Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum sunt protejate informaţiile mele?

Informaţiile sunt criptate înainte de a fi expediate către Vodafone. Punem accent pe securitate şi confidenţialitatea datelor și ne-am angajat să respectăm toate legile şi reglementarile relevante, pentru a menţine cele mai înalte standarde de securitate IT din centrele noastre de informare.

 
 
   
Cum achiziționez serviciul HBO GO dacă nu am inclus în abonament?

Pentru a activa serviciul HBO GO la 2.98 euro / luna (TVA inclus) este necesar să urmezi paşii de mai jos:

  • Accesează www.vodafone.ro/hbogo si apoi accesează “Activează acum”;
  • Introdu numărul de telefon;
  • Introdu codul primit prin SMS;
  • Alege “Plăteşte acum”.

Important: Poti renunţa oricand la acest serviciu accesand www.vodafone.ro/hbogo sau printr-un SMS cu STOP HBO GO la 2744.

 

 
 
   
Ce informaţii utilizează NetPerform?

Vodafone NetPerform captează date statistice despre conectivitate pentru apelurile telefonice. Acest lucru ne permite să analizăm problemele de conectivitate sau de calitate a conexiunii şi să realizăm imbunătăţiri reţelei din zona ta.

Spre exemplu, cu NetPerform vom afla:

  • cât trafic de internet se face prin reţeaua mobile sau Wi-Fi
  • procentul de timp petrecut în acoperirea reţelei, cât şi puterea semnalului
  • locaţia ta, astfel încât dacă rețeaua nu este funcțională să putem repara în timp util defecțiunile
  • cum funcţionează aplicaţiile instalate pe dispozitivul tău şi cât trafic de internet realizează acestea
 
 
   
Cum instalez Secure Net?

Secure Net funcţionează la nivelul reţelei şi nu este nevoie să instalezi un software sau aplicaţie, nici să modifici anumite setări ale dispozitivului utilizat. Pentru a avea acces la Secure Net este necesar doar să ai opţiunea activă.

Vezi toate detaliile și administrează-ți ușor setările Secure Net din aplicația My Vodafone > Serviciile Mele > Secure Net.

 
 
   
Cum activez Secure Net?
 
 
   
Voi fi taxat pentru traficul de internet utilizat în roaming?

Nu, utilizarea NetPerform în roaming nu se taxează.

În timp ce vei utiliza aplicaţia în roaming, dispozitivul tău va înregistra informaţii, dar acestea vor fi expediate către Vodafone în momentul întoarcerii în România. Totuşi, dacă te conectezi la o reţea Wi-Fi în timp ce eşti în roaming, informaţiile se vor trimite către Vodafone, fără taxe asociate. Informaţiile trimise sunt comprimate pentru un consum redus de trafic (aproximativ 10KB pe zi).

 
 
   
Cum pot autoriza un nou dispozitiv?

De fiecare dată când vrei să autorizezi un nou dispozitiv (un alt telefon, de exemplu, în locul celui deja înregistrat), trebuie să accesezi HBO GO, să te autentifici şi să adaugi numele noului dispozitiv. Dacă ai atins limita dispozitivelor permise, voi putea autoriza unul nou după ştergerea unuia dintre dispozitive.

Important: Dacă întămpini dificultăţi, apelează gratuit *777 Departamentul de Relaţii cu Clienţii.

 
 
   
Cum pot şterge înregistrarea celorlalte dispozitive?

În interiorul aplicaţiei HBO GO sau a site-ului ai o secţiune "Administrare terminale" de unde poţi administra (adaugă, edita, şterge) dispozitivele pe care te-ai logat cu serviciul HBO GO. În acest fel vei avea întotdeauna o imagine de ansamblu şi control deplin asupra dispozitivelor asociate cu contul tău HBO GO.

Dacă întămpini dificultăţi, apelează gratuit *777 Departamentul de Relaţii cu Clienţii.

 
 
   
Cum dezactivez serviciul Secure Net?
 
 
   
Cum pot să îmi activez contul HBO GO?
  • Activează serviciul HBO GO de aici;
  • Descarcă aplicaţia HBO GO din magazinul de aplicaţii aferent sistemului tău de operare sau accesează HBOGO.ro;
  • Accesează meniul Setări şi alege “Utilizator nou”;
  • Alege din lista de furnizori “Vodafone”;
  • Introdu numărul tău Vodafone ce are inclus opţiunea HBO GO şi accesează “Următorul pas”;
  • Introdu o adresa de e-mail validă;
  • Confirmă adresa de e-mail;
  • Alege un nume de utilizator;
  • Configurează parola dorită;
  • Acceptă termenii şi condiţiile după care alege “Utilizator nou”;

Important: Dacă întămpini dificultăti, apelează gratuit *777 Departamentul de Relaţii cu Clienţii.