Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Ce informaţii pot accesa în contul MyVodafone?

Datorită faptului că abonamentele Ce Vrei Tu sunt asemanatoare cu cartelele reîncărcabile si contul MyVodafone este configurat asemanator conturilor pentru cartela preplatita:

  • poţi efectua reîncărcări online;
  • poti activa extraoptiuni si servicii suplimentare dacă ai nevoie;
  • ai acces in permanenta la serviciul Cost Control pentru a putea verifica numărul de beneficii disponibile în abonamentul tău;
  • poţi verifica detalierea apelurilor efectuate pentru ultimele 3 luni;
  • ai posibilitatea să administrezi cartela pe care o utilizezi prin intermediul rubricii “Contul meu”, prin intermediul căreia poţi activa sau dezactiva serviciul de Roaming, iţi poti bloca SIM-ul în cazul in care l-ai pierdut şi iţi poi afla codul PUK.

În contul MyVodafone ai acces la datele ultimei facturi emise (seria si numarul facturii, contul de client, suma de plată si data scadentă), însă nu vei putea descarca factura direct din contul MyVodafone. Aceasta va fi trimisă lunar pe adresa de e-mail aferenta contului online.

Dacă ai mai multe abonamente, pentru a le putea administra pe toate, este nevoie să creezi cate un cont MyVodafone pe fiecare numar in parte.