Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Extraopțiuni și valabilitate

 
Cum obțin informații despre credit, valabilitate, extraopțiuni?
  • din aplicația My Vodafone > Cost Control
  • din contul tău My Vodafone > Cost Control sau pe m.vodafone.ro. Traficul în aplicația MyVodafone este gratuit.

apelezi gratuit numărul *123# și aștepți afișarea informațiilor pe ecran. Astfel, vei obține detalii despre creditul existent și valabilitatea acestuia, iar dacă ai extraopțiuni active, vei primi informații suplimentare prin SMS despre numele extraopțiunilor, datele de reînnoire, costurile reînnoirii și beneficiile disponibile (minute nationale si internationale, SMS, trafic Internet).

 
 
   
Cum activez, reactivez sau dezactivez o extraopţiune la Cartela Vodafone?
  • din aplicația My Vodafone > Contul tau> Extraoptiunile mele
  • din contul tau My Vodafone > Contul tau
  • apelează gratuit *100#, secțiunea Promotie, pentru activarea unei extraoptiuni noi sau Contul meu > Optiuni active, unde poți să verifici extraopţiunile active pe contul tău sau sa le dezactivezi.

Important: reînnoirea se face automat.

 
 
   
Ce extraopţiuni pot activa la Cartela Vodafone?

Verifică extraopțiunile promoționale cu:

  • aplicația My Vodafone >Promotii
  • contul tău My Vodafone > Promotii
  • un apel gratuit la *100# și accesează secțiunea Promoţii.
 
 
   
În ce ordine mi se consumă beneficiile incluse dacă am mai multe extraopţiuni si bonusuri active?

Beneficiile incluse în extraopțiuni si bonusurile promotionale se consumă în ordinea activării lor, după cum urmează:

  • Minutele/SMS-urile în rețea
  • Beneficiile primite bonus la reîncărcare
  • Beneficiile primite bonus promotional, conform ofertei
  • Minutele naționale / internaționale, SMS-urile naționale sau MB de trafic internet din extraoptiune
  • Ulterior, după ce toate beneficiile incluse în extraopţiuni si bonusuri au fost consumate, vei fi tarifat conform tarifelor standard naţionale sau internationale.

Ai toate costurile la îndemână cu aplicația My Vodafone.

 
 
   
Ce se întamplă dacă am o extraopțiune promoțională, dar nu am reîncărcat la timp pentru a se reînnoi?

Orice extraopțiune este valabila 28/30/35 de zile in functie de promotia de la data activarii si se reînnoieste automat. Dacă nu reușești să încarci cartela în termen de 30 de zile începând cu data de la care extraopțiunea a expirat, extraopțiunea se dezactivează din contul tău şi nu vei mai putea sa o activezi din nou. Dacă ţi-a expirat extraoptiunea, poți să activezi orice alta extraopțiune promoționala disponibila în ofertă la momentul respectiv. Dacă nu ai nicio extraopțiune preactivată, vei fi taxat la tarifele standard din creditul disponibil.

Ai totul la îndemână cu aplicația My Vodafone.