Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Ce Vrei Tu

 
Am abonament Ce Vrei Tu, cum se comportă

Abonamentele Ce Vrei Tu sunt abonamente speciale care nu permit înregistrarea costurilor suplimentare.

Acestea conţin un număr de beneficii care se alocă in mod automat la interval de 30 de zile. Din acest motiv, abonamentele Ce Vrei Tu au configuraţia tehnică şi comportamentul asemănător unei cartele reîncărcabile.

În cazul in care beneficiile alocate au fost epuizate sau dacă doreşti să utilizezi servicii cu taxare specială (spre exemplu, servicii furnizate prin intermediul numerelor scurte), poţi să reîncarci suplimentar cu credit şi poţi activa în paralel cu abonamentul tău si extraopţiuni disponibile la cartela Vodafone de aici.

Facturile se emit lunar la data de facturare stabilită în momentul încheierii contractului. Data de facturare poate fi diferită de data la care se alocă beneficiile pe contul tău.

 
 
   
Unde imi pot vizualiza detalierea apelurilor efectuate?

Ai acces la detalierea apelurilor pentru ultimele 3 luni in contul MyVodafone, la rubirca “Detaliere servicii”.

De asemenea, poti vizualiza lista detaliata a serviciilor utilizate in aplicatia mobila MyVodafone, la ramura “Detalii apeluri”.

 
 
   
Cum îmi pot activa o extraopţiune sau un serviciu suplimentar pentru abonamentul meu Ce Vrei Tu?

Ai posibilitatea să activezi orice serviciu disponibil la cartela Vodafone, in paralel cu beneficiile aferente abonamentului tau Ce Vrei Tu, prin următoarele metode:

  • Prin intermediul contului MyVodafone, ramura “Promoţii”;
  • În aplicaţia MyVodafone, la ramura “Promoţii”;
  • Prin apel gratuit la *100#, ramura “Promoţii “.
 
 
   
Ce informaţii pot accesa în contul MyVodafone?

Datorită faptului că abonamentele Ce Vrei Tu sunt asemanatoare cu cartelele reîncărcabile si contul MyVodafone este configurat asemanator conturilor pentru cartela preplatita:

  • poţi efectua reîncărcări online;
  • poti activa extraoptiuni si servicii suplimentare dacă ai nevoie;
  • ai acces in permanenta la serviciul Cost Control pentru a putea verifica numărul de beneficii disponibile în abonamentul tău;
  • poţi verifica detalierea apelurilor efectuate pentru ultimele 3 luni;
  • ai posibilitatea să administrezi cartela pe care o utilizezi prin intermediul rubricii “Contul meu”, prin intermediul căreia poţi activa sau dezactiva serviciul de Roaming, iţi poti bloca SIM-ul în cazul in care l-ai pierdut şi iţi poi afla codul PUK.

În contul MyVodafone ai acces la datele ultimei facturi emise (seria si numarul facturii, contul de client, suma de plată si data scadentă), însă nu vei putea descarca factura direct din contul MyVodafone. Aceasta va fi trimisă lunar pe adresa de e-mail aferenta contului online.

Dacă ai mai multe abonamente, pentru a le putea administra pe toate, este nevoie să creezi cate un cont MyVodafone pe fiecare numar in parte.

 
 
   
Unde imi vad facturile emise pentru un abonament Ce Vrei Tu?

Pentru abonamentele Ce Vrei Tu, factura se trimite lunar la adresa de email configurată în contul MyVodafone sau prin poşta, în funcţie de selecţia ta.

În cazul în care ai activa factura electronică şi nu o primesti lunar pe adresa ta de e-mail, te rugăm să ne contactezi prin intermediul oricărui canal de comunicare de aici pentru a te ajuta cu activarea alertelor.

 
 
   
Cum functioneaza serviciul de Roaming la abonamentul meu Ce Vrei Tu?

Dacă ai un abonament Ce Vrei Tu incheiat inainte de 15.06.2017, poţi folosi unitaţile Ce Vrei Tu incluse in oferta, si in Roaming in Spatiul Economic European.

Dacă abonamentul tău Ce Vrei Tu a fost modificat sau activat dupa data de 15.06.2017 si acesta nu este un abonament naţional, beneficiile Ce Vrei Tu pot fi utilizate şi in Spaţiul Economic European. Atenţie! Dacă abonamentul tău este un abonament cu beneficii exclusive naţionale, acestea nu se pot folosi si in Roaming. Pentru a beneficia de acces la roaming recomandăm modificarea abonamentului cu unul eligibil conform portofoliului existent Vodafone.

În cazul în care beneficiile incluse nu sunt suficiente, ai posibilitatea sa efectuezi o reîncarcare. In funcţie de tara in care te afli, vor fi aplicate tarifele standard de aici.

Dacă eşti in SEE, poţi opta în locul tarifelor standard pentru activarea unei extraopţiuni de Roaming. Pentru mai multe detalii legate de aceste extraopţiuni acceseaza link-ul de aici.