Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum instalez Secure Net?

Secure Net funcţionează la nivelul reţelei şi nu este nevoie să instalezi un software sau aplicaţie, nici să modifici anumite setări ale dispozitivului utilizat. Pentru a avea acces la Secure Net este necesar doar să ai opţiunea activă.

Vezi toate detaliile și administrează-ți ușor setările Secure Net din aplicația My Vodafone > Serviciile Mele > Secure Net.

 
 
   
Cum activez Secure Net?
 
 
   
Ce pot face cu funcția “Pregătește apelul”?

Odată ce ai selectat un contact din agenda telefonului, înainte de apelare poți marca importanța acestuia, poți alege un subiect, de asemenea poți atașa o poză sau o locație astfel încât destinatarul apelului să cunoască mai multe detalii înainte de a răspunde.

 
 
   
Vodafone Call+ & Message+ va funcționa când sunt în roaming?

Da, va funcționa normal chiar și atunci când ești în roaming.

Dacă ești conectat la o rețea Wi-Fi trimiterea de mesaje CHAT și fotografii este gratuită. Apelurile si mesajele tale SMS vor fi taxate conform planului tău tarifar.

Dacă utilizezi conexiunea mobilă la internet, se va aplica planul tău tarifar pentru traficul de internet realizat în roaming.

Dacă dorești să eviți costuri neprevăzute poți să dezactivezi descărcarea automată de conținut (fotografii, înregistrări audio, etc) din setările Call+ & Message+:

  • Pentru Call+, accesează secțiunea Setări, Apel, Descărcare automată.
  • Pentru Message+, accesează secțiunea Setări, Chat, Descărcare automată.
 
 
   
Prietenii mei trebuie să aibă și ei Call+ & Message+ pentru a îi contacta?

Nu. Poți iniția apeluri sau trimite mesaje către orice număr de telefon, mobil sau fix, indiferent dacă persoana apelată are sau nu Call+ & Message+ pe telefon.

Dacă prietenul tău nu are Call+ & Message+ un mesaj va ajunge sub forma unui SMS. Dacă alegi să trimiți o fotografie aceasta va ajunge sub formă unui link. La fel se întâmplă și pentru trimiterea locației tale.

Dacă tu și prietenul tău aveți Call+ & Message+ pe telefon va puteți bucura de toate avantajele și beneficiile.

 
 
   
Ce fac dacă Vodafone Call+ & Message+ nu funcționează?

Încearcă să închizi și repornești Call+ & Message+. Dacă acest lucru nu funcționează, verifică dacă ai ultima versiune disponibilă în Google Play sau App Store. Dacă situația persistă încearcă să dezinstalezi și să instalezi iar aplicația.

În situația în care nici una din acțiunile de mai sus nu dă rezultate ne poți contacta la *777 sau 0372.02.7777.

La numărul acesta poţi rezolva orice solicitare de Internet şi date cu ajutorul Ghidului Andreea sau cu ajutorul unui consultant, în funcţie de cererea ta. Apelul către *777 este gratuit din reţeaua Vodafone, cu tarif normal din alte reţele şi taxabil din străinătate/Roaming.

Mai multe detali despre cum poți să contactezi Vodafone se regăsesc aici.

 
 
   
Ce este Call+ & Message+?

Call+ & Message+ este o aplicație ce îți oferă o experiență îmbunătățită pentru apelurile și mesajele tale SMS sau CHAT.

Cu Call+ vei avea o experienţă personală şi interactivă în timpul apelurilor prin adăugarea de conţinut fără întreruperea conversaţiei. Poti distribui fotografii, locaţia curentă, detaliile contactelor sau orice alt fişier în timp ce vorbeşti. De asemenea poţi oricând transforma apelul standard curent într-unul video. Message+ te ajută să trimiți SMS-uri sau mesaje în CHAT prietenilor sau grupurilor de prieteni dintr-o singură aplicaţie. Poţi să trimiţi mesaje tuturor, fără nevoia de a mai schimba aplicaţiile. Ai posibilitatea sa te exprimi într-o nouă formă prin amuzantele stickere Message+.

Poți să înlocuiești acum aplicațiile implicite ale telefonului tău pentru apeluri și mesaje cu Call+ & Message+.

Pe anumite modele de telefoane cu sistemul de operare Android, funcțiile ce se regăsesc la nivelul Call+ & Message+ au fost aplicate direct aplicațiilor implicite pentru apeluri și mesaje ale producătorului telefonului.

 
 
   
Cum dezactivez serviciul Secure Net?
 
 
   
Cum sunt tarifat pentru utilizarea Call+ & Message+?

Atunci când ești conectat la rețeaua mobilă de internet de la Vodafone, anumite funcții ale aplicației (mesajele CHAT, expedierea fotografiilor, locațiilor, înregistrărilor audio/video, apelurile video, etc), Call+ & Message+ vor realiza trafic de internet. Acest trafic de internet va fi taxat conform planului tău tarifar.

Apelurile si mesajele SMS pe care le trimiți prietenilor vor fi taxate conform planului tău tarifar. Mesajele CHAT vor realiza trafic de internet iar acesta va fi contorizat și taxat conform planului tău tarifar.

Atunci când ești conectat la o rețea Wi-Fi, mesajele CHAT, fotografiile, înregistrările video sau audio pe care le trimiți prietenilor nu vor fi taxate.

Pentru a evita costuri suplimentare îți recomandăm să îți activezi Social & Chat Pass. Pentru mai multe detalii vizitează www.vodafone.ro/pass.

 
 
   
Cum dezactivez Call+ & Message+?

Unele modele de telefoane pot folosi Call+ & Message+ în modul implicit pentru funcțiile de apelare şi mesaje.

Pentru dezactivare îți recomandăm să accesezi secțiunea de setări a sistemului de operare Android. Calea exactă este: Setări, Aplicații, Call+ & Message+. Aici verifică opțiunea “Setare că implicită”.

Notă: În funcție de telefon și/sau versiunea sistemului de operare această cale poate să difere. O altă opțiune pentru dezactivare o reprezintă dezinstalarea aplicației.