Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Ce acte sunt necesare pentru încheierea unui contract nou?

Dacă este un contract nou sau migrare de la cartelă ti se solicită o copie după CI, permis de conducere sau act de spatiu.

Dacă vrei să te portezi, vei avea nevoie în plus de cererea de portare, o copie a cartelei SIM actuale si o copie a facturii numărului pe care dorești să-l portezi.

 
 
   
Cum voi primi factura dacă închei un abonament online?

În contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro. Dacă ai deja un abonament Vodafone pentru care primeşti factura tipărită prin poştă şi achiziţionezi online încă un abonament, ambele facturi îţi vor fi trimise electronic în contul tău My Vodafone pentru a-ţi fi mai uşor să urmăreşti costurile lunare. Poţi consulta toate detaliile despre facturare şi plăţi în secţiunea Factura Vodafone.

 
 
   
Cum intru în posesia produselor comandate? Care sunt termenii de livrare?

Produsele comandate din magazinul online îţi sunt livrate gratuit la domiciliu printr-o firmă de curierat, iar la recepţionarea pachetului va fi nevoie să prezenti un act de identitate curierului şi să semnezi de primire.

Termenul de livrare pentru adresele din Bucureşti este de 2 zile lucrătoare, iar pentru restul judeţelor de 3 zile lucrătoare, cu mentiunea ca o comanda de activare noua, portare sau migrare de la cartela va fi livrata in termen de pana la 7 zile lucratoare.

Poţi cere livrarea comenzii la birou sau în orice alt loc în care petreci mai mult timp.

Programul de livrare pentru magazinul online:

  • pentru provincie: Luni - Vineri 09:00 - 17:00
  • pentru Bucuresti: Luni - Vineri 10:00 - 18:30, iar Sambata 10:00 - 12:30.
 
 
   
Cum plătesc produsele din coşul de cumpărături?
  • Online, printr-un card bancar. Nu ţi se percepe niciun comision şi pe tot parcursul tranzacţiei vei fi asistat de către sistemul de plăţi online. Procesarea online a comenzii se face de către mobilPay, mandatat de către Vodafone Romania S.A. să încaseze toate plăţile online.
  • Cu puncte de loialitate. Pentru a achiziţiona un telefon subvenţionat trebuie să ai activ numarul in retea de cel putin 9 luni si să te autentifici/ înregistrezi în My Vodafone. Dacă punctele de loialitate acumulate nu acoperă preţul telefonului, poţi plăti diferenţa prin card bancar sau la primirea telefonului în numerar. Punctele de loialitate se pot folosi pentru achizitionarea unui telefon cu prelungirea unui contract existent sau pentru achizitionarea produselor din magazinul online la liber.
  • Ramburs. Plata se va efectua la curier atunci cand primesti comanda.
 
 
   
Ce trebuie să fac pentru a returna un produs?

Completează formularul de asistenţă online în termen de 14 zile calendaristice de la recepţionarea coletului, în care comunici intenţia de returnare. Ridicarea coletului va fi facuta in maximum 5 zile lucratoare de la adresa mentionata in cererea de retur de catre un agent Fan Courier. Costurile de curierat vor fi achitate de catre tine in acest caz.

Banii îţi vor fi restituiti în termen de 14 zile de la recepţionarea coletului în depozitul central şi în urma verificării integrităţii pachetului Vodafone.

 
 
   
Cum comand produse din Magazinul Online Vodafone?

Poţi plasa o comanda online astfel:

  • Intră în magazinul online;
  • Autentifică-te în contul tău My Vodafone (in cazul in care nu ai un cont My Vodafone creeaza unul aici). Atenţie! În cazul in care doreşti să achiziţionezi un nou abonament şi eşti deja abonatul nostru, este important să plasezi comanda prin intermediul contului online creat pentru unul dintre abonamentele tale. Altfel comanda nu poate fi procesată şi va fi anulată.
  • Alege produsele pe care dorești să le achiziționezi;
  • Adaugă-le în coș. În situatia in care ai un cod de voucher sau puncte de loialitate acumulate, le poţi folosi in coşul de cumparaturi. Este important sa ştii ca o comanda online poate conţine maximum 3 produse. Daca ai in coş produse adăugate anterior pe care nu le mai poţi sterge, te rugăm să ne contactezi prin intermediul uneia dintre modalităţile de contact
  • Plasează comanda asigurându-te că datele de contact și adresa de livrare sunt cele dorite de tine;
  • Plătești la livrare sau cu cardul. De asemenea, poți plăti în rate sau prin cardul de credit.

Vezi detalii despre livrare și statusul comenzii pe www.fancourier.ro. Vei avea nevoie de numărul de comandă online din nota de transport (de forma VDFRO...). Informatiile sunt disponibile pe site-ul curierului, a doua zi dupa schimbarea statusului in "Expediata"

 
 
   
Cum verific status-ul comenzii plasate?

La finalizarea comenzii, alege să fii înştiinţat prin mail sau prin SMS în legătura cu status-ul acesteia. Vei primi un mail în care îţi vor fi comunicate datele contului tău, numărul comenzii şi timpul estimat livrării acesteia. De asemenea, accesand linkul din mail vei putea verifica statusul comenzii.

Pentru a putea accesa link-ul “Ajutor ” este necesar sa fii logat in contul My Vodafone.