Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Extraopțiuni și valabilitate

 
Ce se întamplă dacă am o extraopțiune promoțională, dar nu am reîncărcat la timp pentru a se reînnoi?

Orice extraopțiune este valabila până la 42 de zile in functie de promotia de la data activarii si se reînnoieste automat. Dacă nu reușești să încarci cartela în termen de 30 de zile începând cu data de la care extraopțiunea a expirat, extraopțiunea se dezactivează din contul tău şi nu vei mai putea sa o activezi din nou. Dacă ţi-a expirat extraoptiunea, poți să activezi orice alta extraopțiune promoționala disponibila în ofertă la momentul respectiv. Dacă nu ai nicio extraopțiune preactivată, vei fi taxat la tarifele standard din creditul disponibil.

Ai totul la îndemână cu aplicația My Vodafone.

 
 
   
În ce ordine mi se consumă beneficiile incluse dacă am mai multe extraopţiuni si bonusuri active?

Ordine de consum pentru MB:

  1. MB din oferta activă pe contul tău, partea disponibilă național;
  2. Alte bonusuri de MB;
  3. Dacă bonusul are valabilitate mai mică decât oferta activă pe contul tău, se va consuma înainte de MB din ofertă.

Perioada de valabilitate a ofertelor promoționale este calculată în zile calendaristice, începând cu ziua activării/reînnoirii lor.

Dezactivarea ofertei are loc la orele 00:00, la împlinirea numărului maxim de zile aferent fiecărei oferte.

Dacă ai 2 oferte active în același timp, se vor consuma mai întâi beneficiile ofertei care expiră cel mai repede.

 

 
 
   
Cum obțin informații despre credit, valabilitate, extraopțiuni?
  • din aplicația My Vodafone. Meniu > Cost Control. Traficul în aplicația My Vodafone este gratuit.
  • din contul tău My Vodafone > Cost Control
  • apelezi gratuit numărul *123# și aștepți afișarea informațiilor pe ecran. Astfel, vei obține detalii despre creditul existent și valabilitatea acestuia, iar dacă ai extraopțiuni active, vei primi informații suplimentare prin SMS despre numele extraopțiunilor, datele de reînnoire, costurile reînnoirii și beneficiile disponibile (minute nationale si internationale, SMS, trafic Internet).
 
 
   
Cum activez, reactivez sau dezactivez o extraopţiune la Cartela Vodafone?

Poți modifca o extraopțiune astfel:

  • Din aplicația My Vodafone: Meniu Rapid > Activeaza o oferta > Bonusuri și Opţiuni, selectezi opţiunea dorită şi apeşi pe „Activare”/„Dezactivare”
  • Din contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro in secțiunea Contul tău;
  • Apelează gratuit *100#, secțiunea Promoție, pentru activarea unei extraopțiuni noi sau Contul meu > Optiuni active, unde poți să verifici extraopţiunile active pe contul tău sau să le dezactivezi.

Important: reînnoirea se face automat.

Vezi aici mai multe detalii

 
 
   
Ce extraopţiuni pot activa la Cartela Vodafone?

Verifică extraopțiunile promoționale cu:

  • aplicația My Vodafone >Activeaza o oferta> Bonusuri si Optiuni;
  • contul tău My Vodafone > Promotii;
  • un apel gratuit la *100# și accesează secțiunea Promoţii."