Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Ce se întamplă dacă am o extraopțiune promoțională, dar nu am reîncărcat la timp pentru a se reînnoi?

Orice extraopțiune este valabila până la 42 de zile in functie de promotia de la data activarii si se reînnoieste automat. Dacă nu reușești să încarci cartela în termen de 30 de zile începând cu data de la care extraopțiunea a expirat, extraopțiunea se dezactivează din contul tău şi nu vei mai putea sa o activezi din nou. Dacă ţi-a expirat extraoptiunea, poți să activezi orice alta extraopțiune promoționala disponibila în ofertă la momentul respectiv. Dacă nu ai nicio extraopțiune preactivată, vei fi taxat la tarifele standard din creditul disponibil.

Ai totul la îndemână cu aplicația My Vodafone.

 
 
   
Ce presupune trecerea de la un abonament Vodafone la cartela reîncarcăbilă? Pot păstra numărul de telefon?

Trecerea unui număr de la abonament la Cartelă presupune un credit inițial de 3 EUR pe Cartelă, care se va regăsi ca sumă taxată pe ultima factură fiscală emisă de către Vodafone.

În baza creditului de 3 EUR se va activa pe numărul de Cartelă, în mod automat, Oferta 5 – în valoare de 5 EUR.

Costul de 3 EUR este valabil doar în prima lună. Dacă vrei să păstrezi Oferta 5 în continuare, aceasta se va reînnoi automat, după 28 de zile, la costul de 5 EUR/lună. Trebuie doar să te asiguri că ai reîncărcat la timp și că ai suficient credit pe cont la data reînnoirii.

Află mai multe despre beneficiile Cartelei Vodafone aici.

 
 
   
Cât timp durează portarea unui număr?

Conform reglementărilor ANCOM, portarea se realizează în 3 zile lucrătoare. Procesul se poate prelungi în cazul operaţiunilor complexe, dar nu mai mult de 25 de zile lucrătoare de la data depunerii cererii de portare.

 
 
   
De ce am nevoie pentru a accesa Internetul prin Cartela Internet?
  • Modem USB sau card PCMCIA / PCI Express
  • Cartela Internet Vodafone
  • Un cod de reîncărcare valabil
  • credit sau trafic existent deja SIM-ul de Cartela Internet
  • Un laptop sau calculator cu minim 100 MB spaţiu liber pe hard disk; slot USB, PCMCIA sau PCI Express
 
 
   
În ce ordine mi se consumă beneficiile incluse dacă am mai multe extraopţiuni si bonusuri active?

Ordine de consum pentru MB:

  1. MB din oferta activă pe contul tău, partea disponibilă național;
  2. Alte bonusuri de MB;
  3. Dacă bonusul are valabilitate mai mică decât oferta activă pe contul tău, se va consuma înainte de MB din ofertă.

Perioada de valabilitate a ofertelor promoționale este calculată în zile calendaristice, începând cu ziua activării/reînnoirii lor.

Dezactivarea ofertei are loc la orele 00:00, la împlinirea numărului maxim de zile aferent fiecărei oferte.

Dacă ai 2 oferte active în același timp, se vor consuma mai întâi beneficiile ofertei care expiră cel mai repede.

 

 
 
   
Cum aflu IMEI telefon?

Pentru a afla IMEI-ul telefonului tău, tastează direct de pe telefon formula: *#06#

 
 
   
Cum aflu numarul cartelei SIM?

Numărul Cartelei Internet este tipărit pe partea din spate a pachetului.

De asemenea, pentru a afla informații despre numărul Cartelei Internet, traficul de date disponibil la un moment dat sau informații despre perioada de utilizare și perioada de grație a cartelei SIM trimite un SMS gratuit, fără text, la numărul 367 de pe telefon sau din aplicația de conectare la internet instalată pe calculator. În câteva secunde un mesaj scris va apărea pe ecranul telefonului sau în aplicația de conectare, cu informații despre traficul de date rămas disponibil și perioada de utilizare rămasă disponibilă.

 
 
   
Cum obțin informații despre credit, valabilitate, extraopțiuni?
  • din aplicația My Vodafone. Meniu > Cost Control. Traficul în aplicația My Vodafone este gratuit.
  • din contul tău My Vodafone > Cost Control
  • apelezi gratuit numărul *123# și aștepți afișarea informațiilor pe ecran. Astfel, vei obține detalii despre creditul existent și valabilitatea acestuia, iar dacă ai extraopțiuni active, vei primi informații suplimentare prin SMS despre numele extraopțiunilor, datele de reînnoire, costurile reînnoirii și beneficiile disponibile (minute nationale si internationale, SMS, trafic Internet).
 
 
   
Cum activez, reactivez sau dezactivez o extraopţiune la Cartela Vodafone?
  • din aplicația My Vodafone > Promoţii > Bonusuri și Opţiuni, selectezi opţiunea dorită şi apeşi pe „Activare”/„Dezactivare”
  • din contul tau My Vodafone pe www.vodafone.ro > Contul tau
  • apelează gratuit *100#, secțiunea Promotie, pentru activarea unei extraoptiuni noi sau Contul meu > Optiuni active, unde poți să verifici extraopţiunile active pe contul tău sau sa le dezactivezi.

Important: reînnoirea se face automat.

 
 
   
Care sunt setările pentru Cartela Internet Vodafone?

Acestea sunt setarile pentru Cartela Internet:

  • APN: internet.vodafone.ro
  • User: internet.vodafone.ro
  • Parola: Nu se completează

Setările pentru internet pentru Cartela Vodafone sunt:

  • APN: live.vodafone.com
  • User: live
  • Parola: Nu se completează