Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Asigurarea mobilă

 
Ce este asigurarea mobilă?

Asigurarea mobilă pentru telefoane și tablete este un serviciu ce oferă abonaților Vodafone posibilitatea de a-și asigura dispozitivele mobile achiziționate de la Vodafone în caz de furt sau deteriorare.

Dispozitivele mobile asigurate sunt acoperite de aceste polițe de asigurare atât în România, cât și în străinătate.

 
 
   
Ce acoperă asigurarea mobilă?

Asigurarea STANDARD acoperă daunele accidentale ale dispozitivului mobil.

Asigurarea PREMIUM acoperă daunele accidentale ale dispozitivului mobil împreuna cu furtul acestuia.

 
 
   
Ce asigurare mobilă mi se potrivește?

Tipul de asigurare mobilă se alege in funcție de:

  • Riscurile pe care ai nevoie să ți le acopere polița (distrugeri accidentale sau distrugeri accidentale si furt)
  • Pretul de achiziție al dispozitivului la liber, adică fără contract, TVA inclus, în limita a 1800 EUR.

Regăsești mai jos detalii complete (vezi tabel)

 
 
   
Cum îmi activez asigurarea mobilă?

Opțiunea de asigurare se poate activa doar pentru terminalele vândute de către Vodafone și o poti activa direct în magazin în maximum 30 de zile de la achiziția acestora, prin semnarea unui act adițional.

Dacă ai depăsit cele 30 de zile (dar nu mai târziu de 12 luni calendaristice de la achiziția telefonului) și doar dacă nu ai telefonul avariat, poți opta pentru activarea digitală a poliței, direct din contul tău My Vodafone, meniu Asigurare mobilă.

 
 
   
Cum procedez dacă mi se strica telefonul sau este furat?

În cazul unei daune, este nevoie să contactezi brookerul de asigurare Marsh astfel:

Numere de telefon: 021.380.85.00 sau 0372.744.872

Email: client.vodafone@marsh.com 021.380.85.00 / 0372.744.872 , de L-V în intervalul 9.00- 18.00.

Dacă deții o asigurare STANDARD care acoperă doar distrugerile accidentale, trebuie să anunti brokerul de asigurare în maxim 7 zile de la producerea evenimentului.

Daca detii o asigurare PREMIUM care acoperă distrugerile accidentale și furtul dispozitivului, trebuie să anunți broker-ul de asigurare Marsh astfel:

  • În termen de maxim 7 zile pentru distrugeri accidentale si
  • În termen de maxim 48 de h pentru furt. Este necesar să se facă prezența dovezii de furt emisa de către Poliție pentru deschiderea dosarului de daună;

Trebuie să declari asiguratorului circumstanțele în care dauna s-a petrecut.

 
 
   
Cum procedez în cazul în care mi-am achizitionat un telefon nou și vreau să beneficiez în continuare de asigurare?

Dacă îți cumperi un telefon nou, pentru a beneficia de asigurare este nevoie să semnezi un nou act adițional aferent noului IMEI ținând cont de

  • Riscurile pe care ai nevoie să ți le acopere polita (distrugeri accidentale sau distrugeri accidentale și furt)
  • Prețul de achiziție al dispozitivului la liber, adică fără contract, TVA inclus, în limita a 1800 EUR.

Atentie! Pe un numar de telefon poate sa fie activa o singura polita in acelasi timp. Asadar, daca doresti sa beneficiezi de asigurare atat pentru vechiul telefon asigurat cat si pentru noua achizitie, este necesar sa-i specifici agentului ca activarea politei pentru noul telefon sa se faca pe un alt numar de pe contul tau de abonat.