Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Utile

 
Ce este serviciul „Apel în așteptare” și cum îl pot activa?

În timp ce ești într-o discuție telefonică, serviciul Apel în Așteptare îți dă posibilitatea sa fii anunțat că ai un nou apel, printr-un semnal sonor însoțit de o notificare pe ecranul telefonului.

Cu Apel în Așteptare poți pune apelul curent în așteptare pentru a răspunde celui de-al doilea apel. De asemenea, poți alterna cele doua apeluri ori de câte ori dorești.

  • Activează-l direct din meniul telefonului sau cu un apel la *43#
  • Dezactivează-l cu un apel la #43#
  • Verifică statusul serviciului la *#43#
 
 
   
Ce înseamnă HSPDA și HSUPA?

HSDPA (High Speed Downlink Packet Access) este un protocol de comunicaţie utilizat în telefonia mobilă care permite viteze superiaore in cazul download-ului reţelelor bazate pe 3G.

HSUPA (High Speed Uplink Packet Access) este un protocol similar HSDPA ce permite viteze superioare în cazul uploadului.

 
 
   
Pot folosi internetul oriunde în ţară şi în străinatate?

Te poţi conecta la internet oriunde există acoperire Vodafone în țară şi în toate reţelele din străinătate cu care avem încheiate acord de roaming pentru transfer de date.

Aici poți vedea lista partenerilor Vodafone și costurile serviciului de date în roaming.

Înainte să navighezi pe Internet în roaming, trebuie să ai serviciul activ. Află cum îți poți activa roamingul aici.

 
 
   
Care este diferenţa dintre 3G şi 4G?

Diferența constă în viteza de navigare pe Internet, fie upload sau download. Viteza este influenţată de mai mulți factori:

  • acoperirea din zona în care utilizezi serviciul de Internet;
  • viteza maximă oferită de abonamentul pe care l-ai ales;
  • telefonul/dispozitivul de conectare pe care îl foloseşti și compatibilitatea acestuia cu viteza aleasă.

Mai multe detalii și comparații între 3G și 4G gasești aici; poți consulta și harta de acoperire națională.

 
 
   
Cum pot restricţiona apelurile cu identitate ascunsă? Ce alte restricţionări pot face?

Dacă meniul telefonului tău permite astfel de restricționări, accesează meniul Setări > Setări apeluri > Restricţionare apeluri şi alege funcţia de blocare apel cu ID ascuns.

Tot din acest meniu ai posibilitatea să afli ce altfel de restricţionări poţi face.

 
 
   
Cum se taxează redirecţionarea apelurilor către un alt număr?

Activarea serviciului de redirecţionare este gratuită. Vezi cum să îl activezi, aici

  • cel care te sună este tarifat normal;
  • tu eşti tarifat pentru un apel de pe numărul tău către numărul pe care ai redirecţionat apelul, în funcţie de reţeaua din care acest număr face parte;
 
 
   
Pot restricţiona apelurile şi SMS-urile primite sau trimise de pe telefonul meu?

Desigur, cu ajutorul cheii de restricție - iniţial aceasta este 0000.

În cazul în care vrei să schimbi cheia de restricție, apelează **03**Cheie veche* Cheie nouă*Cheie nouă#. Dacă cheia veche este diferită de 0000 şi nu ți-o mai aduci aminte, apelează *222 pentru resetarea ei la valoarea iniţială.

Pentru anularea tuturor restricțiilor apelează #330*0000#

În situațiile de mai jos înlocuiește 0ooo cu cheia ta de restricție.

Restricționare apelare şi trimitere mesaje sună la *33*0000# (înlocuiește 0000 cu cheia ta de restricție).
pentru dezactivarea serviciului sună la #33*0000#

Restricționarea apelurilor trimise sună la *33*0000*11#.
pentru dezactivarea serviciului sună la #33*0000*11#

Restricționare doar pentru mesajele trimise sună la *33*0000 *16#.
pentru dezactivarea serviciului sună la #33*0000*16#

Restricționare doar pentru apelurile primite sună la *35*0000*11#.
pentru dezactivarea serviciului #35*0000*11#

Restricționare doar pentru mesajele primite sună la *35*0000*16#.
pentru dezactivarea serviciului sună la #35*0000*#

 
 
   
Cum redirecționez apelurile primite pe numărul meu de telefon?

Mai întâi verifică daca serviciul este activ sau inactiv, cu un apel la #21# .

Pentru a redirecționa toate apelurile:

  • apelează **21*numarul catre care vrei sa redirectionezi apelurile#

Dezactivează redirecționarea tuturor apelurilor la ##21#

Pentru a redirecționa apelurile doar în anumite situații:

Atenție: toate regulile de deviere pot fi anulate rapid, cu un apel la ##002#

Situații posibile pentru redirecționarea apelurilor:

Dacă telefonul tău nu poate fi localizat apelează **62*numarul catre care vrei sa redirectionezi apelurile #.

Pentru dezactivare apelează ##62#

Pentru status, apelează *#62#

Dacă telefonul tău e ocupat apelează **67*Numar# .

Pentru dezactivare apelează ##67#

Pentru status, apelează *#67#

Dacă nu răspunzi apelează **61*Numar#.

Pentru dezactivare, apelează ##61#

Pentru status, apelează *#61# .

 

Atenție: acest serviciu este taxat la tarif normal, în funcție de rețeaua din care face parte numărul către care redirecționezi apelurile. Află mai multe detalii aici

 
 
   
Cum pot activa și dezactiva o extraoptiune de Internet pe mobil?
  • Direct din Contul tau My Vodafone sau din aplicația My Vodafone - accesezi Contul meu > Abonamentul meu > Extraoptiunile mele
  • Apelează *100# apoi alege secțiunea Internet pentru activare iar pentru dezactivare alege secțiunea Contul meu > Servicii active > Internet și MMS
  • Apelează *222, apoi spune ghidului "vreau să activez o extraopțiune de internet " sau "vreau să dezactivez internetul pe mobil"
  • Mergi în magazinele sau la dealerii autorizați Vodafone
 
 
   
Care este numărul centrului de mesaje?
  • +40722004000 pentru abonații Vodafone, inclusiv Vodafone Office. Acest număr nu este valabil pentru abonamentele Ce Vrei Tu.
  • +40722006000 pentru abonamentele Ce Vrei Tu.

Numărul trebuie adăugat în meniul telefonului, în secțiunea Centru de Mesaje.