Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum aflu codul PUK pentru un SIM?
  • Direct din contul tău My Vodafone;
  • Sună la *100# de pe un telefon din reţeaua Vodafone (Contul meu-Urgente-Puk);
  • Sună la *222 - Află codul PUK,blocare sau deblocare numar sau spune ghidului "Vreau codul puk” ;
  • Sună la 0372022222 (număr cu tarif normal), din orice rețea națională;
  • Sună la 0040372022222, dacă te afli în afara țării.
 
 
   
Ce trebuie să fac dacă mi-am blocat codul PIN?

Vei avea nevoie de codul PUK pe care îl afli ușor din My Vodafone

De asemenea, poți obține codul PUK sunând la:

  • *100# (Meniu Contul meu - Urgenţă - Cod PUK)
  • *222, apoi spui ghidului "Vreau codul PUK"
 
 
   
Cum îmi pot bloca sau debloca telefonul sau laptopul dacă mi-a fost furat?

Important: Vodafone te poate ajuta să blochezi SIM-ul dar nu și dispozitivul propriu-zis. Poţi debloca SIM-ul doar dacă eşti titularul contractului / utilizatorul Cartelei reincarcabile.

  • Din aplicația My Vodafone
  • Cu un apel la:
    • *100# Contul meu – Urgente – Blocheaza sau deblocheaza numar
    • *221 dacă eşti titularul contractului / persoană juridică;
    • *222, apoi spune ghidului "vreau să blochez un număr"/"vreau să deblochez un număr"
 
 
   
Cum pot afla cât trafic folosesc când navighez pe Internet de pe mobil?

Intră în contul tău My Vodafone sau în aplicația My Vodafone

 
 
   
Cum pot afla care este viteza pe care o am pe telefon în zona în care stau?

Testează viteza direct de pe telefonul tau, din aplicatia My Vodafone, secțiunea NetPerform.

Reține că viteaza variază în funcţie de telefonul pe care îl folosești, de locul în care te afli și de cât de mulţi alţi useri utilizează intensiv conexiunea de date în zona în care te afli la momentul respectiv.

Atenţie – în funcţie de viteză, un astfel de test poate consuma un număr de mega diferit din traficul de internet pe care îl ai alocat.

 
 
   
Cum pot activa și dezactiva serviciul de Internet pe mobil?
  • Direct din Contul tau My Vodafone sau din aplicația My Vodafone - accesezi Contul meu > Abonamentul meu > Extraopţiunile mele;
  • Apelează *100# apoi alege secțiunea Internet pentru activare;
  • Apelează *222, apoi spune ghidului "vreau să activez o extraopțiune de internet " sau "vreau să dezactivez internetul pe mobil"
  • Mergi în magazinele sau la dealerii autorizați Vodafone. Găseşti aici cel mai apropiat magazin Vodafone
 
 
   
Cum reîncarc Cartela Vodafone?

Dacă ai cartela Vodafone:

Dacă ai abonamente:

Dacă nu ai un cont My Vodafone:

  • cu un card bancar de credit sau debit, aici;
  • cu un apel gratuit la *100#, alege opțiunea Contul meu > Reîncărcare;
  • cu un apel la *222, Departamentul de Relații cu Clienții, ramura 12.

 

 
 
   
Cum obțin informații despre credit, valabilitate, extraopțiuni?
 
 
   
Cum activez, reactivez sau dezactivez o extraopţiune pe Cartela Vodafone?
  • la *100# în secțiunea Contul meu, unde poți să verifici extraopţiunile active
  • direct de pe telefonul mobil prin aplicația My Vodafone;
  • din contul tău My Vodafone;

Important: reînnoirea se face automat.

 
 
   
Care este diferenţa dintre 3G şi 4G?

Diferența constă în viteza de navigare pe Internet, fie upload sau download. Viteza este influenţată de mai mulți factori:

  • acoperirea din zona în care utilizezi serviciul de Internet;
  • viteza maximă oferită de abonamentul pe care l-ai ales;
  • telefonul/dispozitivul de conectare pe care îl foloseşti și compatibilitatea acestuia cu viteza aleasă.

Mai multe detalii și comparații între 3G și 4G gasești aici; poți consulta și harta de acoperire națională.