Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Situații de urgență

 
Cum îmi pot recupera cartela SIM dacă mi-a fost furată sau am pierdut-o?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.

 
 
   
Cum aflu IMEI telefon?

Pentru a afla IMEI-ul telefonului tău, tastează direct de pe telefon formula: *#06#

 
 
   
Cum îmi pot bloca sau debloca telefonul sau laptopul dacă mi-a fost furat?

Important: Vodafone te poate ajuta să blochezi SIM-ul dar nu și dispozitivul propriu-zis. Poţi debloca SIM-ul doar dacă eşti titularul contractului.

  • Din aplicația My Vodafone
  • Cu un apel la:
    • *100# Contul meu – Urgente – Blocheaza sau deblocheaza numar*228
    • *221 dacă eşti titularul contractului / persoană juridică;
    • *222, apoi spune ghidului "vreau să blochez un număr"/"vreau să deblochez un număr"
 
 
   
Dacă mi-a fost furat laptopul şi pun restricţie pe el, mai poate fi folosit?

Vodafone te poate ajuta sa blochezi SIM-ul dar nu și dispozitivul propriu-zis. În consecință, numărul nu va mai putea fi folosit, dar laptopul nu poate fi blocat de la distanță.

Pentru a-ți înlocui cu ușurință telefonul sau laptopul furat e important ca în momentul achiziționarii acestora să închei o asigurare. Găsești mai multe detalii despre asigurările disponibile aici.

 
 
   
Cum schimb sau dezactivez codul PIN?
  • Direct din meniul telefonului tău – accesează următoarele secțiuni: Setări telefon > Setări de siguranţă/securitate, unde vei găsi opţiunea pentru dezactivarea codului PIN;
  • Tastează pe telefon **04*PINvechi*PIN nou*PIN nou#
 
 
   
Cum aflu codul PUK pentru un SIM?
  • Direct din contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro (Administrare cont > PUK);
  • Dacă știi parola numărului tău, sună la *100# de pe un telefon din reţeaua Vodafone (Contul meu-Urgente-Puk);
  • Sună la *222 - Află codul PUK, blocare sau deblocare numar sau spune ghidului "Vreau codul puk";
  • Sună la 0372022222 (număr cu tarif normal), din orice rețea națională;
  • Sună la 0040372022222, dacă te afli în afara țării.
 
 
   
Ce trebuie să fac dacă mi-am blocat codul PIN?

Vei avea nevoie de codul PUK pe care îl afli ușor din MyVodafone

De asemenea, poți obține codul PUK și cu parola de loialitate, sunând la:

  • *100# (Meniu Urgenţă - Cod PUK)
  • *222, apoi spui ghidului "Vreau codul PUK".
 
 
   
Ce pot face dacă mi-am blocat şi codul PUK?

Este necesară schimbarea cartelei SIM.

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.

 
 
   
Cum imi pot schimba cartela SIM in cazul in care am un SIM blank nou?

In cazul in care ai deja o serie SIM noua poți face schimbarea

  • Din contul tău MyVodafone sau din aplicația mobilă MyVodafone
  • Sunând de pe numărul tău de abonament pentru care vrei să faci schimbarea la *222 și solicitând " Vreau schimbare SIM"
  • te rugăm să ai la indemână seria SIM de pe noua cartelă SIM