Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Ce se întamplă dacă am o extraopțiune promoțională, dar nu am reîncărcat la timp pentru a se reînnoi?

Orice extraopțiune este valabila până la 42 de zile in functie de promotia de la data activarii si se reînnoieste automat. Dacă nu reușești să încarci cartela în termen de 30 de zile începând cu data de la care extraopțiunea a expirat, extraopțiunea se dezactivează din contul tău şi nu vei mai putea sa o activezi din nou. Dacă ţi-a expirat extraoptiunea, poți să activezi orice alta extraopțiune promoționala disponibila în ofertă la momentul respectiv. Dacă nu ai nicio extraopțiune preactivată, vei fi taxat la tarifele standard din creditul disponibil.

Ai totul la îndemână cu aplicația My Vodafone.

 
 
   
De ce am nevoie pentru a accesa Internetul prin Cartela Internet?
  • Modem USB sau card PCMCIA / PCI Express
  • Cartela Internet Vodafone
  • Un cod de reîncărcare valabil
  • credit sau trafic existent deja SIM-ul de Cartela Internet
  • Un laptop sau calculator cu minim 100 MB spaţiu liber pe hard disk; slot USB, PCMCIA sau PCI Express
 
 
   
În ce ordine mi se consumă beneficiile incluse dacă am mai multe extraopţiuni si bonusuri active?

Ordine de consum pentru MB:

  1. MB din oferta activă pe contul tău, partea disponibilă național;
  2. Alte bonusuri de MB;
  3. Dacă bonusul are valabilitate mai mică decât oferta activă pe contul tău, se va consuma înainte de MB din ofertă.

Perioada de valabilitate a ofertelor promoționale este calculată în zile calendaristice, începând cu ziua activării/reînnoirii lor.

Dezactivarea ofertei are loc la orele 00:00, la împlinirea numărului maxim de zile aferent fiecărei oferte.

Dacă ai 2 oferte active în același timp, se vor consuma mai întâi beneficiile ofertei care expiră cel mai repede.

 

 
 
   
Cum aflu numarul cartelei SIM?

Numărul Cartelei Internet este tipărit pe partea din spate a pachetului.

De asemenea, pentru a afla informații despre numărul Cartelei Internet, traficul de date disponibil la un moment dat sau informații despre perioada de utilizare și perioada de grație a cartelei SIM trimite un SMS gratuit, fără text, la numărul 367 de pe telefon sau din aplicația de conectare la internet instalată pe calculator. În câteva secunde un mesaj scris va apărea pe ecranul telefonului sau în aplicația de conectare, cu informații despre traficul de date rămas disponibil și perioada de utilizare rămasă disponibilă.

 
 
   
Pot restricţiona apelurile şi SMS-urile primite sau trimise de pe telefonul meu?

Desigur, cu ajutorul cheii de restricție - iniţial aceasta este 0000.

În cazul în care vrei să schimbi cheia de restricție, apelează **03**Cheie veche* Cheie nouă*Cheie nouă#. Dacă cheia veche este diferită de 0000 şi nu ți-o mai aduci aminte, apelează *222 pentru resetarea ei la valoarea iniţială.

Pentru anularea tuturor restricțiilor apelează #330*0000#

În situațiile de mai jos înlocuiește 0ooo cu cheia ta de restricție.

Restricționare apelare şi trimitere mesaje sună la *33*0000# (înlocuiește 0000 cu cheia ta de restricție).
pentru dezactivarea serviciului sună la #33*0000#

Restricționarea apelurilor trimise sună la *33*0000*11#.
pentru dezactivarea serviciului sună la #33*0000*11#

Restricționare doar pentru mesajele trimise sună la *33*0000 *16#.
pentru dezactivarea serviciului sună la #33*0000*16#

Restricționare doar pentru apelurile primite sună la *35*0000*11#.
pentru dezactivarea serviciului #35*0000*11#

Restricționare doar pentru mesajele primite sună la *35*0000*16#.
pentru dezactivarea serviciului sună la #35*0000*#

 
 
   
Cum obțin informații despre credit, valabilitate, extraopțiuni?
  • din aplicația My Vodafone. Meniu > Cost Control. Traficul în aplicația My Vodafone este gratuit.
  • din contul tău My Vodafone > Cost Control
  • apelezi gratuit numărul *123# și aștepți afișarea informațiilor pe ecran. Astfel, vei obține detalii despre creditul existent și valabilitatea acestuia, iar dacă ai extraopțiuni active, vei primi informații suplimentare prin SMS despre numele extraopțiunilor, datele de reînnoire, costurile reînnoirii și beneficiile disponibile (minute nationale si internationale, SMS, trafic Internet).
 
 
   
Care sunt setările pentru Cartela Internet Vodafone?

Acestea sunt setarile pentru Cartela Internet:

  • APN: internet.vodafone.ro
  • User: internet.vodafone.ro
  • Parola: Nu se completează

Setările pentru internet pentru Cartela Vodafone sunt:

  • APN: live.vodafone.com
  • User: live
  • Parola: Nu se completează
 
 
   
Cum activez, reactivez sau dezactivez o extraopţiune la Cartela Vodafone?

Poți modifca o extraopțiune astfel:

  • Din aplicația My Vodafone: Meniu Rapid > Activeaza o oferta > Bonusuri și Opţiuni, selectezi opţiunea dorită şi apeşi pe „Activare”/„Dezactivare”
  • Din contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro in secțiunea Contul tău;
  • Apelează gratuit *100#, secțiunea Promoție, pentru activarea unei extraopțiuni noi sau Contul meu > Optiuni active, unde poți să verifici extraopţiunile active pe contul tău sau să le dezactivezi.

Important: reînnoirea se face automat.

Vezi aici mai multe detalii

 
 
   
Ce extraopţiuni pot activa la Cartela Vodafone?

Verifică extraopțiunile promoționale cu:

  • aplicația My Vodafone >Activeaza o oferta> Bonusuri si Optiuni;
  • contul tău My Vodafone > Promotii;
  • un apel gratuit la *100# și accesează secțiunea Promoţii."
 
 
   
Ce număr aleg pentru centrul de mesaje pentru cartela de internet?

Introdu cartela intr-un dispozitiv care are functia de SMS si inregistreaza Înregistreză numărul +40722006000 la centru de mesaje