Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Zonga

 
Zonga este disponibilă și în alte țări?

Aplicația Zonga este disponibilă pentru românii de pretutindeni, indiferent de teritoriul pe care se află atunci când o folosesc.
Însă, conturile create de românii din diaspora oferă acces doar la muzica românească din platformă.

 
 
   
Cum îmi fac cont?

De pe web: Accesezi www.zonga.ro și dai click pe butonul din partea dreapta sus - „Înregistrează-te”. Mai departe completezi informațiile afișate pe ecran sau te conectezi prin contul de Facebook și gata.
De pe mobil: descarci aplicația din Google Play sau App Store, o instalezi, iar pe primul ecran vei avea opțiunea să-ți faci cont apăsând pe butonul „Creează cont”.
Bine de știut!
Fie că accesezi de pe web sau mobil, te poți autentifica și cu contul tău My Vodafone.

 
 
   
Ce este Zonga?

Zonga este un player cu toată muzica ta deja în cloud, pe care o poți asculta cu sau fără net, sincronizată pe smartphone, tabletă sau PC. Ai peste 36 de milione de piese; practic aproape orice îți place.

 
 
   
Cum dezactivez abonamentul Zonga?

De pe aplicația mobilă, autentifică-te în Zonga și accesează secțiunea „Setări / Cont”, apoi apasă pe butonul „Dezactivează abonament”.
De pe aplicația web, autentifică-te în Zonga și accesează secțiunea „Planul curent” și apoi apasă pe butonul „Oprește abonamentul”.

 
 
   
Cu ce dispozitive este compatibilă aplicația?

Cu Zonga poți asculta muzică:

  • direct din browser: Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari etc., pe https://asculta.zonga.ro/
  • de pe telefonul mobil pe Android sau iOS
  • de pe tabletă (Android / iOS)
  • de pe Samsung Smart TV

 
 
   
Nu ai găsit răspunsul căutat în întrebările frecvente prezentate mai sus?

Îți recomandăm să vizitezi pe site-ul Zonga secțiunea de ajutor, de aici.