Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Secure Net

 
Secure Net mă protejează mereu când sunt conectat la reţeaua Vodafone?

Nu, Secure Net nu te va proteja în următoarele situaţii, chiar dacă eşti conectat la reţeaua Vodafone:

  • În cazul în care modifici APN (punct de acces) cu unul privat
  • În cazul în care utiliezi un serviciu VPN (Reţea Privată Virtuală)
  • În conexiunile de tip https (protocol de comunicaţie destinat transferului de informaţie criptată prin intermediul WWW)
  • Conexiunile bazate pe tehnologia SPDY (protocol de reţea folosit la transportul conţinutului web)
  • În cazul în care utilizezi un serviciu de comprimare a datelor smartphone
  • Navigatori care pot comprimă şi/sau codifică traficul, cu excepţia Opera Mini (versiunea Vodafone), Nokia Xpress, Microsoft BOS şi Google Chrome.
  • Când utilizezi un serviciu de proxy
  • când utilizezi unele protocoale de e-mail inclusiv POP3 şi SMTP (cu excepţia HTTP)

Vezi toate detaliile și administrează-ți ușor setările Secure Net din aplicația MyVodafone.

 
 
   
Cum te ajută Secure Net Familia ca tu şi familia ta să navigaţi pe net în deplină siguranţă?

Loghează-te pe www.vodafone.ro/securenet cu contul tău MyVodafone. www.vodafone.ro/securenet

Cu Secure Net Familia ai acces la portalul de administrare Secure Net prin care poţi administra cum va naviga oricare din numerele aflate în familia ta. Ai acces la setări de securitate în zona Protecţie online (antivirus, antiphising, antimalware) dar şi la setări de control parental pentru copiii tăi. În plus, poţi vedea rapoarte de activitate pentru fiecare număr inclus în familie.

Vezi toate detaliile și administrează-ți ușor setările Secure Net din aplicația MyVodafone.

 
 
   
Ce mesaj primeşte utilizatorul când încearcă să acceseze un site blocat?

Atunci când pentru un utilizator încearcă să acceseze un site blocat (fie prin opţiunea “Filtrare conţinut”, fie prin opţiunea “Lista site-uri blocate.”

Accesul utilizatorului va fi blocat şi se va afişa o pagină cu mesajul

“Pagină restricționată”

“Pagina pe care încerci să o accesezi are un conţinut nepermis şi este restricţionată. Contactează administratorul contului pentru detalii. www.vodafone.ro/securenet"

Vezi toate detaliile și administrează-ți ușor setările Secure Net din aplicația MyVodafone.

 
 
   
Cum pot să gestionez perioadele de timp în care copilul meu are acces la internet?

Ca să te asiguri că cei dragi nu folosesc internetul în perioade de timp nerecomandate (cum ar fi în timpul şcolii) ai la îndemână următoarele opțiuni:

Program – prin care poţi selecta programul săptămânal

 
 
   
Ce mesaj primeşte utilizatorul când încearcă să acceseze internetul în timpul “pauzei de la net”?

Atunci când pentru un număr este activată una dintre opţiunile de blocare din secțiunea Pauză de la net accesul la internet va fi blocat şi utilizatorul va vedea o pagină cu mesajul :

“Pauză de la net Accesul tău la Internet a fost blocat temporar. Contactează administratorul abonamentului pentru detalii.”

Vezi toate detaliile și administrează-ți ușor setările Secure Net din aplicația MyVodafone .

 
 
   
Cum mă pot asigura că accesul la un anumit site nu este permis pentru copilul meu?

Adaugă-l în lista de site-uri permanent blocate – accesează secțiunea Listă site-uri blocate, apoi introdu URL-ul site-ului, salvează-l şi din acel moment site-ul respectiv este blocat.

Vezi toate detaliile și administrează-ți ușor setările Secure Net din aplicația MyVodafone .

 
 
   
Vodafone Secure Net funcţionează şi pe conexiuni WiFi?

Nu, Secure Net funcţionează doar când eşti conectat la reţeaua Vodafone. Dacă utilizezi dispozitivul conectat la o altă reţea mobile sau reţea WiFi, chiar şi cu serviciul Secure Net activat, nu vei fi protejat.

Vezi toate detaliile și administrează-ți ușor setările Secure Net din aplicația MyVodafone.

 
 
   
Secure Net funcţionează şi în roaming?

Da, atunci când utilizezi reţelele mobile. Totuşi dacă eşti în roaming şi utilizezi o conexiune WiFi, Secure Net nu va funcţiona.

Vezi toate detaliile și administrează-ți ușor setările Secure Net din aplicația MyVodafone , chiar și atunci când ești în roaming.

 
 
   
Vodafone Secure Net îmi limitează viteza la internet sau îmi afectează experienţa de navigare pe internet?

Nu, serviciul nu limitează în vreun fel viteză la internet.

Vezi toate detaliile și administrează-ți ușor setările Secure Net din aplicația MyVodafone.

 
 
   
Cum instalez Secure Net?

Secure Net funcţionează la nivelul reţelei şi nu este nevoie să instalezi un software sau aplicaţie, nici să modifici anumite setări ale dispozitivului utilizat. Pentru a avea acces la Secure Net este necesar doar să ai opţiunea activă.

Vezi toate detaliile și administrează-ți ușor setările Secure Net din aplicația My Vodafone > Serviciile Mele > Secure Net.