Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Utile

 
Ce este serviciul „Apel în așteptare” și cum îl pot activa?

În timp ce ești într-o discuție telefonică, serviciul Apel în Așteptare îți dă posibilitatea sa fii anunțat că ai un nou apel, printr-un semnal sonor însoțit de o notificare pe ecranul telefonului.

Cu Apel în Așteptare poți pune apelul curent în așteptare pentru a răspunde celui de-al doilea apel. De asemenea, poți alterna cele doua apeluri ori de câte ori dorești.

  • Activează-l direct din meniul telefonului sau cu un apel la *43#
  • Dezactivează-l cu un apel la #43#
  • Verifică statusul serviciului la *#43#
 
 
   
Cum pot restricţiona apelurile cu identitate ascunsă? Ce alte restricţionări pot face?

Dacă meniul telefonului tău permite astfel de restricționări, accesează meniul Setări > Setări apeluri > Restricţionare apeluri şi alege funcţia de blocare apel cu ID ascuns.

Tot din acest meniu ai posibilitatea să afli ce altfel de restricţionări poţi face.

 
 
   
Care este numărul centrului de mesaje?
  • +40722006000 pentru utilizatorii de Cartelă Vodafone si pentru abonamentele Ce Vrei Tu. Numărul trebuie adăugat în meniul telefonului, în secțiunea Centru de Mesaje.
 
 
   
Cum se taxează redirecţionarea apelurilor către un alt număr?

La cartela Vodafone redirectionarea apelurilor se poate face doar catre mesageria vocala.

Activarea serviciului de redirecţionare este gratuită.

  • cel care te sună este tarifat normal;
  • tu nu esti tarifat pentru un apel de pe numărul tău către mesageria vocala .
 
 
   
Ce pot face dacă nu pot trimite SMS-uri?

Accesează meniul telefonului tău și verifică următoarele:

  • centrul de mesaje din meniu trebuie să fie +40722006000 (pentru Cartela Vodafone si abonamente Ce Vrei Tu)
  • valabilitatea mesajelor este maximă
  • tipul mesajului este text sau normal

Dacă acestea sunt setate corect şi serviciul nu funcţionează,

  • completează aici formularul de asistenţă pentru a intra în legătură cu un consultant Vodafone.
 
 
   
Pot restricţiona apelurile şi SMS-urile primite sau trimise de pe telefonul meu?

Desigur, cu ajutorul cheii de restricție - iniţial aceasta este 0000.

În cazul în care vrei să schimbi cheia de restricție, apelează **03**Cheie veche* Cheie nouă*Cheie nouă#. Dacă cheia veche este diferită de 0000 şi nu ți-o mai aduci aminte, apelează *222 pentru resetarea ei la valoarea iniţială.

Pentru anularea tuturor restricțiilor apelează #330*0000#

În situațiile de mai jos înlocuiește 0ooo cu cheia ta de restricție.

Restricționare apelare şi trimitere mesaje sună la *33*0000# (înlocuiește 0000 cu cheia ta de restricție).
pentru dezactivarea serviciului sună la #33*0000#

Restricționarea apelurilor trimise sună la *33*0000*11#.
pentru dezactivarea serviciului sună la #33*0000*11#

Restricționare doar pentru mesajele trimise sună la *33*0000 *16#.
pentru dezactivarea serviciului sună la #33*0000*16#

Restricționare doar pentru apelurile primite sună la *35*0000*11#.
pentru dezactivarea serviciului #35*0000*11#

Restricționare doar pentru mesajele primite sună la *35*0000*16#.
pentru dezactivarea serviciului sună la #35*0000*#

 
 
   
Ce valabilitate au SMS-urile?

Mesajele sunt salvate în sistem timp de 4 zile în cazul în care nu pot fi transmise - trebuie doar să setezi valabilitatea maximă din telefonul tău.

Dacă destinatarul SMS-ului are telefonul închis, acesta va recepţiona mesajul imediat ce va deschide telefonul. În caz contrar, vei primi o notificare prin care vei fi anunţat că mesajul nu a fost livrat.

Tarifarea va fi efectuată în oricare dintre situaţii, întrucât neexpedierea nu se datorează nefuncţionarii serviciului.

 
 
   
Cum redirecționez apelurile primite pe numărul meu de telefon?

La cartela Vodafone redirectionarea apelurilor se poate face doar catre mesageria vocala

Mai întâi verifică daca serviciul este activ sau inactiv, cu un apel la #21#

Pentru a redirecționa toate apelurile apelează **21*332#

Dezactivează redirecționarea tuturor apelurilor la ##21#
Atenție: toate regulile de deviere pot fi anulate rapid, cu un apel la ##002#

Situații posibile pentru redirecționarea apelurilor:

  • Dacă telefonul tău nu poate fi localizat apelează **62*332 #
    Pentru dezactivare apelează ## 62#
    Pentru status, apelează *#62#
  • Dacă telefonul tău e ocupat apelează **67*332#
    Pentru dezactivare apelează ##67#
    Pentru status, apelează *#67#
  • Dacă nu răspunzi apelează **61*332# .
    Pentru dezactivare, apelează ##61#
    Pentru status, apelează *#61#


Atenție: acest serviciu este gratuit.