Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Setari Internet

 
Care este diferenţa dintre 3G şi 4G?

Diferența constă în viteza de navigare pe Internet, fie upload sau download. Viteza este influenţată de mai mulți factori:

  • acoperirea din zona în care utilizezi serviciul de Internet;
  • viteza maximă oferită de abonamentul pe care l-ai ales;
  • telefonul/dispozitivul de conectare pe care îl foloseşti și compatibilitatea acestuia cu viteza aleasă.

Mai multe detalii și comparații între 3G și 4G gasești aici; poți consulta și harta de acoperire națională.

 
 
   
Ce înseamnă HSPDA și HSUPA?

HSDPA (High Speed Downlink Packet Access) este un protocol de comunicaţie utilizat în telefonia mobilă care permite viteze superiaore in cazul download-ului reţelelor bazate pe 3G

HSUPA (High Speed Uplink Packet Access) este un protocol similar HSDPA ce permite viteze superioare în cazul uploadului.

 
 
   
Cum pot afla cât trafic folosesc când navighez pe Internet de pe mobil?

Intră în contul tău My Vodafone sau în aplicația My Vodafone

 
 
   
De ce nu mai funcționează serviciul de internet la schimbarea telefonului?

Deoarece setările pentru Internet sunt specifice fiecărui telefon și număr de telefon, iar majoritatea telefoanelor se configurează automat în momentul în care introduci cartela SIM.

Dacă nu ai primit mesajul SMS cu setările, ți-ai schimbat numărul, telefonul sau SIM-ul, poți să-ți modifici singur setările folosind următoarele instrucțiuni.

De asemenea, poți apela *222 unde îi vei spune ghidului "Vreau setările de internet pe mobil"

 
 
   
Ce pot face daca nu am semnal/viteza de conectare la internet?

Urmează paşii din instrucţiunile de mai jos, corespunzătoare sistemului tău de operare, Android sau iOS.

Important: dacă urmând paşii situaţia nu este rezolvată sau întâmpini dificultăţi, apelează gratuit *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii.

 
 
   
Este nevoie să îmi configurez telefonul pentru a intra pe Internet?

În câteva minute după activarea serviciului de internet pe mobil, vei primi un mesaj SMS automat de configurare. Urmează paşii descrişi în SMS, salvează setările în telefon şi activează-le.

Important: dacă nu primești mesajul sau întâmpini dificultăţi, apelează gratuit *777 Departamentul de Relaţii cu Clienţii.

 
 
   
Cum pot afla care este viteza pe care o am pe telefon în zona în care stau?

Testează viteza direct de pe telefonul tau, din aplicatia My Vodafone, secțiunea NetPerform.

Reține că viteaza variază în funcţie de telefonul pe care îl folosești, de locul în care te afli și de cât de mulţi alţi useri utilizează intensiv conexiunea de date în zona în care te afli la momentul respectiv.

Atenţie – în funcţie de viteză, un astfel de test poate consuma un număr de mega diferit din traficul de internet pe care îl ai alocat.

 
 
   
Pot folosi internetul oriunde în ţară şi în străinatate?

Te poţi conecta la internet oriunde există acoperire Vodafone în țară şi în toate reţelele din străinătate cu care avem încheiate acord de roaming pentru transfer de date.

Aici poți vedea lista partenerilor Vodafone și costurile serviciului de date în roaming.

Înainte să navighezi pe Internet în roaming, trebuie să ai serviciul activ. Află cum îți poți activa roamingul aici.