Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum îmi pot anula restricţiile?

Cu un apel la #330*Cheia de restricţie#.

Atenție, această opțiune nu este disponibila în cazul în care ai blocat cartela SIM pentru pierdere sau furt.

 
 
   
Cum pot afla cât trafic folosesc când navighez pe Internet de pe mobil?

 

 
 
   
Cum se taxează redirecţionarea apelurilor către un alt număr?

Activarea serviciului de redirecţionare este gratuită. Vezi cum să îl activezi, aici

  • cel care te sună este tarifat normal;
  • tu eşti tarifat pentru un apel de pe numărul tău către numărul pe care ai redirecţionat apelul, în funcţie de reţeaua din care acest număr face parte;
 
 
   
Cum aflu numarul cartelei SIM?

Numărul Cartelei Internet este tipărit pe partea din spate a pachetului.

De asemenea, pentru a afla informații despre numărul Cartelei Internet, traficul de date disponibil la un moment dat sau informații despre perioada de utilizare și perioada de grație a cartelei SIM trimite un SMS gratuit, fără text, la numărul 367 de pe telefon sau din aplicația de conectare la internet instalată pe calculator. În câteva secunde un mesaj scris va apărea pe ecranul telefonului sau în aplicația de conectare, cu informații despre traficul de date rămas disponibil și perioada de utilizare rămasă disponibilă.

 
 
   
Cum pot restricţiona apelurile cu identitate ascunsă? Ce alte restricţionări pot face?

Dacă meniul telefonului tău permite astfel de restricționări, accesează meniul Setări > Setări apeluri > Restricţionare apeluri şi alege funcţia de blocare apel cu ID ascuns.

Tot din acest meniu ai posibilitatea să afli ce altfel de restricţionări poţi face.

 
 
   
Pot restricţiona apelurile şi SMS-urile primite sau trimise de pe telefonul meu?

Desigur, cu ajutorul cheii de restricție - iniţial aceasta este 0000.

În cazul în care vrei să schimbi cheia de restricție, apelează **03**Cheie veche* Cheie nouă*Cheie nouă#. Dacă cheia veche este diferită de 0000 şi nu ți-o mai aduci aminte, apelează *222 pentru resetarea ei la valoarea iniţială.

Pentru anularea tuturor restricțiilor apelează #330*0000#

În situațiile de mai jos înlocuiește 0ooo cu cheia ta de restricție.

Restricționare apelare şi trimitere mesaje sună la *33*0000# (înlocuiește 0000 cu cheia ta de restricție).
pentru dezactivarea serviciului sună la #33*0000#

Restricționarea apelurilor trimise sună la *33*0000*11#.
pentru dezactivarea serviciului sună la #33*0000*11#

Restricționare doar pentru mesajele trimise sună la *33*0000 *16#.
pentru dezactivarea serviciului sună la #33*0000*16#

Restricționare doar pentru apelurile primite sună la *35*0000*11#.
pentru dezactivarea serviciului #35*0000*11#

Restricționare doar pentru mesajele primite sună la *35*0000*16#.
pentru dezactivarea serviciului sună la #35*0000*#

 
 
   
Cum activez, reactivez sau dezactivez o extraopţiune la Cartela Vodafone?
  • din aplicația My Vodafone > Promoţii > Bonusuri și Opţiuni
  • din contul tau My Vodafone pe www.vodafone.ro > Contul tau
  • apelează gratuit *100#, secțiunea Promotie, pentru activarea unei extraoptiuni noi sau Contul meu > Optiuni active, unde poți să verifici extraopţiunile active pe contul tău sau sa le dezactivezi.

Important: reînnoirea se face automat.

 
 
   
Cum pot activa și dezactiva serviciul de Internet pe mobil?
  • Direct din Contul tau My Vodafone sau din aplicația My Vodafone - accesezi Contul meu > Abonamentul meu > Extraoptiunile mele
  • Apelează *100# apoi alege secțiunea Internet pentru activare iar pentru dezactivare alege secțiunea Contul meu > Servicii active > Internet și MMS
  • Apelează *222, apoi spune ghidului "vreau să activez o extraopțiune de internet " sau "vreau să dezactivez internetul pe mobil"
  • Mergi în magazinele sau la dealerii autorizați Vodafone
 
 
   
Cum redirecționez apelurile primite pe numărul meu de telefon?

Mai întâi verifică daca serviciul este activ sau inactiv, cu un apel la #21# .

Pentru a redirecționa toate apelurile:

  • apelează **21*numarul catre care vrei sa redirectionezi apelurile#

Dezactivează redirecționarea tuturor apelurilor la ##21#

Pentru a redirecționa apelurile doar în anumite situații:

Atenție: toate regulile de deviere pot fi anulate rapid, cu un apel la ##002#

Situații posibile pentru redirecționarea apelurilor:

Dacă telefonul tău nu poate fi localizat apelează **62*numarul catre care vrei sa redirectionezi apelurile #.

Pentru dezactivare apelează ##62#

Pentru status, apelează *#62#

Dacă telefonul tău e ocupat apelează **67*Numar# .

Pentru dezactivare apelează ##67#

Pentru status, apelează *#67#

Dacă nu răspunzi apelează **61*Numar#.

Pentru dezactivare, apelează ##61#

Pentru status, apelează *#61# .

 

Atenție: acest serviciu este taxat la tarif normal, în funcție de rețeaua din care face parte numărul către care redirecționezi apelurile. Află mai multe detalii aici

 
 
   
De ce am nevoie pentru a accesa Internetul prin Cartela Internet?
  • Modem USB sau card PCMCIA / PCI Express
  • Cartela Internet Vodafone
  • Un cod de reîncărcare valabil
  • credit sau trafic existent deja SIM-ul de Cartela Internet
  • Un laptop sau calculator cu următoarele caracteristici: sistem de operare Microsoft(r) Windows(r) 2000, XP, Vista, Windows 7 sau Mac OS; minim 100 MB spaţiu liber pe hard disk; slot USB, PCMCIA sau PCI Express