare sau cu cardul. De asemenea, poți plăti în rate sau prin cardul de credit.

Vezi detalii despre livrare și statusul comenzii pe www.fancourier.ro. Vei avea nevoie de numărul de comandă online din nota de transport (de forma VDFRO...). Informatiile sunt disponibile pe site-ul curierului, a doua zi dupa schimbarea statusului in "Expediata"