Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Cum procedez dacă mi se strica telefonul sau este furat?

În cazul unei daune, este nevoie să contactezi brookerul de asigurare Marsh astfel:

Numere de telefon: 021.380.85.00 sau 0372.744.872

Email: client.vodafone@marsh.com 021.380.85.00 / 0372.744.872 , de L-V în intervalul 9.00- 18.00.

Dacă deții o asigurare STANDARD care acoperă doar distrugerile accidentale, trebuie să anunti brokerul de asigurare în maxim 7 zile de la producerea evenimentului.

Daca detii o asigurare PREMIUM care acoperă distrugerile accidentale și furtul dispozitivului, trebuie să anunți broker-ul de asigurare Marsh astfel:

  • În termen de maxim 7 zile pentru distrugeri accidentale si
  • În termen de maxim 48 de h pentru furt. Este necesar să se facă prezența dovezii de furt emisa de către Poliție pentru deschiderea dosarului de daună;

Trebuie să declari asiguratorului circumstanțele în care dauna s-a petrecut.